Nasze Miśki - Outlander Turbo +
Bzyk_R1 - 01-05-2020, 09:22
Cytat: | Ile będę dmuchać?? Nie mam pojęcia🤣 raczej nie będę go jakoś mega koksował. Auto ma służyć na codzień. LPG, hak i te sprawy 🤣
|
Idealne zastosowanie dla O1T, brawo to mi się podoba.
HUGIO - 01-05-2020, 10:17
Dziwny efekt wyszedł na zdjęciu, jakby miał podświetlanie "podłogowe" .
wałek - 01-05-2020, 10:32
Tryb nocny w telefonie, ciemno było w Tarnowie o 2 w nocy wszystko wygaszone 🙊
ledziu - 01-05-2020, 13:07
wałek napisał/a: | Ile będę dmuchać?? Nie mam pojęcia🤣 raczej nie będę go jakoś mega koksował. Auto ma służyć na codzień. LPG, hak i te sprawy 🤣
|
Ciekawe co wyjdzie z tym turbo
Jak skończysz to mógłbym gdzieś podjechać w celach porównawczo naukowych
Chociaż kolorystycznie to samo
wałek - 01-05-2020, 15:30
Narazie muszę zająć się zleceniami dla klientów, auto jedzie do lakiernika, później LPG 🤣
Może wystroje między czasie, bo chyba nie wytrzymam z ciekawości 🤣
Chętnie zrobię porównanie 💪
uszaty69 - 03-05-2020, 21:20
Normalnie powiedziałbym że bez sensu, że szkoda robić, że lepiej kupić evo, ale... uważam Outlandera Turbo za tak fajne auto, że rozumiem. Jakbyś sprzedawał, to daj znać
zaparcia i wytrwałości. Jakbyś chciał dobrego tunera co Ci to wystroi to daj znać, mam takiego w Wawie.
Bzyk_R1 - 03-05-2020, 21:25
Proponowanie Lutka, Jackowi...hmm ciekawe
uszaty69 - 03-05-2020, 21:40
co do wałków z E8 - sam chciałem u siebie zmienić. Wszyscy twierdzą, że wałki są inne. Wyjąłem z OT, bo miałem seryjne z mojego E8 i ku zdziwieniu - to dokładnie te same wałki. przemierzyłem na każdą stronę, dokładnie to samo. Możesz przemierzyć, ale myślę że szkoda roboty, jest to samo, mierzyłem osobiście. Natomiast w tym silniku wałki naprawdę dużo dają, pasuje takie przynajmniej 264 założyć, a jak masz większe turbo, to 272.
widzę że masz nową chłodnicę z evo 7-9, więc raczej nie ma to już znaczenia, ale tak informacyjnie, warto przy baranie założyć chłodnicę z evo 5/6. Różni się tylko wyjściem przewodu górnego - jest nie na środku, a bliżej strony kierowcy i wtedy przewód wodny idzie dalej od kolektora. Przy takim baranie i chłodnicy z e7-9 lubi kolektor mocno grzać płyn i przewód. Polecam owinąć, bo może być problem z temperaturą.
Bzyk_R1 napisał/a: | Proponowanie Lutka, Jackowi...hmm ciekawe |
Wybacz, ale nie znam "Jacka", nie wiem czym się zajmuje i nie widzę w tym nic dziwnego. Widzę, że robi za to projekt na fajnym poziomie i na pewno napotka wiele problemów. Wbrew pozorom wiele problemów które napotka, osoby robiące inne projekty też napotkały i ja np z chęcią przynajmniej postaram się podpowiedzieć. wiem, że wbrew pozorom niewiele osób stroi Outlandery Turbo, mimo że są bardzo podobne do evo, bo wymagają innego sprzętu. Dlatego jak sam stroi, to napisze "dziękuję stroję sam" i po temacie. A Ty się wpierniczasz bo Ci pocisnąłem kiedyś, jakbyś wargi zagryzał żeby tylko coś odpisać. Nawet jeżeli ma firmę, to wiele firm współpracuje między sobą i nie każda robi 100% zakresu swoimi rękami. Natomiast dogryzać, dogryzasz, ale obawiam się, że w temacie projektu niewiele wniesiesz, bo jak na razie masz faktycznie zdecydowaną większość postów, ale każdy czysto onanizacyjny. Pozdrawiam.
wałek - 04-05-2020, 07:39
Wałki potwierdzone - jest dokładnie to samo.. a szkoda
jak będzie problem z grzaniem przewodu od chłodnicy to przespawam kruciec pod kątem
strojeniem będę się zajmował osobiście, jest standalone także sprzętowo nie ma ograniczeń.
Dzięki za rady będę opisywał dalsze postępy i problemy
Auto jeździ, zrobiłem ponad 150 km, narazie wystrojone na "kolanie"
uszaty69 - 04-05-2020, 07:58
czemu akurat turbo z A45?
na jakiej przepustnicy? seryjnej? W jaką moc celujesz?
Ale hamulce naprawdę musisz zmienić. Seryjne to straszna kupa, nieważne co założysz nawet na serii, a co dopiero jak dojdzie 100, czy 150KM+. Po zmianie na Brembo 320mm z Evo jest naprawdę dobrze, tylko oczywiście na seryjnej feldze się nie zmieści. Tylko nie pasuje p&p bo jest inny rozstaw zacisku, ale raczej polecam adaptery. Ja chciałem żeby było "po bożemu" i zmieniałem zwrotnice, ale jest inna średnica przegubu, więc półosie + kołyska, na sam koniec trzeba rozfrezowywać otwory w amorach, żeby dograć kąty. Ale efekt zadowalający, hamulec naprawdę daje radę. Kilka lat temu szukałem adapterów pod Brembo i nigdzie nie mogłem ich dostać. Nie wiem jak teraz, ale jeżeli sytuacja się nie zmieniła, to takie adaptery mogłyby być dobrym produktem rynkowym. W dawnych latach szukając informacji o OT szukałem na forach europejskich i o dziwo najwięcej było na rosyjckich, ale wtedy nigdzie nie był dostępny taki adapter P&P, a wiele osób szukało.
ledziu - 04-05-2020, 12:25
Cytat: |
Wysłany: Wczoraj 21:25
Proponowanie Lutka, Jackowi...hmm ciekawe |
A co w tym dziwnego?
Chociaż lutek jest przeciwnikiem emu
wałek - 04-05-2020, 21:16
Przepustnica seryjna, dlaczego pytasz?
wywaliłem linkę i zainstalowałem potencjometr Boscha przy pedale przyspieszenia
Hamulce będą robione, raczej myślałem o zaciskach z Megane 3 RS lub jakieś Porsche z mocowaniem "od czoła". Łatwiej ustawić, zrobić adapter itp. Z wykonaniem adapteru nie będzie problemu, robimy takie rzeczy 👍
Z tyłu pewnie jakieś dwutłoczkowe wpadną, narazie nad tym nie myślałem
Dlaczego turbo z A45?
Jest stosunkowo tanie, świeża konstrukcja , TwinScroll, i można uzyskać fajny przebieg mocy i momentu. Zakładałem takie znajomemu i mi się spodobało
Wszystko robię sam, także nie mam ograniczeń co do wykonania kolektora, DP czy dolotu
Nie wiem jaka moc, narazie nie wiele, widzę ze silnik puszcza dymka, myślałem że sie uspokoi ale niestety nie wygląda na to. musze sprawdzić czy to pierścienie ( jeździł na LPG chyba dość dlugo, nie wiadomo jak to było zrobione itp.) jak się okaże że lipa to zrzucam głowicę i zobaczymy co dalej.
uszaty69 - 04-05-2020, 21:37
Pytam, bo fabryczny potencjometr lubi dac popalić. Miałem z tym problem. Nie pamiętam jaką ma średnicę, ale chyba jest dość mała. Można dać pedal i przepustnice z evo X. Ew ja mam zrobione na przepustnicy evo X + potencjometr od 1,6hdi pod maską, ale fajnie to rozwiązałeś. Z czego to potencjometr?
wałek - 04-05-2020, 21:48
Myślę że średnica przepustnicy nie będzie ograniczeniem, ma około 63 mm chyba, nie pamiętam. Przy standalonie wymienić ja na jakąś 80 z v8 to żaden problem
Potencjometr z grupy VAG. Kosztuje śmieszne pieniądze na złomie bądź na serwisach z ogłoszeniami - do 50 zł jest wybór duży zamontowaliśmy takich kilkanaście do rajdówek i NIGDY nie zawiodły, działają bez zarzutu.
uszaty69 - 04-05-2020, 22:03
To 60mm jest ok. Evo 4-10 ma 60mm. Wydawała mi się mniejsza. Do 400KM+ wystarczy. Normalne duze przepustnice mają 70mm, boomba ma 75mm. 4G63T to nie 2jz, nie trzeba 80mm
|
|
|