To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - 2.4 Mivec gaśnie przy obciążeniu

Bizi78 - 18-04-2018, 20:21

Jeśli odpiął akumulator i po ponownym podpięciu szukał błędów to poważnie, zmień elektryka.
Odpięcie klemy powoduje skasowanie wszystkich błędów zapisanych w ecu.

jaztom - 18-04-2018, 20:25

Bizi78 napisał/a:
Jeśli odpiął akumulator i po ponownym podpięciu szukał błędów to poważnie, zmień elektryka.
Odpięcie klemy powoduje skasowanie wszystkich błędów zapisanych w ecu.


nie znam się na autach ale to co on zrobił to nawet ja się tego domyśliłem że nic z odczytu nie będzie.
poprosiłem już na forum kuj-pom o namiary na dobrego elektryka

Bzyk_R1 - 18-04-2018, 21:55

Odepnij minus, odpal na benzynie wszystkie odbiorniki prądu off, czekasz aż wentylator się ruszy od chłodnicy. Gasisz, odpalasz uruchamiasz klimę, radio światła i udajesz się na przejażdżkę na miasto i poza korzystając z całego zakresu obrotów silnika. Gasisz i ma być okej.
jaztom - 19-04-2018, 09:06

Bzyk_R1 napisał/a:
Odepnij minus, odpal na benzynie wszystkie odbiorniki prądu off, czekasz aż wentylator się ruszy od chłodnicy. Gasisz, odpalasz uruchamiasz klimę, radio światła i udajesz się na przejażdżkę na miasto i poza korzystając z całego zakresu obrotów silnika. Gasisz i ma być okej.


nie mam lpg. pytanie tylko kiedy podłączyć minus?

a tak na marginesie to pamiętam o piwie - upomnij się jak będziesz w bydzi :D

Bizi78 - 19-04-2018, 09:18

jaztom napisał/a:
nie mam lpg. pytanie tylko kiedy podłączyć minus?

Po odpięciu poczekaj parę minut i podłącz ponownie klemę.
Następnie dopiero przeprowadź naukę.

Tak na chłopski rozum, bez prundu nie odpalisz auta :wink: .

jaztom - 19-04-2018, 09:26

Tak na chłopski rozum, bez prundu nie odpalisz auta :wink: .[/quote]

no nie :lol: :lol:

[ Dodano: 19-04-2018, 19:00 ]
Bzyk_R1 napisał/a:
Odepnij minus, odpal na benzynie wszystkie odbiorniki prądu off, czekasz aż wentylator się ruszy od chłodnicy. Gasisz, odpalasz uruchamiasz klimę, radio światła i udajesz się na przejażdżkę na miasto i poza korzystając z całego zakresu obrotów silnika. Gasisz i ma być okej.


zrobiłem jak pisałeś. auto stało odpalone prawie 30 min, wskazówka temperatury była na 4 kresce, zrobiłem trochę ponad 50km i dalej mam falujące niskie obroty :(
dostałem od Fragu namiar na elektryka może on pomorze

Bzyk_R1 - 19-04-2018, 22:04

Po takim czasie i tyluw kilometrach, powinno być okej z obrotami. Jeżeli nie pomogło to trzeba szukać dalej. Ja minus odpinam zawsze na minutę, niby wystarczy 30sekund ale ja dla pewności tyle robię.
jaztom - 20-04-2018, 07:53

Bzyk_R1 napisał/a:
Po takim czasie i tyluw kilometrach, powinno być okej z obrotami. Jeżeli nie pomogło to trzeba szukać dalej. Ja minus odpinam zawsze na minutę, niby wystarczy 30sekund ale ja dla pewności tyle robię.


u mnie nie było minuty, spróbuję dzisiaj jeszcze raz (nadzieja umiera ostatnia)

[ Dodano: 20-04-2018, 15:06 ]
byłem w warsztacie na wymianę oleju i podłączyli pod komputer, nie wykazało żadnego błędu. typują na przepustnicę, muszę na coś uważać czyszcząc ją? mogą być jeszcze filtr powietrza, świece, kable

Bzyk_R1 - 20-04-2018, 17:30

Raczej nic trudnego. Uważaj na wtyczkę i przewody. Ekstrakcyjna i do dzieła!

jaztom - 20-04-2018, 18:38

chodziło mi raczej o to czy nie musi to być po montażu ustawiane
kupiłem jakiś specjalny płyn do czyszczenia przepustnic
tak to u mnie wygląda, przepustnica chyba nie jest aż tak w złym stanie
ten krokowy tez można wyczyścić?

https://photos.google.com/share/AF1QipNzclAD801-MgkomnsmBct3vGjFO_UkD3ABaREovie8mCEKN42jPGfmKHDyh_mPvQ/photo/AF1QipMOoRAi0fnbyLd583GgW4vEa1zt1EGXEemZo-Dv?key=VXFScGRnZWh5SkRHUi12NG8yOS1BS2M3bm5fenh3

https://photos.google.com/share/AF1QipNzclAD801-MgkomnsmBct3vGjFO_UkD3ABaREovie8mCEKN42jPGfmKHDyh_mPvQ/photo/AF1QipOU-BdnZJH3Lek9NnnhRKKEX7kJ4mfPhsSY-HNR?key=VXFScGRnZWh5SkRHUi12NG8yOS1BS2M3bm5fenh3

https://photos.google.com/share/AF1QipNzclAD801-MgkomnsmBct3vGjFO_UkD3ABaREovie8mCEKN42jPGfmKHDyh_mPvQ/photo/AF1QipM0bEihhUn9n6QfLHvIUyUGIFpgaarWktRhA1RB?key=VXFScGRnZWh5SkRHUi12NG8yOS1BS2M3bm5fenh3

Bizi78 - 20-04-2018, 19:16

jaztom napisał/a:
tak to u mnie wygląda, przepustnica chyba nie jest aż tak w złym stanie

A odkręcałeś ją, bo nagar przewaznie zbiera się po drugiej stronie :wink: .
Co do krokowca to u Ciebie jest elektronika, nie ma chyba go osobno.

jaztom - 20-04-2018, 19:23

Bizi78 napisał/a:
jaztom napisał/a:
tak to u mnie wygląda, przepustnica chyba nie jest aż tak w złym stanie

A odkręcałeś ją, bo nagar przewaznie zbiera się po drugiej stronie :wink: .
Co do krokowca to u Ciebie jest elektronika, nie ma chyba go osobno.


jeszcze nie odkręcałem, jutro zabiorę się za to - może pomoże :roll:

Bizi78 - 20-04-2018, 19:29

Tylko warto się wyposażyć w nową uszczelkę, albo chociaż za wczasu kupić jakiś materiał na nią.
jaztom - 20-04-2018, 19:38

Bizi78 napisał/a:
Tylko warto się wyposażyć w nową uszczelkę, albo chociaż za wczasu kupić jakiś materiał na nią.


](*,) a no właśnie, pojechałem po preparat do czyszczenia przepustnicy i uszczelkę i nie kupiłem uszczelki. zrobię to w poniedziałek :-X

Bzyk_R1 - 20-04-2018, 19:42

Po tej stronie zawsze jest ładnie ;-) po drugiej stronie jest akuku. Ja złożyłem na starej uszczelce, potem sprawdziłem korekty i nie ma nieszczelności.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group