Nasze Miśki - Marecki Galant Avance 2002r
MichciuGT - 28-03-2020, 21:30
Wymieniłem filtr kabinowy, myślałem że skoro filtr na silniku jest nowy, to od kabiny też będzie, ale na szczęście zajrzałem i wymieniłem, koszt 43zł
Cytat: |
Zdjęć nie widzę, ale cena sroga. Same łączniki elastyczne do tego silnika kosztują max. 100 zł za oba oczywiście. |
Trochę się zastanawiałem co zrobić, bo w sumie łączniki elastyczne dostałem razem z samochodem, a mniejszy łącznik był warty chyba 40zł, a dłuższy 80zł, jak przyjechałem do Ipaco to spojrzał na te łączniki i powiedział że to się nie nadaje w sensie że jest kiepskiej jakości, powiedział że może wspawać z nierdzewki i tutaj za krótki i długi po 200zł z wspawaniem, jakoś uległem i trochę teraz żałuje że straciłem kasę bezmyślnie, w dodatku poprzednie łączniki były źle wspawane przez co się krótki łącznik rozrywał, zapomniałem zrobić zdjęcia starych łączników.
Zdjęcia dodaję do grupy udostępnionych i do tego samego folderu co pierwsze zdjęcia z galantem, nie wiem czemu nie widzisz, zdjęcia z pierwszej strony są widoczne?
jacek11 - 28-03-2020, 22:07
Ja widzę tylko kilka pierwszych zdjęć, a potem to tylko zakaz wjazdu. Chociaż te dwa ostatnie już są.
MichciuGT - 29-03-2020, 13:18
jacek11 napisał/a: | Ja widzę tylko kilka pierwszych zdjęć, a potem to tylko zakaz wjazdu. Chociaż te dwa ostatnie już są. |
Poprawiłem linki i już wszystkie zdjęcia powinny się dobrze wyświetlać, zapomniałem że trzeba dawać link bezpośrednio z podglądu zdjęcia, a nie pobierać adres linku będąc w folderze z zdjęciami.
przez chwilę zastanawiałem się czy nie lepiej kupić taki cały element: https://allegro.pl/oferta/rura-mitsubishi-galant-vi-2-5-v6-24v-9107438211
Hugo - 29-03-2020, 16:02
Jakość wykonania kiepska, spawy dramat.
mkm - 29-03-2020, 18:55
MichciuGT, mnie się podoba spawanie - cena też normalna. Też mnie to czeka
jacek11 - 29-03-2020, 19:28
On to wspawał bez wyjmowania
MichciuGT - 29-03-2020, 20:16
jacek11 napisał/a: | On to wspawał bez wyjmowania |
Tak, na początku podłączył jakieś urządzenie do akumulatora, wyciął stare, przyspawał złączki do łączników elastycznych i wspawał całość na aucie.
deejay - 29-03-2020, 21:02
jacek11 napisał/a: | On to wspawał bez wyjmowania |
Bez problemu sie to ogarnia dla kogoś to ogarnia i ma dobre umiejętności w spawaniu. Mam znajomego tłumikarza w wieku 73 lat i takie tematy ogarnia bez problemu . Nie znam lepszego we Wrocławiu
Marcino - 29-03-2020, 22:06
Zwróćcie uwagę ze ta nowa rura ma inne katy wejścia tylnego banku z krótkiej złączki.
Hugo - 29-03-2020, 22:08
Marcino napisał/a: | Zwróćcie uwagę ze ta nowa rura ma inne katy wejścia tylnego banku z krótkiej złączki | No właśnie, jest pod kątem prostym, a w oryginale jest po łagodnym łuku. Ciekawe czy ma to na coś wpływ...
deejay - 29-03-2020, 22:12
Hugo napisał/a: | Marcino napisał/a:
Zwróćcie uwagę ze ta nowa rura ma inne katy wejścia tylnego banku z krótkiej złączki
No właśnie, jest pod kątem prostym, a w oryginale jest po łagodnym łuku. Ciekawe czy ma to na coś wpływ... |
Spaliny będą miały większa "prędkość"
Moim zdaniem tu jest idealny Downpipe jeśli chodzi o konstrukcję
https://www.youtube.com/watch?v=543vz5TdSFs
Hugo - 30-03-2020, 07:55
Bez tłumików drgań?
Marcino - 30-03-2020, 08:28
Mam w telefonie fotke kolegi który już to przerabia. Oryginalna konstrukcja ma jeszcze spacjalną zastawkę.
Marcino - 30-03-2020, 09:12
Oto i tłumik rozpracowany przez Danion
mkm - 31-03-2020, 03:18
Hugo napisał/a: | Bez tłumików drgań? |
Bez Jak topowy materiał to nie ma go co "psuć" jakimiś siatkami, a będzie wieczny.
Jak tania nierdzewka lub kiepski spawacz to wcześniej czy później będzie pękać.
Wydech ma ma być sztywny i jak najbardziej "gładki" środkiem - zamiast złącza masz wpust, pierścień i śruby "na sprężynach".
|
|
|