To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Turbina w GDI

Bartek - 03-02-2006, 09:29

HEHe z tym bzyknieciem to nie takie hop-siup..... zobacz gdzie ten silnik ma termostat, przepustnice, gdzie ma wejscie wody, pewnie wyjscia do nagrzewnycy w rownie kozackich miejscach......nie wspominajac o orurowaniu intercoolera..... ale pomazyc mozna ;)
young - 03-02-2006, 09:38

Czyli chcąc zwiększyć moc w moim 1,8 GDI (automat) pozostaje tylko chip za trzy stówy który doda 15 kucy, lub wymiana silnika na Volvo ?
Nic więcej sensownego nie można zrobić ?

Leppe - 03-02-2006, 09:56

Jestcała masa rozwiązań jakie możesz zastosować np. podtlenek azotu, wymienić układ wydechowy, założyć szpere filtry sportowe rozpure na kielichy pożądną elektro turbinę ( bardzo trudno ją zdobyć ale nie niszczy tak silnika jak normalna ) pogadamy jutro.
young - 03-02-2006, 13:22

Leppe napisał/a:
pogadamy jutro


Przy piweczku :D

Anonymous - 03-02-2006, 13:26

z 1,8T wszyscy dookola mowia ze sie da ale jakos nikt tego nie zrobil (hot mial to zrobic ale jakos sie rozplynelo) zaglebie swapow czyli helmutowo tez jakos sie nie kwapi z wymiana na uturbiony (przynajmniej brak jakichkolwiek informacji na necie), wiec mysle ze to wcale nie jest takie proste.
Bartek - 03-02-2006, 13:40

W naszym kraju trudno o dawce ogranow do przeszczepu....
Anonymous - 03-02-2006, 14:00

nie tak trudno, ktos wczesniej wspominal o rozbitym za 10tys, ja ok trzy lata temu widzialem w wawce w komisie t4 rozbita do rzedu przednich siedzen za 12tys.
wlasnie bartku nie wiem w czym problem ze nikt tego do tej pory nie zrobil? czyzby cena za organ byla zaporowa? w sumie koszt samego turbo to ok 8 tys.

Bartek - 03-02-2006, 14:26

Hmm trzaby postawic obok siebie Cari i T4 i oblookac......

PS. mam skad wziac do oblookania t4 ;)

young - 03-02-2006, 15:14

Czy ktoś kiedykolwiek przekładał te silniki ? lub widział jak ktoś przekłada i jak to się potem sprawuje ?

Bo coś mi się wydaje, że to nie takie proste jak piszecie. I jak mi to Matejko przedstawił (sympatyczny ciapuś)

Matejko - 03-02-2006, 15:35

ogladajac komore silnika w t4 i np gdi to niczym sie nie rozni lacznie z tym ze pojemniki na plyny ustrojowe sa nawet w tych samych miejscach, a co najlepsze przeguby w t4 sa takie same jak w carismie wiec bez przerobki i bez wymiany zwrotnic z przodu poprostu wkladamy polosie z t4, tylko ze to wtedy jakby hamulcy nie mamy :D

[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 9:07 pm ]
T4

cari


zbiorniczek od plynu do chlodnicy w t4 jest w tym samym miejscu co w carismie diesel - to tak pierwsze z widocznych roznic

Matejko - 05-02-2006, 22:41

dodalem foty silnikow powyzej
Anonymous - 05-02-2006, 22:56

no z gory to wyglada pieknie ladnie (przeciez to te same auta, w poprzek nie bedzie - jak u japonki :D ), wczolgaj sie pod auto sasiada i zrob foty od dolu.
Matejko - 05-02-2006, 23:09

arturro napisał/a:
wczolgaj sie pod auto sasiada i zrob foty od dolu.


po co mi zdjecia oslony spod silnika :P

kup ktos ten silnik ja moge auto do przerobki udostepnic :D

Chooper - 05-02-2006, 23:14

Matejko napisał/a:
kup ktos ten silnik ja moge auto do przerobki udostepnic


oddasz w wieczyste posiadanie włascicielowi silnika :P

Matejko - 05-02-2006, 23:38

znowu ot robisz :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group