[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Rozrusznik
krzysztof.kj5 - 31-01-2014, 22:34
Dzięki, temat czytałem, dzwoniłem też do tego sklepu który podał robertdg i tam też tłumaczyli mi że ma mieć ten sam numer co mój i że inny może nie pasować...
milo - 31-01-2014, 22:49
Zobacz tu ceny tez http://www.iparts.pl/czes...59-77-1897.html
krzysztof.kj5 - 31-01-2014, 23:01
Ceny kosmos. w inter carsie był za 290 tylko kurde nie dostępny... To ja chyba kupie ten prawie nowy z tamtego tematu. Dzięki za info
robertdg - 01-02-2014, 08:28
krzysztof.kj5 napisał/a: | w inter carsie był za 290 tylko kurde nie dostępny... | Regenerowany przy zwrocie starego, nie ma co w bajki wierzyć, miedź nie spada wraz z deszczem.
Hugo - 01-02-2014, 18:05
Do 2,0 16V pasuje P&P rozrusznik z 2,4 GDI.
krzysztof.kj5 - 01-02-2014, 18:11
Hugo napisał/a: | Do 2,0 16V pasuje P&P rozrusznik z 2,4 GDI. |
Potwierdzam, dzwoniłem do Malika i powiedział to samo, tylko że nie ma żadnego. Zamówiłem na allegro
Mateusz25 - 30-08-2014, 14:18 Temat postu: Dziwnie działający rozrusznik, zimny odpala, ciepły chechła. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat.
Moja sytuacja z rozrusznikiem Trwa w zasadzie od początku kiedy sprowadziłem auto.
Wygląda to następująco, rozrusznik po nocy odpala po jednym jakby ciężkim, powolnym przekręceniu, następne są już luźne i szybkie, więc odpalamy i jedziemy.
Po jakiś 20 km po dojechaniu do pracy, wyłączamy silnik i próbujemy odpalić ponownie, silnik oczywiście jest już rozgrzany.
I co, chechła pierwszy obrót ledwo co, drugi tak samo ciężko i odpala, kontrolki nie przygasają. Gdyby taka sytuacja zdarzyła sie na zimnym silniku, byłaby dupa i szedłbym pieszo. Po ostygnięciu silnika jakieś 1,5 godziny odpala tak jak opisałem na początku.
Akumulator ma 1,5 roku (ZAP Piast 70 Ah - 570 A ).
Ładowanie sprawdzaliśmy na obciążonym i nie - jest 14,2 bez i 13,7 V na obciążonym bez włączonej klimy, bo jest uszkodzona.
Zauważyłem również przy demontażu miski olejowej że zewnętrzna strona zębów koła zamachowego po stronie miski olejowej jest przetarta - metalicznie zdarte są ząbki, nie w dużym stopniu, ale są, być może ma to wpływ.
Czy miał ktoś może podobny przypadek.
Wreszcie muszę te przypadłość ogarnąć, bo staje się to denerwujące.
robertdg - 01-09-2014, 08:29
Zdemontuj rozrusznik i oddaj do elektromechanika na sprawdzenie
Mateusz25 - 01-09-2014, 09:29
Dzisiaj jadę z nim do mechanika który ogarnia rozruszniki i alternatory od 30 lat - ponoć dobry jest, kazał przyjechać autem, bo być może to nie rozrusznik, tak mówił po objawach - zobaczymy.
Pozdrawiam.
wicek - 29-10-2014, 19:44
Od dwóch tygodni pojawiał się problem z odpalaniem, odpalał ale np o 2 sekundy dłużej i ciężej. Dzisiaj niestety coś padło. Mianowicie na kable odpala normalnie, ale po przejechaniu 30 km po zgaszeniu, nie odpala. Kontroli świeca na max, dopiero podczas kręcenia przygasają. Akumulator czy rozrusznik, może coś innego?
Dodam ze rozrusznik niby kreci ale po sekundzie jakby brak mocy i cisza.
robertdg - 29-10-2014, 20:28
W pierwszej kolejności test wydajności akumulatora - udaj sie do centrum sprzedazy akumulatorów i odrazu sie dowiesz co jest nie tak
wicek - 29-10-2014, 21:48
Masz racje, tak własnie zrobię.
mv500 - 03-02-2016, 19:15
Witam znowu problem rano przy odpalaniu gala wszystko było ok zajechałem do pracy 3km po pracy kiedy chciałem odpalić rozrusznik się slizgał pewnie bendiks średni problem pomenczyłem go kilka razy i nic ale poczułm zapach benzyny z filtra mam stozek .
Zostawiłm go do wieczora chciałem odpalić go na hol ale zamiast dzwięku silnikia uszłyszałem strzał obudowa filta rozerwana .
Gal nie zagazowany
|
|
|