To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Temperatura silnika!!! Pomocy!!!

albertoo1 - 25-05-2020, 22:44

To złe wieści jak na dobranoc .. :)
klapek - 26-05-2020, 13:04

Żadne korki nie odczarują rzeczywistości... Głowica do góry, test i jeśli dobra to planowanie + nowa uszczelka. Czasem potrafi być tak pęknięta, że płyn ucieka zaworem wydechowym i zamienia się w parę w układzie wydechowym. Nic nigdzie nie kapie, nic się nie dzieje z olejem silnikowym. Wygląda jakby było wszystko ok, a jednak płyn pod dużym obciążeniem znika.
zbyszekm2 - 01-06-2020, 08:28

najlepszy sposób na sprawdzenie przedmuchu to: włóż lejek do chłodnicy, nalej do pół lejka wody. Odpal silnik i jak sie nagrzeje zobacz czy lecą bąble do lejka.
albertoo1 - 16-06-2020, 13:59

No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia .
zbyszekm2 - 17-06-2020, 11:42

albertoo1 napisał/a:
No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia .

Bo sie nie słuchasz:)

zadzwon 602673905

Wasyl1969 - 10-12-2020, 23:08

albertoo1 napisał/a:
No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia .

I co tam dalej się stało... Opowiadaj!

albertoo1 - 29-01-2021, 16:35

Od wymiany uszczelki pod głowica mineło jakieś 18 tys km ,niebawem po naprawie padła turbina pewnie paproch z nagaru do tego sie przyczynił ale to szczegół ... z temperatura jest tak ze jak objeżdżałem Włochy i Chorwacje z przyczepa kempingowa to czasami pod górę temperatura zamykała skale i wyłączała sie klima ,przy zjezdzie wszystko wracało do normy poziom płynu sie znacznie podnosił ale nie wyrzucało go przez korek,mniej więcej centymetr przed korkiem .Trasa Białystok -Gdańsk z przyczepa to przyrost płynu jakieś 3 cm,a w upalne dni temperatura na wskazniku jest nieznacznie wyższa od jazdy bez przyczepy .Na razie tak śmigam i myśle co by nie zerwać czapki jeszcze raz i skupic sie nad bardziej dokładnym sprawdzeniu głowicy .Niby według zakładu naprawczego głowic miała być szczelna .
zbyszekm2 - 01-02-2021, 13:54

albertoo1 napisał/a:
Od wymiany uszczelki pod głowica mineło jakieś 18 tys km ,niebawem po naprawie padła turbina pewnie paproch z nagaru do tego sie przyczynił ale to szczegół ... z temperatura jest tak ze jak objeżdżałem Włochy i Chorwacje z przyczepa kempingowa to czasami pod górę temperatura zamykała skale i wyłączała sie klima ,przy zjezdzie wszystko wracało do normy poziom płynu sie znacznie podnosił ale nie wyrzucało go przez korek,mniej więcej centymetr przed korkiem .Trasa Białystok -Gdańsk z przyczepa to przyrost płynu jakieś 3 cm,a w upalne dni temperatura na wskazniku jest nieznacznie wyższa od jazdy bez przyczepy .Na razie tak śmigam i myśle co by nie zerwać czapki jeszcze raz i skupic sie nad bardziej dokładnym sprawdzeniu głowicy .Niby według zakładu naprawczego głowic miała być szczelna .

Turbo czasem pada od wody dostające się przez odmę w przypadku pekniecia głowicy lub wydmuchania uszczelki.

albertoo1 - 12-07-2021, 10:01

miqnet, Cześć ciągasz dalej kemping Pajerakiem ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group