[96-02]Lancer CK0 - drążki i końcówki drążków ?
Anonymous - 25-11-2007, 23:47
Potwierdzam słowa Dma:) sporo zabawy przy wymianie gum drążka stabilizatora, trzeba opuszczać wózek itd także idź do fachowca, żeby Ci czegoś nie popsuł
lukasz921 - 04-12-2007, 19:22
witam,
no i jestem po wymianie tych gum. niestety nic to specjalnie nie dalo :/ chyba sie poddaje poki co bo sucho w portfelu.
Pozdrawiam
Lukasz921
Anonymous - 04-12-2007, 21:25
Sprawdź czy masz wszystkie blaszki w klockach
Anonymous - 05-12-2007, 09:41
Witam.
Sprawdź sobie jeszcze zawiasy maski, bo gdy mają luz to bardzo je słychać i to tak jakby pukało zawieszenie. Otwórz sobie maskę silnika z kabiny tak aby trzymało ją jeszcze zabezpieczenie przy chłodnicy i szarpnij za zawiasy przy szybie. Jeżeli mają luzy to zaraz je usłyszysz. Bardzo często pukają też amortyzatory, pomimo że wszystko wskazuje że są OK.
Anonymous - 26-02-2008, 13:23
Witam
Odnośnie wymiany gum drążka to sprawa jest dość prosta - sam to przechodziłem i nie potrzeba do tego nawet kanału; mianowicie w nadkolach jest takie wycięcie i bez problemu dojdziesz tam małą grzechotką czy kluczem łamanym. Podnosisz samochód z 1 strony i skręcasz maksymalnie kołem. koło oczywiście trzeba ściągnąć. Wymiana - max 1h.
Odnośnie stuków w zawieszeniu z prawej strony to chyba przypadłość mitsubishi colt/lancer.
Ja wymieniłem łożysko amortyzatora, sworzeń wahacza, gumy i łączniki stabilizatora,końcówki drążków kierowniczych i nadal kiszka - stuka jak stukało, a na stacji diagnostycznej wszystko wychodzi ok. Co jest? sam juz nie wiem - chyba została juz tylko przekładnia kierownicza
pozdrawiam
Hugo - 26-02-2008, 16:29
Laki023 został jeszcze stary amortyzator, który też może stukać.
|
|
|