Nasze Miśki - Black Outlander 2.2 DID AT
eremita - 04-01-2023, 13:28
Patrz przypomiałeś mi że od 1,5 roku mam zawieź nakładki na przedni zderzak do lakiernika
To masz - 10-01-2023, 15:41
Rozrusznik znajduje się nisko z przodu silnika i od spodu zabezpieczony jest osłoną. Jednak przez znajdujący się pod rejestracją wlot do chłodnic zbiera duże ilości wody (w zimę słonej) i jest mocno skorodowany.
Poniżej styki po czyszczeniu. Mogłem bardziej się postarać, ale wcześniej były zaśniedziełe aż niewidoczne. Niestety nie zrobiłem zdjęcia przed czyszczeniem, które z pewnością zmotywowałoby Was do zerknięcia w to miejsce w swoich autach
To masz - 10-01-2023, 15:44
eremita napisał/a: | Patrz przypomiałeś mi że od 1,5 roku mam zawieź nakładki na przedni zderzak do lakiernika |
Zamontowane?
To masz - 10-01-2023, 19:31
Zamieszczam zdjęcie polakierowanych osłon halogenów
To masz - 14-01-2023, 17:27
Podtrzymuję, że przynajmniej na razie praca nie poszła na marne. Pierwsza śnieżyca, deszcz i mycie bezdotykowe zostawiły lakier na miejscu
To masz - 22-01-2023, 12:39
Sprężonym powietrzem przedmuchałem wężyki doprowadzające ciśnienie do czujnika różnicy ciśnień DPF. Przez 10 lat eksploatacji mogły się "rozkalibrować" z powodu zalegającego na ściankach osadu . Jeśli będziecie chcieli wykonać czynność to zalecam zrobić ją na zimnym silniku. Nie wiem, ale domyślam się w jaki sposób zareagują ciepłe filtry w kontakcie z zimnym powietrzem sprężonym w kompresorze
Spójrzcie co przy okazji odkryłem. Ciekawe rozwiązanie
Szukam czujnika
Krzyzak - 22-01-2023, 20:28
To masz napisał/a: | Szukam czujnika | na przyszłość - polecam podczas demontażu zostawić wężyki na plastikowych króćcach a ściągać z metalowych
(tak - wiem, że tu "był już ktoś wcześniej" )
To masz - 22-01-2023, 22:51
Czujnik odkręciłem od stelaża, więc miałem swobodny dostęp przy zdejmowaniu/zakładaniu przewodów i dodatkowo mogłem manewrować czujnikiem. Podejrzewam, że poprzednik tego nie zrobił i w przykręconym(usztywnionym) czujniku naprężył krucieć i zakończył w sposób widoczny na zdjęciu.
Prawdopodobnie auto trzeba bylo wydać klientowi, zabrakło czasu na zamówienie części i skończyło się na klejeniu, bo część nie jest droga.
Najbezpieczniejszym sposobem jest proponowany przez ciebie. Dzięki
To masz - 22-01-2023, 23:36
Opisane w temacie, odizolowanie układu dolotowego od karoserii przyniosło częściowy efekt. Wykluczyłem kolejny powód nieprzyjemnych, słyszalnych w kabinie doznań dźwiękowych. Syrena alarmu dotykała kielicha i wydarła dziurę do gołej blachy.
To masz - 23-01-2023, 11:14
Podobno olej był wymieniony 50 000 km temu w ASO, przy przebiegu 98 000 km...
https://www.youtube.com/shorts/DCePjbupipE
Nowy olej ma taką barwę:
To masz - 23-01-2023, 15:05
Każdy ma jakiegoś bzika
jacek11 - 23-01-2023, 15:26
To masz napisał/a: | Każdy ma jakiegoś bzika
|
Dobra lektura
Krzyzak - 23-01-2023, 18:52
To masz napisał/a: | Nowy olej ma taką barwę | ale to chyba do skrzyni? - ja raz miałem kiedyś taki biały, zdaje się Coma, do skrzyni manualnej zalewałem...
To masz - 24-01-2023, 08:51
Zgodnie z zaleceniami producenta zastosowałem olej przekładniowy GL5 SAE 80W.
Krzyzak napisał/a: | To masz napisał/a: | Nowy olej ma taką barwę | ale to chyba do skrzyni? - ja raz miałem kiedyś taki biały, zdaje się Coma, do skrzyni manualnej zalewałem... |
Olej ATF jest koloru czerwonego.
To masz - 24-01-2023, 14:50
nr 1 czy nr 2- oto jest pytanie.
1. Zostawić bez zmian komplet zimowy 16" i wyłącznie pomalować na czarno letnie felgi 18" widoczne na zdjęciu, zostawiając również aktualnie założone opony letnie?
2. => sprzedać letnie opony, felgi letnie i felgi zimowe zostawiając jedynie zimowe opony i
=> kupić do całorocznego użytku czarne felgi 16" i letnie oponki typu AT np. Toyo Country At3 itp.
|
|
|