Nasze Miśki - O1T Made in Japan
Turbocbr - 05-01-2020, 18:40
Dziś nie dałem za wygraną . Diagnoza błąd P0657 Throttle Actuator Control Motor Relay Circuit Malfunction.
Odłączyłem aku . Sprawdzone bezpieczniki , pompa paliwa pod prostownik działa. wtyczki przepustnicy , przepływki, potencjometru zapryskałem kontaktem . hmm auto nie odpala. Oczyściłem masy plus
Wymiana przekaźnika B17X ponowny reset ecu i Outlander Przemówił Ludzkim Głosem
Bzyk_R1 - 05-01-2020, 19:10
No popatrz a zamiana miejscami przekaźników nie pomagała...jak to ogarnąłeś?
Turbocbr - 05-01-2020, 19:46
Przekaznik jest w tej wąskiej puszce. schematy elektryki na mmc-manuals.ru po nich szukałem . i tak nie daje mi to spokoju . Dorobie nowe masy ... a i doladowanie mi spadlo na 0.6bar
Bzyk_R1 - 06-01-2020, 10:07
Pytam bo ja Ci podmieniłem B-17X na torze i nic to nie pomagało... a co do 0,6b to zdejmij wężyk z gruchy jak mówiłem i przejedź się. Tylko ostrożnie bo jak to jest to to boost poleci w kosmos. Jeżeli doładowanie będzie ok to pewnie uwaliło Ci solenoid od sterowania WG ten który kazałem Ci wyjąć wtyczki.
Turbocbr - 03-02-2020, 16:43
Dziś akcja wymiany kolektora wydechowego
[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 03-02-2020, 16:55 ]
Pozwoliłem sobie wkleić odpowiedni link .
Turbocbr - 03-02-2020, 23:03
213koni z katalizatorami
niedługo zabieram się za nowy rasowy wydech
Turbocbr - 09-02-2020, 20:58
Poza nowym kolektorem Outlander dostał prezent od Properfekt
mkm - 09-02-2020, 21:09
Dobrze widzę, że tylko dwie szpilki stawiły opór?
Turbocbr - 09-02-2020, 21:23
mkm napisał/a: | Dobrze widzę, że tylko dwie szpilki stawiły opór? |
Nie pękły wykręciły się z głowicy na szczęście . Z racji tego że na co dzień jeżdżę vw T5 dwa Dni przed pryskałem śrubki odrdzewiaczem
mkm - 09-02-2020, 21:27
I to je pewnie uratowało.
Na sucho wychodzą tak
Turbocbr - 09-02-2020, 21:36
OOO to sporo niepotrzebnej roboty było
Bzyk_R1 - 09-02-2020, 22:32
Co sie działo z pospawanym że wymieniłeś? Podejrzewałem że szpilki pójdą bez problemu bo już raz poszły, poza tym widać różnicę w taktowaniu tego silnika a tego ze zdjęcia mkma.
Turbocbr - 09-02-2020, 22:43
Zaczął pękać na flanszy od strony turbo. I pojawiły się pęknięcia przy spawie. Przy okazji robienia nowego wydechu wstawię wzmocniony łącznik elastyczny , myślę że jego brak też ma wpływ na pękanie kolektorów.
Bzyk_R1 - 09-02-2020, 22:53
Myślisz że gdyby łącznik był wymagany to by japońce go nie zrobili? Ja znam kilka przykładów gdzie wspawanie łącznika i tak nie uchroniło przed pęknięciem. A sam mam bez łącznika cały kwasiak i jest okej póki co. Lepiej pomyśl o uchwytach wydechu i nowych gumach wieszaków.
mkm - 09-02-2020, 22:55
Łącznik albo pomoże, albo jeszcze pogorszy sprawę.
W jakim stanie miałeś pierścień?
Niestety zamiennik nie występuje, a dorobić za bardzo nie ma jak - trochę przekombinowali w tym elemencie
Kolejna to wieszaki - nie mogą być ani za bardzo elastyczne, ani za twarde, a na pewno obłupane z rdzy.
|
|
|