To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Przerywa przy jeżdzie na niskich obrotach

Anonymous - 05-06-2007, 11:58

Ale to by chyba wyszlo na tescie komputerowym , nie?
Wtryskiwacze napewno byly sprawdzane i byly ok.

saphire - 05-06-2007, 12:05

Ciekawe jak były sprawdzane? Czy leją czy są szczelne czy się nie przytykają czy pompa daje dobre ciśnienie i jakie, czy przepływka nie uwalona czy jej sensory ciśnienia atmosferycznego i temperatury powietrza zasysanego nie są walnięte, itp. itd. Generalnie sporo rzeczy do posprawdzania skoro upierasz się że przepustnicę i TPS masz sprawną w całym zakresie działania. Ja bym jeszcze się przepustnicą zainteresował. No i ewentualnie EGR czy drożny i aby czasem nie zatkany lub nie zaślepiony.
maxwell61 - 05-06-2007, 15:50

Xecutioner napisał/a:
jeden z przewodów był przegryziony przez jakieś zwierzątko,
hehehe... jakiś nowy miłośnik mitsu wśród naczelnych??? :P
saphire - 05-06-2007, 17:05

Szczury i myszy to nie naczelne tylko gryzonie :twisted: a te lubią wszelkie kable w szczególności skrętkę telefoniczna i komputerową oraz otuliny światłowodów niestety :evil: tak że inne kabelki pewnie też im smakują...
maxwell61 - 05-06-2007, 19:48

saphire napisał/a:
Szczury i myszy to nie naczelne tylko gryzonie

sorki rozpędziłem się miałem na mysli właśnie te miłe ssaki... :mrgreen: w końcu ciągle rosną im siekacze bo nie posiadają kłów... (sic!)
przepraszam cały mankind 8)

Anonymous - 05-06-2007, 20:01

A myslisz ze ja wiem jak to bylo sprawdzane. Razem z majstrem z Automarketu w Boguchwale jechalismy po kolejnych wtryskiwaczach i on wciskal test na komputerku - wylaczal sie wtryskiwacz, czuc bylo wibracje i byl analizowany - cholera wie jak :) - jak zaprogramowane w kompie
Anonymous - 05-06-2007, 23:19

Hej,

Mowie o wibracjach na zimnym i przytykaniu (rzadko sie to zdarza ale zauwazylem ze z rana).

Naszlo mnie jeszcze cos takiego.
Powiedzcie czy sensowne to jest.

W zwiazku z wieksza wilgotnoscia rano, mogla sie nagromadzic wilgoc i swieca moze nie odpalac co powoduje ze jeden z cylindrow chwile nie pracuje i stad te wibracje - to sobie wymyslilem apropos tego ze byly podobne do tych podczas testowania wtryskiwaczy - wylaczania ich przez komputer.

maxwell61 - 06-06-2007, 00:12

wegiel napisał/a:
Powiedzcie czy sensowne to jest.
jest to jak najbardziej sensowne chociaż bardziej bym obstawiał WN... pozdro
Anonymous - 07-06-2007, 17:13

Witam Rodacy!!!
Chcialbym podzielic Sie z Wami tym co wiem na temat GDi.Otoz od 20 lat mieszkam W Niemczech i sam jezdze(7 lat)Carisma GDI.Oczywiscie problem z przepustnica istnieje i tu.Silniki Gdi nie sa przystosowane do benzyny,jaka jest w Europie.Chodzi o calkowicie
wolna od olowiu taka jak jest w Japoni.I nie tylko,drugi problem to inne Katalizatory stosowane
w Europie,ktore nie radza sobie z neutralizacja pewnych skladnikow chemicznych (weglowyh)pozostajacych po spaleniu benzyny.Z tego wzgledu dla modeli Europejskich zastosowano dosc nieszczesliwe rozwiazanie redukujac wylot calkowity spalin przez Katalizator,zawracajac czesc spalin!!!zpowrotem do komory spalania.Dlatego te okopcenia przepustnicy i poza nia.Ta czynnosc wykonuje zawor zwrotny i wlasnie ten zawor nalezy wymontowac i to miejsce poprostu zaslepic.Metoda ta prawie nic nie kosztuje potrzebna jest tylko kawalek odpowiednio wyprofilowanej blachy,na wzor uszczelki,po demontazu zaworu zwrotnego.Na dole zalaczam adres gdzie to jest pokazane dokladnie co pokolei nalezy robic.Jest to Galant gdi,ale przerobka jest taka sama przy Carismie gdi.Co ciekawe,ta przerobka w niczym nie szkodzi silnikowi ,najlepszym dowodem jest to ,ze dokonuja jej tez autoryzowane serwisy Mitsubishi.Podobno silnik po przerobce jest nie do poznania,poprostu super.Szkoda ze dowiedzialem sie i tym dopiero nie dawno,kiedy wlasnie,chce zmienic auto.Ach jeszcze cos ,oprocz przerobki nalezy oczywiscie,ostatni raz
wyczyscic przepustnicei,co niestety jest trudniejsze kanaly za przepustnica az do silnika,tu robia to przez wtrysk pod cisnieniem jakis molekulow.Ito niezle kosztuje,200-400euro;.
Mam jeszcze jedna rade co do oleju,5W40,100%syntetyk,i poziom zawsze max.,motor jest cichszy.
ToTyle,pozdrwiena dla wszystkich Mitsumaniakow i jeszcze ta strona internetowa:
http://www.galantgdi.de/umbauen.htm

saphire - 07-06-2007, 18:06

kokot: 3ci raz to samo piszesz w trzech różnych wątkach...
Anonymous - 07-06-2007, 22:23

Kokot jest WIELKI!!!
mlun - 08-06-2007, 17:34

Ja bym się na to zalepianie zaworu nie napalał.Japońce dobrze wiedzieli co robią.
Anonymous - 10-06-2007, 13:56

Kurde, jestem juz pewien ze jak jest wilgotno z rana to nie pali jeden cylinder.
Swiece na bank sa dobre, zmieniane 25k km temu.
Mowicie o kablach WN - czy w zestaw tych kabli tez wchodza te styki doprowadzajace impuls?
Moze popsikac wtyczki od fajek i od wtryskiwaczy "Kontaktem"?
Jakos mi sie nie chce wierzyc zeby to przewody przy fajkach byly lewe. Fakt faktem ze sa to przewody juz 10-letnie ale wygladaja ok.

maxwell61 - 10-06-2007, 15:02

wegiel napisał/a:
Fakt faktem ze sa to przewody juz 10-letnie ale wygladaja ok.
no to bym nie zwracał uwagi... można się zawieść na wyglądzie z zewnątrz nie wiedząc co siedzi w środku... zobacz czy czasem jakiś przewód nie jest uszkodzony mechanicznie np. załamany, przegryziony itp.... pozdro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group