To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - O1T Made in Japan

Turbocbr - 05-01-2020, 18:40

Dziś nie dałem za wygraną . Diagnoza błąd P0657 Throttle Actuator Control Motor Relay Circuit Malfunction.
Odłączyłem aku . Sprawdzone bezpieczniki , pompa paliwa pod prostownik działa. wtyczki przepustnicy , przepływki, potencjometru zapryskałem kontaktem . hmm auto nie odpala. Oczyściłem masy plus
Wymiana przekaźnika B17X ponowny reset ecu i Outlander Przemówił Ludzkim Głosem :mrgreen: :D :D

Bzyk_R1 - 05-01-2020, 19:10

:shock:

No popatrz a zamiana miejscami przekaźników nie pomagała...jak to ogarnąłeś?

Turbocbr - 05-01-2020, 19:46

Przekaznik jest w tej wąskiej puszce. schematy elektryki na mmc-manuals.ru po nich szukałem . :D i tak nie daje mi to spokoju . Dorobie nowe masy ... a i doladowanie mi spadlo na 0.6bar :(
Bzyk_R1 - 06-01-2020, 10:07

Pytam bo ja Ci podmieniłem B-17X na torze i nic to nie pomagało... a co do 0,6b to zdejmij wężyk z gruchy jak mówiłem i przejedź się. Tylko ostrożnie bo jak to jest to to boost poleci w kosmos. Jeżeli doładowanie będzie ok to pewnie uwaliło Ci solenoid od sterowania WG ten który kazałem Ci wyjąć wtyczki.
Turbocbr - 03-02-2020, 16:43

Dziś akcja wymiany kolektora wydechowego



[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 03-02-2020, 16:55 ]
Pozwoliłem sobie wkleić odpowiedni link :wink: .

Turbocbr - 03-02-2020, 23:03



213koni z katalizatorami :lol:
niedługo zabieram się za nowy rasowy wydech :D :D

Turbocbr - 09-02-2020, 20:58

:D Poza nowym kolektorem Outlander dostał prezent od Properfekt :lol: :lol:

mkm - 09-02-2020, 21:09

Dobrze widzę, że tylko dwie szpilki stawiły opór?
Turbocbr - 09-02-2020, 21:23

mkm napisał/a:
Dobrze widzę, że tylko dwie szpilki stawiły opór?

Nie pękły wykręciły się z głowicy na szczęście :D . Z racji tego że na co dzień jeżdżę vw T5 dwa Dni przed pryskałem śrubki odrdzewiaczem :D :D

mkm - 09-02-2020, 21:27

I to je pewnie uratowało.
Na sucho wychodzą tak :roll:

Turbocbr - 09-02-2020, 21:36

:shock: OOO to sporo niepotrzebnej roboty było :(
Bzyk_R1 - 09-02-2020, 22:32

Co sie działo z pospawanym że wymieniłeś? Podejrzewałem że szpilki pójdą bez problemu bo już raz poszły, poza tym widać różnicę w taktowaniu tego silnika a tego ze zdjęcia mkma.
Turbocbr - 09-02-2020, 22:43

Zaczął pękać na flanszy od strony turbo. I pojawiły się pęknięcia przy spawie. Przy okazji robienia nowego wydechu wstawię wzmocniony łącznik elastyczny :lol: , myślę że jego brak też ma wpływ na pękanie kolektorów.
Bzyk_R1 - 09-02-2020, 22:53

Myślisz że gdyby łącznik był wymagany to by japońce go nie zrobili? Ja znam kilka przykładów gdzie wspawanie łącznika i tak nie uchroniło przed pęknięciem. A sam mam bez łącznika cały kwasiak i jest okej póki co. Lepiej pomyśl o uchwytach wydechu i nowych gumach wieszaków.
mkm - 09-02-2020, 22:55

Łącznik albo pomoże, albo jeszcze pogorszy sprawę.

W jakim stanie miałeś pierścień?



Niestety zamiennik nie występuje, a dorobić za bardzo nie ma jak - trochę przekombinowali w tym elemencie :wink:
Kolejna to wieszaki - nie mogą być ani za bardzo elastyczne, ani za twarde, a na pewno obłupane z rdzy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group