Outlander III GEN Techniczne - 150KM => 177KM - Chip
jacekk - 27-10-2022, 22:39
Skoro w fabrycznie ograniczają moment obrotowy to musi być powód. Może skrzynia a może sprzęgło hydrokinetyczne. Są też marginesy konstrukcyjne więc przy trochę większym pewnie nic się nie stanie. Ale gdy będzie za dużo to albo skróci żywotność skrzyni albo ją po prostu zmieli.
To masz - 28-10-2022, 10:10
Jaki jest model skrzyni w dieslu? Nie mogłem znaleźć, a znając markę i model można zadzwonić do kilku serwisów skrzyń automatycznych i zapytać lub uda się znaleźć w zasobach internetu.
Bizi78 - 28-10-2022, 11:34
Model skrzyni powinien być podany na tabliczce znamionowej auta.
rajan - 30-10-2022, 19:50
To masz napisał/a: | Jaki jest model skrzyni w dieslu? Nie mogłem znaleźć, a znając markę i model można zadzwonić do kilku serwisów skrzyń automatycznych i zapytać lub uda się znaleźć w zasobach internetu. |
Może po prostu zadzwoń do tunerów - oni powinni wiedzieć co robią (tzn. jakie są limity).
Skrzynia to INVECS-II (najprawdopodobniej model W6AJA - Jatco JF613E) - tylko, że to konstrukcja z lat 90-tych i cały czas rozwijana (najpierw były 4-biegowe). Nigdzie nie mogę znaleźć parametrów.
Podobno (znalezione w necie) skrzynia Jatco JF613E siedzi w Renault Latitude 3.0, gdzie jest fabrycznie 450nM momentu...
To masz - 19-11-2022, 21:18
Szacują maksymalnie 185 KM i 450 Nm. Przy pojemności silnika prawie 2300 miałem nadzieję na więcej
Poniżej Skoda 2.0 TDI i znacznie lepszy wynik
https://www.youtube.com/w...nnel=JagodowyTV
rajan - 21-11-2022, 09:22
Nie masz co porównywać - inne konstrukcje, zapewne inne turbo, inne wtryski itd. Nasze 2.2 kręci się do ok. 4000rpm, podczas gdy inne silniki 2.0 do 4500-4800rpm. To nie jest silnik do wyścigów.
To masz - 05-01-2023, 20:49
siu lee napisał/a: | Robiłem chip w moim 2.2 did z 2015r. w Gdyni w V-TECH tuning, obecnie jest 192KM. Producent pisze, że jest 150KM ale to nieprawda. Na hamowni okazało się, że jest 160KM Auto fajnie się zbiera. Spalanie pozostaje na takim samym poziomie jak było, nie kopci. Ja tankuję na ORLEN-ie VERVĘ. Do zrobienia chipa należało wymontować moduł. |
Jaką masz skrzynię? Ile Nm masz po chipie?
krah - 16-04-2023, 19:37
Podbijam, kto może się pochwalić efektami zwiększenia mocy?
To masz - 17-04-2023, 08:31
Efekty są takie, że autko lepiej się zbiera, jest bardziej elastyczne i przyjemniej się jeździ. U mnie podkręcili bardzo symbolicznie, "bezpiecznie" dla automatu, a i tak jestem zadowolony. Wynik to 170KM i 410 Nm, chociaż podobno na większości hamowni "ustawionych dla szczęścia klienta" pokaże +15KM i + 30 Nm. Może kiedyś będzie okazja to sprawdzić.
krah - 17-04-2023, 10:05
Powiedz proszę jak ze spalaniem, czy długo już tak jeździsz i ile taka przyjemność kosztowała?
To masz - 18-04-2023, 09:31
Napiszę to co przeczytasz na każdym forum, niezależnie od marki i modelu pojazdu tj. "spalanie bez zmian, a koszt 1000- 1500 zł".
Niestety DPF jest tutaj wąskim gardłem, ale z obawy na konsekwencje nie usuwam. Zadzwoniłem z ciekawości i usługę wycenili na 1200 zł z demontażem i montażem, przerobieniem puszki, by nie było widać ingerencji i wyprogramowaniem.
Czy ktoś usunął filtr DPF w OIII i może podzielić się doznaniami?
jacekk - 21-04-2023, 09:59
Po co usuwać jak działa bez problemów. A gdy wypala się raz na 1000 km i zużywa w tym celu 0.2l paliwa to też jest bez znaczenia. A bez DPF za granicę nie pojedziesz bo możesz wrócić pociągiem (albo na lawecie) i lżejszy o kilka tys. euro.
Tak z ciekawości to po tunningu wypala się częściej czy tak samo (bo czasem bo złym tunningu lubią kopcić a z DPF tego nie widać)
To masz - 21-04-2023, 11:17
Wypala się tak samo, bez zmian.
Miałem na myśli usunięcie w celu zmniejszenia oporów spalin... Podpieram się wyłącznie wiedzą zaczerpniętą z internetu, a wiemy, że różnie bywa z wiarygodnością tychże wypowiedzi.
|
|
|