To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - zbiornik i wlew paliwa kombi 2.0

Bizi78 - 01-11-2020, 16:05

FredPL napisał/a:
- fabryczna powłoka lakiernicza rury to żart i trzeba czymś to samodzielnie malować bo rysuje się od patrzenia

To samo jest z zamiennikami misek olejowych, ja swoją potraktowałem farbą poliuretanową 2K 8) .

FredPL - 01-11-2020, 21:16

Bizi78 napisał/a:
FredPL napisał/a:
- fabryczna powłoka lakiernicza rury to żart i trzeba czymś to samodzielnie malować bo rysuje się od patrzenia

To samo jest z zamiennikami misek olejowych, ja swoją potraktowałem farbą poliuretanową 2K 8) .


Ja swoją muszę obejrzeć bo w sumie nie przyszło mi do głowy aby ją pomalować przed montażem, a zmieniałem rok temu w grudniu.

EDIT: Hurtownia/Sklep uznali moją reklamację na PWP-MS-012 i zwrócili mi za nią kasę.

Jackobrx - 12-11-2020, 13:55

Witam, jak rok temu próbowałem te rure wlewu z allegro do lancera sport 2.0. Niestety, nie pasowala plug&play, byla troszke zle wygieta, odeslalem bo nie chcialo mi sie przespawywac. Najlepiej jest jednak wychaczyc dobra uzywke i porzadna konserwacja, albo lanosowy system.
Farba rzeczywiscie byla smiesznie slaba

lucekm - 12-11-2020, 15:21

Jackobrx napisał/a:
Witam, jak rok temu próbowałem te rure wlewu z allegro do lancera sport 2.0. Niestety, nie pasowala plug&play, byla troszke zle wygieta, odeslalem bo nie chcialo mi sie przespawywac. Najlepiej jest jednak wychaczyc dobra uzywke i porzadna konserwacja, albo lanosowy system.
Farba rzeczywiscie byla smiesznie slaba


Czyli podsumowując:
Do silnika 1.6 sedan/kombi pasują ? PWP-MS-011/PWP-MS-011
Do silnika 2.0 sedan/kombi pasują ? .................???/PWP-MS-011
Z tą rura do Lanosa to sporo pracy? Te węże są węższe czy szersze od wejścia w baku?

Jackobrx - 12-11-2020, 16:16

Nie, tak na sztuke to max kilka h. Wywiercic otwory w mocowaniu pod klapka, dociecie tam plastikow, i dorobienie jakiejs przejsciowki na laczeniu baku z wlewem(waz lanos jest wezszy). Ja scisnolem orginalna gume laczaca wlew i na sztuke bylo. Z tego co pamietam bo to bylo w rok temu
FredPL - 16-03-2021, 10:58

Właśnie ze względu na konieczność wiercenia w nadwoziu wolałem kupić zamiennik. Wszyscy wiemy, że zabezpieczenie antykorozyjne w Lancerze to kpina więc wolałem nie dodawać w nadwoziu nowych potencjalnych źródeł rudy.
rudi88 - 01-05-2021, 19:49

Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić.
lucekm - 03-05-2021, 02:45

rudi88 napisał/a:
Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić.

Dobrze że pod blokiem się da! Dobrze wiedzieć.
Tylko jaki zamiennik do sedana 2.0 ?

FredPL - 03-05-2021, 11:31

rudi88 napisał/a:
Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić.


Z tym zamiennikiem od NTY to chyba u wszystkich jest ta sama historia. Jak jakiś czas temu pojawił się podobny temat na grupie 'kupie sprzedam mitsubishi' na fecebooku to też tam pisali, że trzeba oszlifować kołnierz wlewu w przypadku tego zamiennika.


lucekm napisał/a:
Tylko jaki zamiennik do sedana 2.0 ?


Prawdopodobnie do sedana idzie taki sam jak do kombi. Skoro do wersji 1.6 nie ma różnicy to w 2.0 raczej też nie będzie bo to w końcu ta sama buda.

rudi88 - 30-05-2021, 20:28

Dzisiaj wymieniałem rurę u siebie. W tygodniu ją pomalowałem i obciąłem część kołnierza bo faktycznie by nie weszła w otwór. Wymiana na ulicy zajęła 2 godzinki. Niestety żaden z uchwytów montażowych nie pasował więc nowa wisi przykręcona przy wlewie i na opaskach zaciskowych puki co. Jak zdobędę wkrętarkę to zamocuje się już konkretniej i pryśnie jeszcze barankiem po całości.
FredPL - 31-05-2021, 10:16

Hmm, ciekawe, u mnie jeden z dwóch pasował. Mam przykręconą rurę przy wlewie i później od strony zbiornika, po drodze był jeszcze uchwyt jak jest taka kwadratowa blacha i tam miałem problem z przykręceniem. Generalnie to mam plan tam zajrzeć w wolnej chwili i coś pokombinować z tym drugim uchwytem.
rudi88 - 31-05-2021, 16:25

No jak widać jak się Chińczykowi pospawa tak jest. Jeden uchwyt musiałem dość mocno odgiąć bo nie dało się ustawić rury poprawnie. Jak zdobędę wkrętarkę to przykręcę chociaż w jednym miejscu.

Przekładaliście do nowej rury ten plastikowy element na końcu? Chyba służy żeby się paliwo nie cofało do rury. U mnie ledwo weszło do nowej ale dało rade.

FredPL - 02-06-2021, 08:10

rudi88 napisał/a:
Przekładaliście do nowej rury ten plastikowy element na końcu? Chyba służy żeby się paliwo nie cofało do rury. U mnie ledwo weszło do nowej ale dało rade.


Przekładałem, też mi się wydaje, że on ma właśnie na celu zabezpieczenie przed cofaniem paliwa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group