Nasze nieMiśki ;-) - Citroen C5 2.2 HDI
mkm - 27-09-2018, 01:19
sampler, w tym zestawie nie ma farby
To zestaw tonujący.
Przyciemnia, wyrównuje kolor, "koloryzuje" pęknięcia, ale nie "maluje".
Bardziej służy do konserwacji niż do "naprawy".
sampler napisał/a: | W tym zestawie jest rozpuszczalnik, farba, utrwalacz, gąbka i jakaś szmatka. |
Rozpuszczalnik do odtłuszczenia.
"Farba" i gąbka - do wyrównania koloru.
Utrwalacz i szmatka do wykończenia.
Nie bój się opalarki
Nanoś środek do skutku (nawet kilkanaście warstw) bardzo równomiernie, przykładająć gąbkę, a nie pocierając.
Każdą warstwę susz dokąłdnie opalarką.
Uważaj na zacieki i "krople".
Potrzebujesz jeszcze coś do czyszczenia skóry - skórę musisz bardzo dokładnie wyczyścić przed zabiegiem.
Na czarnych/antracytowych - ogólnie "ciemnych" nie trzeba wysyłać próbki - wystarczy nazwa fabryczna koloru skóry po VINie.
Przy jasnych już warto - różnice w odcieniach są widoczne i często trzeba polecieć całą tapicerkę, aby kolor był równy
mkm - 27-09-2018, 01:34
Fragu napisał/a: | Hugo, ostatnio oglądałem e36 compact, które kumpel rozbiera do przebudowy....podłoga ma 5-7cm pianki ...I jak to się ma do wszystkich Mitsu w których jest trochę filcu i cieniutki dywan? |
No to zerknij na wygłuszenie Okulara
Coś za coś - w Mitsu podziurawiona podłoga lub progi to ewenement - a w BMW i Mercach z tamtych lat to norma.
Za to jest ciszej
sampler - 27-09-2018, 09:07
Do czyszczenia kupiłem Meguiarsa polecanego przez deejeya. Robi robote
A zestaw zamówiłem za ponad 100 zł z farbą wg zaleceń producenta.
Akurat do Citroena nie dobiorą po VIN także wysłałem próbke i teraz będą mieli już moją skórę Criollo w bazie
Hugo - 28-09-2018, 08:05
mkm, widziałem wygłuszenie podłogi w okularze pociętym na szrocie. Też jest gąbka (taka żółta jak np. w fotelach) o grubości ok. 5 cm.
sampler - 30-10-2018, 20:16
Fotel zrobiony
eremita - 31-10-2018, 18:41
Ja mam złe doświadczenia z malowaniem skór w aucie, zadowolony bylem dopiero jak dałem fotel do tapicerka Jak to mówi mój tapicer malować można ale tylko przed sprzedażą 🤨
Owczar - 26-09-2019, 12:06
Dopiero teraz zobaczyłem temat
Skórzana deska bajka. Wygląda elegancko i stylowo.
Ja swojego kupiłem po 1 telefonie do znajomego. Szukałem benzyny V6 ale podobno słaba jednostka, bardzo słabe osiągi. O 2.2 nawet nie słyszałem - zobaczyłem w ogłoszeniu i tak kupiłem. Ale widzę, że jeśli Ty się zdecydowałeś na ten silnik to musi być dobry
W porównaniu do galanta to przepaść pod prawie każdym względem.
Choć galant z miejsca rusza lepiej. Tutaj do 30km/h jest mały lag a potem już petarda.
Wyciszenie też bajka choć drzwi mogłyby trochę lepiej wyciszone. Jest tylko pianka i przy dużych prędkościach trochę tam słychać szum.
Czy Twoja wersja ma jakieś dodatkowe wyciszenie inne niż exclusive?
sampler - 27-09-2019, 08:02
Ja jestem mega zadowolony z tego auta.
Faktycznie porównując do Galanta jest nokaut ale to trochę inne lata projektowania.
W każdym razie z tamtych lat praktycznie większość aut w klasie słabiej wypada. Także jak dla mnie zakup idealny.
Ja szukałem zarówno 3.0 HDI jak i 2.2 204. Benzyny nie brałem pod uwagę chociaż to też niezła jednostka. Co do osiągów to ma niby 9 s do setki ale być może jak ruszy to nadrabia elastycznością.
Nasz silnik 2.2 to klasyczna rzędowa 4. Blok jest ten sam co w 2.0 jest inna góra.
To są bardzo trwałe i dopracowane silniki. Fakt kultura 3.0 V6 HDI jest o niebo lepsza ale nie ma co wybrzydzać.
Bardzo ładnie się jeździ z tą skrzynią AISIN AM6. Jest szybka, manual przy nim nie ma szans.
W połączeniu z 450 Nm robi robotę. Wyprzedzanie to poezja moment i jest ponad 120 na zegarze.
Co do wyciszenia to ja nie narzekam. Chociaż ucho się przyzwyczaiło i chciało by absolutnej ciszy
Mam standartowe akustyczne szyby przód i boczne przednie. W sedanach przed liftem ponoć bywały też tylne akustyczne
Owczar - 27-09-2019, 09:14
Po lifcie też są akustyczne z tyłu ale nie mają oznaczenia. Drzwi kupiłem z przedlifta, jest tam oznaczenie, a jest identyczna jak moja bez.
abdul - 27-09-2019, 18:46
sampler napisał/a: | Bardzo ładnie się jeździ z tą skrzynią AISIN AM6 |
Miałem C4 Picasso z tą skrzynią i jak dla mnie ta skrzynia żyje swoim życiem. Galantem ze swoim (tylko) 4 biegowym automatem jeździło się dużo przyjemniej
Krzyzak - 27-09-2019, 18:50
Ogólnie klasyczne automaty z konwerterem jeżdżą fajnie a szczególnie fajnie ruszają. Wszystko odbywa się miękko i delikatnie - nawet 7 biegowy DSG w leonie mnie denerwuje bo nie dość, że wyraźnie słychać jak pracuje siłownik sprzęgieł to jeszcze ruszanie jest mocno gwałtowne a po przebiegu już ok. 20 tkm zaczyna się szarpanie - pewnie tylko ja to czuję, bo jestem wyczulony na wszelkie inności...
A jak się chce docisnąć i ruszyć gwałtownie to też nie ma problemu i tu też skrzynia galantowa jeździ genialnie. Jakoś przywykłem do DSG, jednak do Galanta chętnie wracam.
Owczar - 27-09-2019, 18:51
W galancie automat zabiera całą dynamikę. To auto na autostradzie bez gazu w podłodze nie jedzie...
W C4 pewnie było 2.0, tutaj 200KM i 450Nm sprawia, że zapominasz o istnieniu skrzyni. Jedynie przy hamowaniu silnikiem dość nisko schodzi na obrotach i jak zmienia bieg to czuć.
sampler - 27-09-2019, 20:17
abdul napisał/a: | Galantem ze swoim (tylko) 4 biegowym automatem jeździło się dużo przyjemniej |
Rozumiem, że żartujesz. Zero dynamiki, woooolna zmiana biegów i do tego może ukręcić wałek kowertera.
W C4 Picasso AM6 to rarytas. Najczęściej jest tam spotykana MCP.
DSG jeździ nieźle tylko jest problem z pełzaniem i jazdą na hamulcu. Jak ktoś kupuje nówkę to się nie martwi ale używka z przebiegiem >200 tyś to już loteria.
mkm - 28-09-2019, 13:11
sampler napisał/a: | Zero dynamiki, woooolna zmiana biegów i do tego może ukręcić wałek kowertera. |
To jest prawda, ale nie żart.
Zartem jest to
Cytat: | ale używka z przebiegiem >200 tyś to już loteria. |
a jeszcze chwila i 100tyś to już będzie loteria.
Ja rozumiem, że wszystkie Galanty są z przebiegami poniżej 200tys, ale nie oszukujmy się... automat z Galanta, automatowi z Galanta nierówny.
sampler - 28-09-2019, 20:14
mkm napisał/a: | sampler napisał/a: | Zero dynamiki, woooolna zmiana biegów i do tego może ukręcić wałek kowertera. |
To jest prawda, ale nie żart.
Zartem jest to
Cytat: | ale używka z przebiegiem >200 tyś to już loteria. |
a jeszcze chwila i 100tyś to już będzie loteria.
Ja rozumiem, że wszystkie Galanty są z przebiegami poniżej 200tys, ale nie oszukujmy się... automat z Galanta, automatowi z Galanta nierówny. |
Nie doczytałeś dokładnie. Chodzi o DSG z przebiegiem >200 tyś
|
|
|