To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty

Anonymous - 22-08-2007, 08:21

LEWY napisał/a:
Dalsza czesc sagi o jego niedomaganiach po zlocie .


Nie będzie już niedomagał. Jest ustawiony, pięknie pracuje. Odnośnie oleju możesz pozostawić stan ponad maxa bo jest głęboka miska. Jak chcesz możesz także upuścić. Wtedy będziesz wiedział ile oleju spala.

Wymień także kompletny rozrząd i pompę wody. Bo jak strzeli pasek to koszta są bardzo wysokie. Umów się z Krzyżakiem. Do Malborka nie masz daleko, a Darek zrobi to napewno. A potem to tylko lać wahę i śmigać.

P.S. Alternator masz bardzo dobry, ładuje ponad 14 V na palmie to jest bardzo dobrze. :)

LEWY - 22-08-2007, 23:26

dzieki za odp
wiem ze twojego ustawienia obrotow już nikt nigdy nie bedzie musial ruszac Bo lata jak nigdy, ale chodziło mi o inne rzeczy
np.
silowniki klapy
nowy lakier dach, blotni,k zderzak i maska (ale to pozniej
troche cos z pogranicza audio ( nie znam sie na tym wogole i bedzie wiele pytań)
rozrzad
kable swiece filtry
tarcze
zabezpieczenie antykorozyjne
to sa takie plany na przyszlosc a że chcialbym to zrobic sam wiec bym się chcial poradzic
dzieki pozdro i zobaczenia w Łodzi

Anonymous - 23-08-2007, 13:53

Ale mechanicznie chodzi super...

Reszta to pierdoły i kosmetyka żeby ładniej wyglądał ...

Pozdrawiam
Dominik

Tomasz82 - 23-08-2007, 14:08

dominik tanio w terenie serwisuje silniki 4g63. :mrgreen: :mrgreen: :wink:
Anonymous - 24-08-2007, 09:08

Tomasz82 napisał/a:
dominik tanio w terenie serwisuje silniki 4g63


:lol: :lol: :lol:

LEWY - 14-09-2007, 20:49

no to ciag dalszy moich problemow a raczej usterek w eclipsie
1- bywa czasem że michu zaczyna dymic na bialo nie wiem co jest bo jak juz to dymi przeważnie na cieplym ale nie zawsze,
Dominik podejżewal że sonda kończy już swoj żywot moze to paliwo jak kiedys że az lecialo z wydechu?
2-kiedy mam zrobic rozrząd mam juz 155tys ?
3- jak w drodze ze Strykowa gonilem (dobre probowalem )gonic AKBIEGO I NOVEGO to cos zaczelo szumiec kolo dzwi pasarzera jak bym mial niedomkniete okno i zostalo tak do teraz że przy 160km/h szumi tyle że zrobilo sie to nagle tak jak by cos odpadlo
pytam bo moze ktos juz mial z tym problem troche to dziwne ze moment i szumi a chwiel temu byla przyjemna cisza
jak Mysłicie moze uszczelka?
4- nastepna sprawa to chyba mam do roboty hamulce (też wyszlo przy powrocie ze Strykowa przy okolo 100km/h zaczyna troche trząść a pozniej jest ok .
Jak ktos ma czas to prosze niech odpowie bo chce zeby byl w stanie idealnym
pozdro

Bartek - 14-09-2007, 21:21

1. na dworzu jest coraz chłodniej i wilgotniej - jeżeli nie ubywa wody z ukł. chłodzenia, to tylko skropliny
2. Oryginalne części wymienia się co 90 000 km lub 3 lata (zależy co pierwsze nastąpi).... podróby co 60 000 km. Tak czy siak polecam wymianę, jeżeli od kupienia auta tego jeszcze nie zrobiłeś..... Liczniki to optymiści
3. Też stawiam na uszczelkę
4. tarcze do wymiany.... niestety w GSie to norma - zainstalowane tam zwalniacze (hamulcami ciężkie do nazwania) po ostrzejszej jeździe lubią się wichrować

Anonymous - 15-09-2007, 00:51

LEWY napisał/a:
nastepna sprawa to chyba mam do roboty hamulce (też wyszlo przy powrocie ze Strykowa przy okolo 100km/h zaczyna troche trząść a pozniej jest ok .


sprawdź wyważenie kół ;)

LEWY - 15-09-2007, 23:39

niestety to zrobilem przed zlotem
Anonymous - 16-09-2007, 10:45

a co to moze byc jak w zakresie ok 2000 do 3500 tys obr ma takie dziwne szarpanie To jest cos w stylu "szarpania" tak jak by mu przy przyspieszaniu mocy w tym zakresie obrotow brakowalo :(

Tak szarpnie ze dwa razu i idzie dalej !!! :doubt:

Anonymous - 16-09-2007, 18:15

cy_cek napisał/a:
LEWY napisał/a:
nastepna sprawa to chyba mam do roboty hamulce (też wyszlo przy powrocie ze Strykowa przy okolo 100km/h zaczyna troche trząść a pozniej jest ok .


sprawdź wyważenie kół ;)

Cytat:
niestety to zrobilem przed zlotem


Ja zrobiłem po wyważeniu 500 km i znowu zaczyna byc czuć na kierownicy.
Chyba to sprawka opon - LEWY jakie masz założone?

Ale proponuję założyć nowy temat aby ten nie zboczył ze swojego ;)

Anonymous - 16-09-2007, 23:20

słuchajcie a moze wam przegub siada?!?!?! Jak przegub siada to go zaczyna byc czuc w kierownicy ;) ))
Anonymous - 18-09-2007, 13:07

aurii, przegub, jeżeli pada i jest do wymiany to inne są tego objawy. :wink:
Anonymous - 18-09-2007, 17:04

no tak jeszcze slychac pukanie ale uwiez mi ze jak mi w hondzie padal przegub to leciutko pujkalo przy skrecaniu i kierownica latala!!!! Mysalem ze fele ma krzywe pojechalem do kolesia zeby mi je poprostaowal i sie okazalo ze byly proste Dopiero po wymianie przegubu przestala mi kieownica latac;)
Anonymous - 18-09-2007, 17:05

jak pada przegub wewnętrzny to strasznie autem trzęsie jak się przyspiesza.

jak zaczyna padać przegub zewnętrzny to najpierw go dobrze słychać, a jak pęknie to przestaje go być słychać i nie da się autem jechać. Po prostu staje i koniec jazdy. Tylko wielkie zgrzytanie ze skrzyni słychać.

Stawiam że LEWY masz krzywą tarczę ...

Ja mam podobne objawy i muszę sprawdzić czujnikiem mikrometrycznym czy nie ma bicia więcej niż 0,05 mm :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group