To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] brak napędy 4x4

zbyszekm2 - 01-08-2019, 10:33

alexs6 napisał/a:
to może wymienię ten co dostałem na wał tylni na początek , bo tak szczerze to przyznaję bez bicia że już nie pamiętam który miałem wymienić
a skoro Pan się zasugerował po naszej rozmowie że to ten tył a ja usilnie chciałem wymienić przedni
dodam że jakiś pretensji to nie mam , skulę uszka i najwyżej jak problem nadal będzie to dokupię ten na przód ;)
będę dzwonił jakby coś ...

Ja tez nie mam pretesji
ale jednak proszę dzwonić
602673905

alexs6 - 04-08-2019, 05:22

Czujnik wymieniłem tylu i ... teraz zapina normalnie przód , jednak podczas ruszania wariuje esp jakby koła miały jakiś uślizg , a już po ruszeniu wszystko działa prawidłowo i tak prawie za każdym razem po zatrzymaniu się - rusza z blokującym esp a jak tylko wyłącze przód jest wszystko oki
zbyszekm2 - 04-08-2019, 17:27

alexs6 napisał/a:
Czujnik wymieniłem tylu i ... teraz zapina normalnie przód , jednak podczas ruszania wariuje esp jakby koła miały jakiś uślizg , a już po ruszeniu wszystko działa prawidłowo i tak prawie za każdym razem po zatrzymaniu się - rusza z blokującym esp a jak tylko wyłącze przód jest wszystko oki

Czyli pasował? :)
sprawdź koronki na przegubach z których czyta ABS

alexs6 - 04-08-2019, 18:49

na przedni nie pasował , to wymieniłem z tyłu bo podszedł hehe ( fakt że dopiero za jakiś tydzień polecę autostradą i sprawdzę czy nie włączy się awaryjny po długiej jeździe po prostej ) , ale co do włączania napędów to załącza ideolo i nie włacza awaryjnego podczas normalnej jazdy :) dzięki wieeelkieee jak stąd do Bytowa
może jutro albo po jutrze zerknę na te koronki bo kilka dni temu też wymieniałem tarcze i klocki ale na koronki nie patrzyłem i jutro zadzwonię do Pana w temacie postu z szybkościomierzem który wariuje po naprawie / przelutowaniu wskaźnika temp

[ Dodano: 13-08-2019, 16:40 ]
koronki są pordzewiałe ale wyglądają na całe , słaby dostęp jest do nich żeby je choć druciakiem przeczyścić
ostatnio zauważyłem że nawet przy załączonym samym tyle podczas hamowania jadąc powoli na skręconych kołach łapie mi jakby abs

romek atomek2 - 14-08-2019, 16:41

alexs6 napisał/a:
( prócz wejścia wtyczki pod kątem prostym a nie tak jak ten zepsuty pod kątem 90 stopni )
zmiąłeś system - dobrze że się dobrze skończyło ;)
Gryka1 - 10-04-2024, 04:57

Sprawdź pompę vacum czy ssie
Krzyzak - 10-04-2024, 07:19

romek atomek2 napisał/a:
alexs6 napisał/a:
( prócz wejścia wtyczki pod kątem prostym a nie tak jak ten zepsuty pod kątem 90 stopni )
zmiąłeś system - dobrze że się dobrze skończyło ;)

brawo - kolega wyłapał :) - może on jest wojskowym a wiesz - kąt prosty w warunkach bojowych osiąga większe wartości :D

Gryka1 - 11-04-2024, 08:05

Oj tam oj tam czytałem wcześniej o dołączaniu przedniego napędu no i nastawnik w główce mi walnął
adkill - 10-05-2024, 09:23

Witam, chciałbym zadać pytanie w temacie napędu, ponieważ po ostatnim wyjeździe Stara Płanina na końcu drogi zauważyłem że płyn chłodniczy mi się gotował w zbiorniczku wyrównawczym, przy czym na desce normalnie trzymał 90 może ciut więcej bynajmniej bez większego skoku temperatury. Po około 1h przerwy jak wróciliśmy zaczęła migać mi kontrolka od reduktora (środkowa pomarańczowa) i nie mogłem zapiąć żadnego napędu powyżej 2h, tzn. mogłem sobie przełączać ale nie zapinał. następnego dnia podobnie. A po 2 nocy jak zaczęło mi dupsko latać na mokrym zapiąłem i cud nad Wisłą zadziałało zapiął się i przestało migać. Moje pytania co mogło spowodować tą "niedyspozycję" napędu przegrzanie ogólne auta 2 godziny na reduktorze cisnęliśmy w dosyć stromym górskim terenie? Czy może starość Pajerko 2002 rok. Benzyna 3.5. Czy może coś się kończy i warto byłoby to wymienić przed kolejną wyprawą. Jestem z okolic Łodzi i jak możecie polecić kogoś kto zna te bestie i nie kasuje za to majątku to będę wdzięczny.
Pozdrawiam Adrian



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group