To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Przerywanie, szarpanie

arturj123 - 10-09-2011, 07:52

Podepnę się do tematu. Problem dotyczy zachowania na zimnym silniku. Po odpaleniu auta, na 1 biegu, przy ruszaniu czuć wyraźne szarpnięcie, pedał gazu chwilowo nie reaguje na wciskanie, po chwili jak już auto ruszy wszystko jest w porządku, rusza się normalnie. Silnik reaguje tak na benzynie, jeszcze nie zdąży przełączyć na LPG.
Hugo - 11-09-2011, 11:37

arturj123, pomierz oporność 2 pinowego czujnika temperatury silnika.
booohal - 11-09-2011, 13:09

arturj123 napisał/a:
Podepnę się do tematu. Problem dotyczy zachowania na zimnym silniku. Po odpaleniu auta, na 1 biegu, przy ruszaniu czuć wyraźne szarpnięcie, pedał gazu chwilowo nie reaguje na wciskanie, po chwili jak już auto ruszy wszystko jest w porządku, rusza się normalnie. Silnik reaguje tak na benzynie, jeszcze nie zdąży przełączyć na LPG.

mam identyczną sytuację. cały układ zapłonowy wymieniony. a wcześniej jak wymrugałem błędy to wyszedł właśnie błąd z tym czujnikiem. skasowałem go. czy jeżeli ten czujnik jest uszkodzony to błąd powinien wyskoczyć ponownie?

arturj123 - 11-09-2011, 13:53

To ten?

Hugo - 12-09-2011, 12:00

booohal napisał/a:
czy jeżeli ten czujnik jest uszkodzony to błąd powinien wyskoczyć ponownie?
A kto to wie. Wymień go. Kosztuje chyba z 30 zł.
arturj123 napisał/a:
To ten?
Tak.
booohal - 12-09-2011, 21:30

Hugo napisał/a:
A kto to wie. Wymień go. Kosztuje chyba z 30 zł.

Co racja to racja. Pozdrawiam.

arturj123 - 13-09-2011, 16:08

Hugo napisał/a:
Kosztuje chyba z 30 zł.


100 zł;)

Krejzi - 13-09-2011, 16:11

A gdzie znajduje sie ten czujnik? i czy w moim starszym Galancie w silniku 2.0 tez bedzie w tym samym miejscu ? bo ostatnio mam podobne objawy.
booohal - 13-09-2011, 16:58

arturj123 napisał/a:
Kosztuje chyba z 30 zł.


100 zł;)


dzisiaj byłem u Japaneze i powiedział że około 50 zł.

Hugo - 13-09-2011, 21:52

arturj123 napisał/a:
100 zł;)
Ja z 1,5 roku temu płaciłem ok. 30 zł. Firma włoska EPS.
Krejzi napisał/a:
czy w moim starszym Galancie w silniku 2.0 tez bedzie w tym samym miejscu ?
Jest w innym miejscu, widoczny pod obudową termostatu, z lewej strony osłony termicznej kolektora wydechowego na pierwszym i drugim zdjęciu z aukcji poniżej: http://allegro.pl/silnik-...1793145038.html
Krejzi - 14-09-2011, 09:15

super dzieki juz wiem ktory to :) . tzn tak, patrzylem w IC tam są 2 takie, tak samo w tym miejscu są 2 jeden z duzą wtyczka i jeden z taka pojedyńcza wsówka. to ktory jest winny ?
Torp12 - 14-09-2011, 10:56

Z duza wtyczka
kamil73-73 - 25-09-2011, 08:06

Podpinam się do tematu choć sprawę cewek już rozwiązałem-wymiana ngk.Silnik nadal przerywa na zimnym ,dodam iż po wymianie przewodów i kopułki problem zniknął ale na 2 dni i znów to samo.Po wymianie doszło też coś nowego ,chwilowe szarpnięcia[wypadanie zapłonów,dosłownie ułamek sek]Swiece ok, platyna ok 20tyś km .I jeszcze jedno ubywa ok 200setki wody na tydzień -200-250km.Powiedziałbym że jest przeciek do cylindrów i dlatego rano jest problem ale dlaczego kuleje zaplon.Generalnie rakieta ,brak spadku mocy.Cze aparat moze być podlewany przez olej bo z tamtej okolicy się leje na siatkę[ok 200-250ml\1000 i czy to ma wpływ na jego pracę???[pokrywy szczelne]
robertdg - 25-09-2011, 10:24

kamil73-73 napisał/a:
Powiedziałbym że jest przeciek do cylindrów i dlatego rano jest problem ale dlaczego kuleje zaplon.
Problem z odpaleniem :?:
kamil73-73 napisał/a:
Cze aparat moze być podlewany przez olej bo z tamtej okolicy się leje na siatkę[ok 200-250ml\1000 i czy to ma wpływ na jego pracę???[pokrywy szczelne]
Pasowałoby wymienić uszczelniacz gniazda aparatu, to pewnie przez niego cieknie, a co do wartości to troszkę dużo, jakby nie było połowa pojemności na 10tyś km.
kamil73-73 - 29-09-2011, 20:28

Nie ma problemu z odpaleniem,a po rozgrzaniu poszarpuje do 2000tyś\obr.Proszę o podpowiedzi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group