MitsuManiaki.com - WIZYTÓWKI MITSUMANIAKÓW
gulgulq - 10-10-2008, 09:39
teksty po przemysleniach:
- oficjalny klub Mitsubishi w Polsce
- najwięcej klubowiczów i fanów Mitsubishi
- forum z największa baza wiedzy o samochodach
- niepowtarzalne zloty i spotkania fanklubowe
- rabaty i promocje dla klubowiczów
- własny sklep z gadżetami i akcesoriami
- wspólne wspieranie sie w przypadku awarii (assistance)
- pomoc techniczna, porady i rowiązywanie problemów
i po prawej mamy miejsce na logo w postaci pieczątki
akbi - 10-10-2008, 10:29
gulgulq napisał/a: | Moja koncepcja |
bardzo mi się podoba
zmień tylko proszę ten wpis:
gulgulq napisał/a: | - własny sklep z gadżetami i akcesoriami |
bo sklepu to my nie mamy ... na:
- gadżety i akcesoria klubowe
koszmarek - 10-10-2008, 10:47
a mi się nie otwiera:(
gulgulq - 10-10-2008, 10:56
http://images30.fotosik.p...0c4f1bc63a7.jpg
fotosik cos miesza i otwiera w drugim oknie
cactooz - 10-10-2008, 11:31
Może jedna mała rada, przydałby się adres forum, bo wiem, że nie wszyscy odwiedzając stronę główną trafiają na forum, a przecież to jest (IMHO) najbardziej interesująca część strony.
akbi - 10-10-2008, 11:54
cactooz napisał/a: | przydałby się adres forum |
link do forum jest dobrze widoczny na stronie głównej klubu, a na rewersie "wizytówki" jest informacje o forum
wg mnie to wystarczy
koszmarek - 10-10-2008, 12:04
przede wszystkim "nie ma", bo sobie o nas pomyślą, że nieuki:P
ale pomysł, czy bardziej projekt jak najbardziej na tak:)
Adaho_krak - 10-10-2008, 13:01
W/g mnie wizytówki w starej formie są OK i nic bym nie zmieniał. Akbi prosił o projekt to zrobiłem coś na szybko z obawą, że za dużo tekstu. Ale taka ilość tekstu jak zaproponował kolega gulgulq, to już nie wizytówka, a raczej ulotka.
A ulotek nikt nie czyta tylko wywala do śmieci im więcej tekstu tym mniejsza skuteczność dotarcia do potencjalnych przyszłych forumowiczów. Im mniej info na temat forum,tym większa ciekawość kogoś kto otrzymuje wizytówkę. Ale to tylko moje zdanie pozostawiam pod rozwagę.
cns80 - 10-10-2008, 14:30
Adaho_krak, jak znajdziesz chwilę to zrób jeszcze raz swój projekt czcionką taką jak u gulgulq'a. Jestem ciekaw jak to wyjdzie, bo w obecnym stanie wyobrażam sobie że bardzo ładnie
Adaho_krak - 10-10-2008, 14:58
cns80 napisał/a: | Adaho_krak, jak znajdziesz chwilę to zrób jeszcze raz swój projekt czcionką taką jak u gulgulq'a. Jestem ciekaw jak to wyjdzie, bo w obecnym stanie wyobrażam sobie że bardzo ładnie |
Mówisz i masz

koszmarek - 10-10-2008, 15:44
Adaho_krak napisał/a: | Mówisz i masz |
dla mnie bomba krótko i na temat:)
Juiceman - 10-10-2008, 21:01
Mamy zaszczyt hmm nie wiem z czym mi sie to kojarzy, ale na pewno nic pozytywnego!
Adaho_krak dobrze pisze przerost treści nad formą to nic dobrego, a jeśli wybrać główne 3punkty (jak diamenty) które Nas tu łączą tzn. posiadaczy Mitsubishi, nie koniecznie Mitsumaniaków i zamiast całych podpunktów tylko je wyszczególnić większą czcionką (fontem^^), a resztę zostawić tak jak gulgulq?
Wtedy wizytówka informuje i zachęca oraz nie przeraża, ponadto jest czytelna i jeśli kogoś zainteresuje jeden z głównych podpunktów to na pewno tu się zjawi! Co Wy na to?
akbi - 10-10-2008, 21:10
a może skrócić tekst gulgulqa do najważniejszych spraw ...
- Oficjalny Klub Mitsubishi w Polsce
- Zloty i Spotkania regionalne
- Gażdety klubowe
- Forum i Assistance
Juiceman - 10-10-2008, 21:21
Otóż to!
londolut - 10-10-2008, 21:36
A ja mam małą propozycję na podstawie wzoru Adasia. Awers taki jak jest tyle, że "Oficjalny klub Mitsubishi..." mniejszym fontem, nazwa regionu opcjonalnie (ja wolałbym bez), a na rewersie, zamiast takiej lekkiej wazeliny, prosto z mostu napisać:
"Zapraszamy...
www.mitsumaniaki.com"
lub napisać 3 słowa kojarzące się z nami np:
"forum, klub, ludzie
www.mitsumaniaki.com"
Taka forma powinna przemówić do człowieka. W końcu forum jest dla ludzi i przez ludzi
Adaho_krak napisał/a: | taka ilość tekstu jak zaproponował kolega gulgulq, to już nie wizytówka, a raczej ulotka | Zgodzę się z Adaho. Ja ulotek ani nie przyjmuje ani nie czytam tylko wywalam bez spoglądania na nie
|
|
|