[92-96]Galant E5xA - Wtryskiwacze
Krzyzak - 04-03-2022, 11:23
Bingo! - napinacz jedzie na reklamacje?
Widzisz, chciałeś pchać auto w przepaść a tu jednak "jakość" nowych części się kłania.
Feliks - 25-03-2022, 11:18
Padł tłumik drgań napinacza hehe. Problem rozwiązany, aczkolwiek auto mi potrafi szarpnac przy dodaniu gazu z niższych obrotów. Może być to spowodowane tym, że zmieniłem oryginalny tłumik na przelotowy? Na oryginalnym był dla mnie za cichy i to jedyny powód jak coś
jacek11 - 25-03-2022, 18:05
Przepustnicę czyściłeś? Jeśli nie, to zacząłbym od tego właśnie. Następnie regulacja.
Feliks - 25-03-2022, 19:33
Rozumiem, że regulacja zaworów tak?
I od razu przy okazji to jakieś dane szczegółowe do tych zaworów?
Bizi78 - 25-03-2022, 23:39
Feliks napisał/a: | Rozumiem, że regulacja zaworów tak? |
Zaworów nie regulujesz bo masz popychacze hydrauliczne.
Jackowi chyba chodziło o regulację przepustnicy.
jacek11 - 26-03-2022, 08:56
Tak. Pisałem o przepustnicy.
Feliks - 26-03-2022, 14:34
A jak się ją reguluje?
Hugo - 01-04-2022, 07:44
Cytat: | Padł tłumik drgań napinacza hehe | Od razu wiedziałem, że to on, skoro był wymieniony na nowy.
Feliks - 03-04-2022, 11:54
Hugo napisał/a: | Cytat: | Padł tłumik drgań napinacza hehe | Od razu wiedziałem, że to on, skoro był wymieniony na nowy. |
Okazało się, że wymieniał rozrząd, ale bez tego całego napinacza.
Wyczyściłem przepustnice, ale bez regulacji i w sumie chodzi ładnie. Nie mam tej takiej przycinki to była wcześniej. Nie wiem czy ją regulować? I też nie do końca wiem jak się ją reguluje? Czy to chodzi o to co się np. przepływomierz z akumulatorem na chwilę odłącza na zimnym silniku i czeka się aż potem aż wentylator na odpalonym się załączy? Bo generalnie auto nie gaśnie i obroty nagle teraz po czyszczeniu też o wiele lepiej są
jacek11 - 03-04-2022, 18:45
Skoro działa dobrze, to nic nie reguluj. Procedurę regulacji trzeba by poszukać w manualu. Szperałem trochę na forum, ale nie znalazłem nic do E54.
Feliks - 04-04-2022, 13:47
jacek11 napisał/a: | Skoro działa dobrze, to nic nie reguluj. Procedurę regulacji trzeba by poszukać w manualu. Szperałem trochę na forum, ale nie znalazłem nic do E54. |
No tak jak troszkę pojeździłem to jest dużo lepiej, ale z samego dołu tak dziwnie przecina jak by paliwa nie dostawał czy coś w tym stylu. Słychać takie chwilowe prykanie przycinanie motoru, ale dostanie z 200 więcej obrotów i od razu jedzie jak należy. Tak jak by miał za niskie obroty np. na 2.
jacek11 - 04-04-2022, 16:17
Tak jak by wypadały zapłony. Przewody, świece do sprawdzenia.
Feliks - 09-04-2022, 13:15
jacek11 napisał/a: | Tak jak by wypadały zapłony. Przewody, świece do sprawdzenia. |
Jasne, że zapłon wypadał bo jak się okazało był źle przewód dociśnięty dzięki za wszelką pomoc
Ten temacik można zamknąć, autko sprawne
|
|
|