Forum ogólne - Turbina w GDI
Bartek - 03-02-2006, 09:29
HEHe z tym bzyknieciem to nie takie hop-siup..... zobacz gdzie ten silnik ma termostat, przepustnice, gdzie ma wejscie wody, pewnie wyjscia do nagrzewnycy w rownie kozackich miejscach......nie wspominajac o orurowaniu intercoolera..... ale pomazyc mozna
young - 03-02-2006, 09:38
Czyli chcąc zwiększyć moc w moim 1,8 GDI (automat) pozostaje tylko chip za trzy stówy który doda 15 kucy, lub wymiana silnika na Volvo ?
Nic więcej sensownego nie można zrobić ?
Leppe - 03-02-2006, 09:56
Jestcała masa rozwiązań jakie możesz zastosować np. podtlenek azotu, wymienić układ wydechowy, założyć szpere filtry sportowe rozpure na kielichy pożądną elektro turbinę ( bardzo trudno ją zdobyć ale nie niszczy tak silnika jak normalna ) pogadamy jutro.
young - 03-02-2006, 13:22
Leppe napisał/a: | pogadamy jutro |
Przy piweczku
Anonymous - 03-02-2006, 13:26
z 1,8T wszyscy dookola mowia ze sie da ale jakos nikt tego nie zrobil (hot mial to zrobic ale jakos sie rozplynelo) zaglebie swapow czyli helmutowo tez jakos sie nie kwapi z wymiana na uturbiony (przynajmniej brak jakichkolwiek informacji na necie), wiec mysle ze to wcale nie jest takie proste.
Bartek - 03-02-2006, 13:40
W naszym kraju trudno o dawce ogranow do przeszczepu....
Anonymous - 03-02-2006, 14:00
nie tak trudno, ktos wczesniej wspominal o rozbitym za 10tys, ja ok trzy lata temu widzialem w wawce w komisie t4 rozbita do rzedu przednich siedzen za 12tys.
wlasnie bartku nie wiem w czym problem ze nikt tego do tej pory nie zrobil? czyzby cena za organ byla zaporowa? w sumie koszt samego turbo to ok 8 tys.
Bartek - 03-02-2006, 14:26
Hmm trzaby postawic obok siebie Cari i T4 i oblookac......
PS. mam skad wziac do oblookania t4
young - 03-02-2006, 15:14
Czy ktoś kiedykolwiek przekładał te silniki ? lub widział jak ktoś przekłada i jak to się potem sprawuje ?
Bo coś mi się wydaje, że to nie takie proste jak piszecie. I jak mi to Matejko przedstawił (sympatyczny ciapuś)
Matejko - 03-02-2006, 15:35
ogladajac komore silnika w t4 i np gdi to niczym sie nie rozni lacznie z tym ze pojemniki na plyny ustrojowe sa nawet w tych samych miejscach, a co najlepsze przeguby w t4 sa takie same jak w carismie wiec bez przerobki i bez wymiany zwrotnic z przodu poprostu wkladamy polosie z t4, tylko ze to wtedy jakby hamulcy nie mamy
[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 9:07 pm ]
T4
cari
zbiorniczek od plynu do chlodnicy w t4 jest w tym samym miejscu co w carismie diesel - to tak pierwsze z widocznych roznic
Matejko - 05-02-2006, 22:41
dodalem foty silnikow powyzej
Anonymous - 05-02-2006, 22:56
no z gory to wyglada pieknie ladnie (przeciez to te same auta, w poprzek nie bedzie - jak u japonki ), wczolgaj sie pod auto sasiada i zrob foty od dolu.
Matejko - 05-02-2006, 23:09
arturro napisał/a: | wczolgaj sie pod auto sasiada i zrob foty od dolu. |
po co mi zdjecia oslony spod silnika
kup ktos ten silnik ja moge auto do przerobki udostepnic
Chooper - 05-02-2006, 23:14
Matejko napisał/a: | kup ktos ten silnik ja moge auto do przerobki udostepnic |
oddasz w wieczyste posiadanie włascicielowi silnika
Matejko - 05-02-2006, 23:38
znowu ot robisz
|
|
|