Outlander III GEN Techniczne - upalone gniazda zaworów Outlander III w lpg
dziambel04 - 10-09-2019, 10:09
Kontrolowałem luz zaworów po 90 tys.w ASO i było ok bez poprawek
Koszt z uszczelkami 424 zł.
spirosun - 11-09-2019, 15:59
to w koncu są szklanki czy nie ? bo juz sie pogubiłem
dziambel04 - 11-09-2019, 16:34
nie nie ma w silniku 2.0 Benzyna są regulowane srubkowo , w ASO sama regulacja 400 zł.
acent - 13-09-2019, 19:04
Tyle bierze warsztat LPG w Strzelcach Opolskich.
Marcino - 16-09-2019, 14:08
Regulacja na zimnym siniku raczej, wiec oczekiwania na ostaudzenie kosztuje
benicjusz - 18-09-2019, 17:58
W japońskim 2.2 (2.3) DiD też są śrubki? Ma ktoś rozpiskę szczelin.
Dzięki.
paweuuu - 23-10-2019, 20:56
dziambel04 napisał/a: | nie nie ma w silniku 2.0 Benzyna są regulowane srubkowo , w ASO sama regulacja 400 zł. |
Jesteś pewny? Mnie się wydaję, że silniki 4B1X mają regulację szklankami.
LukasiusPomorze - 24-10-2019, 07:14
Regulacja luzów zaworowych w silniku outlandera III 2.0 (2013-2019) :
-silnik 4B11 (PHEV) DOHC (Dwa wałki rozrządu) - wymiana szklanek,
-silnik 4J11 SOHC (Jeden wałek rozrządu) - regulacja "śrubą".
Czyli w hybrydzie są szklanki, a w silniku z jednym wałkiem rozrządu reguluje się śrubą.
jaspero - 03-11-2019, 21:06
LukasiusPomorze napisał/a: | Regulacja luzów zaworowych w silniku outlandera III 2.0 (2013-2019) :
-silnik 4B11 (PHEV) DOHC (Dwa wałki rozrządu) - wymiana szklanek,
-silnik 4J11 SOHC (Jeden wałek rozrządu) - regulacja "śrubą".
Czyli w hybrydzie są szklanki, a w silniku z jednym wałkiem rozrządu reguluje się śrubą. |
Czy silnik 2.4 4J12 to również SOHC z jednym wałkiem i regulacją "śrubą" ?
LukasiusPomorze - 04-11-2019, 10:59
Tak silnik 2.4 4J12 to również SOHC ...
Pablo79 - 11-12-2019, 12:52
Diler ze Szczecina założył mi gaz z dotryskiem (BRC) w nowym Outlanderze (2016).
Przejechałem już 55 tysięcy i póki co jest ok.
rajan - 11-12-2019, 13:02
Pablo79 napisał/a: | Przejechałem już 55 tysięcy i póki co jest ok. |
55 kkm to jeszcze trochę za mało, żeby mówić o OK. Jak zrobisz 155 kkm i będziesz jakoś w stanie potwierdzić, że silnik (gniazda) są OK, to będzie jakiś wyznacznik.
Życzę Ci kolejnych dziesiątków, a może i setek tysięcy przejechanych.
LukasiusPomorze - 11-12-2019, 19:18
Z luzami zaworowymi jest podobnie jak z farbowaniem ubrań, pierzesz i niby jest ok, ale otworzysz drzwiczki to się nagle okazuje że czasem coś zafarbuje...
Dlatego jeśli wiążesz z samochodem swoją przyszłość to warto sprawdzić luzy zaworowe i wyregulować inaczej możesz się narazić na większe koszty.
Z tego co pamiętam to :
-na benzynie luzy zaworowe sprawdza się co 80-100k km
-na gazie luzy zaworowe sprawdza się co 30k km
Typowe objawy zwiększonych lub zmniejszonych luzów zaworowych to :
-nadmierny hałas,
-nierówna praca,
-problemy z uruchomieniem w chłodny dzień,
-wypadanie zapłonów,
-szybko zużywające się cewki,
-zwiększone zużycie paliwa,
-utrata mocy (łatwo poznać jadąc na ostatnim biegu),
-utrata kompresji
huzak - 17-02-2020, 19:34
Hej jak to jest z tymi cenami za regulację? W Bydgosczy regulację zaworów - fakt że mocno opóźnioną, bo zaleacane 60tyś, a auto ma 90tyś - zażyczyli sobie 740 (robocizna) + 360 uszczelka.
O co c'mon? Mój silnik 4J11.
Może powinienem się rozejrzeć za innym ASO?
LukasiusPomorze - 18-02-2020, 16:40
Cena z kosmosu , może zaczekaj na black friday
Moja skromna rada, kup uszczelkę w sklepie z częściami (pewnie z 40zł zapłacisz) i udaj się do zwykłego mechanika lub warsztatu gdzie zakładają LPG.
Gazownik z reguły często reguluje luzy zaworowe dlatego będzie wiedział co i jak, a do tego zrobi to za ułamek ceny.
A tak z ciekawości dlaczego sam nie chcesz sobie tego wyregulować ?
|
|
|