To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - TCL OFF

polaff - 06-09-2015, 08:02

Po I lifcie
radek79 - 06-09-2015, 08:09

wszystkie gale wychodziły tylko z tcl
Seba75 - 06-09-2015, 08:59

W galu były 2 lifty tak?Kiedy był drugi?
radek79 - 06-09-2015, 10:28

12/2001
Hugo - 06-09-2015, 10:36

radek79 napisał/a:
12/2001
Był w 02/2000.
radek79 - 06-09-2015, 10:40

racja ja napisałem o ostatnim
Hugo - 06-09-2015, 11:45

No to ile było liftów? Trzy?
Seba75 - 06-09-2015, 13:17

A taki VIN JMBLREA5W1Z000609?.To jest model 2001.1 rej 03.2001 rok.Wiem,że ma zaciski jednotłoczkowe tarcze 276/26mm.To jest który lift?Wydaje mi sie ze jest to II Lift.Mysle że były 2 podstawowe lifty.Pierwszy w 1999.wtedy na trybie D pokazywało aktualny bieg,na ktorym sie jedzie.Po II lifcie juz tego nie ma.Są natomiast skladane lusterka,czego nie było po I lifcie.Podobno przy II lifcie poprawili konwerter i wieloklin.Zreszta sam juz nie wiem
sampler - 06-09-2015, 13:20

radek79 napisał/a:
wszystkie gale wychodziły tylko z tcl


nieprawda moj ma ASC+TCL

VIN

AK3 : ACTIVE STABILITY CONTROL SYSTEM
AK3 : ACTIVE STABILITY CONTROL SYSTEM
SPY : ACTIVE STABILITY CONT + FOG LAMP LESS + OTHER OP
SPY : ACTIVE STABILITY CONT + FOG LAMP LESS + OTHER OP
TT2 : ACTIVE STABILITY CONTROL + TCL
TT2 : ACTIVE STABILITY CONTROL + TCL

X13 : SWISS SPEC
X13 : SWISS SPEC

C32 : TRACTION CONTROL
C32 : TRACTION CONTROL

SSS : ASC + TCL
SSS : ASC + TCL

T1V : CRU/CONT + TCL + ASC
T1V : CRU/CONT + TCL + ASC
S0Z : TCL + ASC
T2L : TCL + ASC
S0Z : TCL + ASC
T2M : TCL + ASC + OTHER OPTION
SH7 : TCL + CRU/CONT
SH7 : TCL + CRU/CONT

radek79 - 06-09-2015, 13:31

ASC to stabilizacja toru jazdy,postawienie gala bokiem to nie problem,sam mam gala z tcl
Seba75 - 06-09-2015, 13:39

Radek79,to po II lifcie jakie były zaciski?moj kumpel mam avance z 1999 roku.zegary HC i tiptronica.Ma zaciski 2tloczkowe oraz tarcze 276/24 mm.To jest gal po I lifcie. A jak jest po II lifcie?Mogły byc rozne zaciski?i 1tloczkowe oraz 276/26 oraz 2tloczkowe 276/26mm?
radek79 - 06-09-2015, 13:46

Seba75 napisał/a:
Radek79,to po II lifcie jakie były zaciski?moj kumpel mam avance z 1999 roku.zegary HC i tiptronica.Ma zaciski 2tloczkowe oraz tarcze 276/24 mm.To jest gal po I lifcie. A jak jest po II lifcie?Mogły byc rozne zaciski?i 1tloczkowe oraz 276/26 oraz 2tloczkowe 276/26mm?

zaciski jedno tłoczkowe z rozmiarem tarczy 276/26mm,mitsu z rezygnowało z zacisków dwu tłoczkowych na rzecz jednego dużego tłoczka,chociaż moim zdaniem dwa sprawne tłoczki lepiej hamowały

Seba75 - 06-09-2015, 13:48

Radek ja po tej stronie wyczytalem po swoim vinie data produkcji 2000.11.02.Czyli jest po II lifcie.Czyli wychodzi na to ze po II lifcie robili jednotloczkowe 276/26mm system Akebono,a potem zaczeli tez montować 2tloczkowe tak jak u Ciebie.Kwestia jest taka kiedy poprawili konwerter i wieloklin.Czy automatycznie wraz z II liftem,czy jakos sukcesywnie poprawiali coś dalej.Nie sadze żeby był III lift.
radek79 - 06-09-2015, 13:56

źle rozumujesz dwa tłoczki pojawiły się po pierwszym lifcie,z tarczą 276/24 mm,wielo klin ma inny numer katalogowy jako część jak przed liftem więc można wnioskować że go poprawili własnie 12,2001 roku

[ Dodano: 06-09-2015, 14:04 ]
Hugo napisał/a:
No to ile było liftów? Trzy?

tak trzeci to np.zagłówki z dziurami

Seba75 - 06-09-2015, 14:17

Radek,Ja wiem że 2tloczkowe z taczami 276/24mm sie pojawily po I lifcie w 1999 roku.wytlumacz mi jeszcze o co chodzi z tym linkiem japancars.ru?tam podales vin i jest data produkcji 09.2002.popatrz że tam na rysunku pokazuje 2tloczkowe zaciski.dziwne,prawda?to jest Twoj VIN? A tak na marginesie to te 2tloczkowe pojawily sie chyba juz w 1998 roku w SE.Ale kwestia jest ta z tej strony japancars.ru.Ja Wpisalem swoj VIN i rysunek pokazuje 1tloczkowe i takie mam.Natomiast ten VIN ktory podales pokazuje na rysunku zaciski 2tloczkowe.Dziwne prawda?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group