[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] TUNING MECHANICZNY GALANTA EA5
ubek - 14-08-2007, 09:53
PLPynton napisał/a: | Ja sprowadzam sam z japonii i tez pochodze z lubelskiego. Ile masz kasy na te caly operacje to ci podpowiem co masz robic, bo zdaje sie ze wydasz pieniadze niepotrzebnie na jakies glupoty. Heh, FWD w EA i 280koni, efekt bylby po prostu niezadowalajacy. |
Witaj, a co konkretnie chcesz przez to powiedzieć?
Anonymous - 14-08-2007, 10:07
Ze koszt tej operacji przekroczy koszt sprowadzenia EC5A/W z japonii. Czyli zamiast kombinacji z EA5 kupuje sie gotowe EC5 i sprawa wyglada powaznie kolorowo.
Krzys - 14-08-2007, 10:08
Zawsze można sprowadzić całe auto z Anglii...
Może by taniej wyszło...
Anonymous - 14-08-2007, 10:10
to może prościej wygrzebać taki zestaw w UK ?? Sprecyzuj czemu efekt byłby niezadowalający??
Krzys - 14-08-2007, 10:12
No właśnie,mnie też to ciekawi...
Anonymous - 14-08-2007, 10:17
EA5 z 280 koni stal by sie wrecz niebezpieczny to moze wyobrazic sobie kazdy. Porownujac podobne koszta podrasowania EA5 i zakupu EC5 efekt koncowy bylby znamienicie niekorzystny dla EA5 ze wzgledu na brak AWD, AWS, AYC... a skrzynia hmm...
tak btw. to odradzil bym zakup VR4 z anglii, nawet za 3k funtow. Nawet japonczycy wyrazaja sie z wyczuwalnym obrzydzeniem na temat uzytkowania VR4 w anglii.
Anonymous - 14-08-2007, 10:29
ale przecież jest kilka mocnych samochodów FWD+turbo np. leon cupraR, focus st oraz multum tuningowanych 1.9 tdi, które momentu obrotowego mają o wiele wiecej niż 6a13tt
Krzys - 14-08-2007, 10:35
Fajnie,ale chyba z UK jest chyba łatwiej sprowadzić wóz niż z Janonii.
Niemówiąc o kosztach...
Anonymous - 14-08-2007, 10:36
I na tyle byly projektowane. Dla upartych fakty:
EC5A/W (98'-99', GF, Type S) w japonii mozna kupic w granicach 3000USD (cena auta)
Samochod taki mozna sprowadzic kosztem 1400USD (CIF)
Clo nie bedzie wieksze niz 300 USD
Sa to ceny dla 2-3 sztuk przy dobrych kontaktach, jedna sztuka zawyza ceny z wiadomych wzgledow. Sprowadzam sobie co jakis czas tak ze nie widze przeszkod zeby ktos sie podlaczyl.
Ostatecznie majac EA5 ladujemy z dwoma autami z ktorych skleimy 1 i zostanie kupa czesci dla wybrednych zwraca sie okolo 1000-2000 USD. Jedyny problem to platnosc advance.
Kontrowersje odnosnie zrodel: RORO z UK to dla EC5 okolo 14*55USD, z JP 14*105USD kontener z JP okolo 2000USD (na 2 auta), roznice w cle 10% ^ vat 22% kto sprowadzal wie co z czym i jak sie robi.
Brzmi latwo ale trzeba miec pieniadze i cierpliwosc heh.
Krzys - 14-08-2007, 10:41
No więc Ja sie poważnie zastanawiam nad kupnem vr4.
Trzeba by sie nad tym poważnie zastanowić i porównać koszty między UK ,a Japonią...
hmn...
Ja nigdy nie sprowadzałem auta z zagranicy...
Pozatym trza se doliczyć koszta przeróbki...
Anonymous - 14-08-2007, 10:46
A tak z podwórka Mitsu, Dodge Stealth występował z napędem na jedną oś, a mocy mu nie brakowało. Bardziej jednak martwiłbym się o skrzynię. Kiedyś już pytałem czy automat wytrzyma większą moc... nikt nie wie. Ale właśnie ciekawi mnie jednak przełożenie serducha właśnie z GT3000 (lub Dodge). Szukałem po całym internecie chergera do 2,5 V6 Mitsu i znalazłem tylko w Angli kit turbo, wolałbym niskociśnieniowy kompresor. Na jednej z polskich stron czytałem o Alfie wyposażonej chyba w Mercedesowski, podoba mi się takie rozwiązanie. Innym (wydaje mi się najrozsądniejszym) rozwiązaniem jest tuning typu GT (ale koszta...) lub elektronika/dolot/wylot i wtrysk podtlenku. Ciekawi mnie jak by to wytrzymywał automat i jak sprawdzała by się świnka w praniu, ile da mocy itp?
Krzys - 14-08-2007, 10:53
ArtoosPowiedz mi coś więcej na temat tych kompresorów??
autoR mi pisał,że to też jakieś wyjście ale nic konkretnego sie niedowiedziałem...
Anonymous - 14-08-2007, 11:35
Przeczytaj o Alfie:
http://tuning.pl/_tuning_...5_aid_857_.html
Są to sprężarki mechaniczne najczęściej rootsa napędzane najczęściej pasem od silnika. W Stanach takich kitów jest mnogo, nazywają to supercherger (nie mylić z e-turbo!!!), ale do naszej V6 nie znalazłem (szukałem też do Chryslera). Znajdziesz je (fabrycznie) w Mercedesach wersje Kompressor, lub VW typu G (40,60), oraz w GM 3,8l i Jaguar.
Anonymous - 28-08-2007, 10:57
A ja podzielę się informacjami, które zdobyłem od ludzi z japonii gdyż kilka motorowni sciągnałem od nich.
VR4 frontcut + kompletne tylne zawieszenie to wydatek :
manual: 8,5tys.zł
automat: 6,5tys.zł
Cena zawiera cła i podatki, pozostaje odbiór tego z Lublina.
Jak ktoś reflektuje to chłopaki lecą od nas 10.IX, zaliczka połowa przed połowa przy odbiorze,
Pozdrawiam
Cezary
czekoladka_1981 - 28-08-2007, 12:11
Czy nie lepiej cały VR4 z USA z kierownicą po naszej stronie.
|
|
|