To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1,8] - problemy - wtryskiwacze?

Anonymous - 29-11-2007, 12:52

Nie wiem czy to ma znaczenie ale te wtryskiwacze w zaleznosci od modelu maja różny kolor np zielone, pomaranczowe szare ...
w colcie 1,6 sa zielone, w carismie 1,6 tez zielone
w colcie 1,8 sa szare, i np MITSUBISHI GALANT 2.0 1993-1996 - tez sa szare
w eclipsa 2g 95-99 tez sa szare
i teraz pytanie do speców ... czy ten kolor ma znaczenie i można dobrac te wtryskiwacze po kolorze?

Anonymous - 30-11-2007, 21:16

podziwiam Was nadal :) powodzenia
Anonymous - 10-12-2007, 08:20

Z wielkim zapałem zabrałem się do podmiany tego czujnika...
nie dysponuje garazem z kanałem wiec podniosłem auto dośc wysoko tak żeby spokojnie dostac sie od spodu ...
wszystko fajne do czasu kiedy udało mi sie zlokalizowac ten czujnik .. i tego cholerstwa nie da sie wyjąć.... załamka ...

czy ktoś wie jak go podejść? bo można go nawet z góry jakos ogarnąć ale jest tam tak mało miejsca że nie podejdzie żaden klucz ...
zastanawiam się czy lepiej od dołu odkręcić taki jakby wspornik od przepustnicy i próbowac wtedy, czy moze wykręcić przepustnice i wtedy go wykrecić i przy okazji przeczyścić przepustnice???

pliiiizzzz

londolut - 10-12-2007, 12:48

Będziesz musiał się za niego zabrać od spodu, niestety bez kanału się nie obejdzie, pamiętaj żeby go wcześniej psiknąć odrdzewiaczem bo możesz objechać śrubę a wtedy będzie lipa :) powodzenia
harpagan - 10-12-2007, 19:57

Dla mnie najwiekszym problemem bylo wykrecenie go tak zeby nie zniszczyc wychodzacego z niego przewodu. Po 2h walki pojechalem do warsztatu gdzie mieli odpowiedni klucz i wymienili ten czujnik w 3 min inkasujac 10zl :)
Wniosek dla mnie z tego taki ze bez dobrego klucza ani rusz.
Oczywiscie odkrecany byl od dolu

Anonymous - 10-12-2007, 20:06

Hugo napisał/a:
Żaden się nie podłączy komputerem. Błędy wymrugujesz diodą.
P.S. U mnie też jeden magik próbował się podłączyć. Pół godziny chyba. gdy mu powiedziałem, że i tak się nie połączy to się delikatnie mówiąc zdenerwował i kazał delikatnie mówiąc odjechać z warsztatu. Inny spec podłączył diodę i po chwili znaliśmy kod błędu.

To co nie da sie polaczyc z ECU w ogole? Mam do zdiagnozowania sonde lambda, jeden spec z warszatu mowil ze podlaczy pod kompa za 60 zl. To co nie dac sie naciagnac? To jest w ogole mozliwe?

PS. Sposob z dioda znam.

Hugo - 10-12-2007, 20:15

jacobs napisał/a:
To co nie da sie polaczyc z ECU w ogole?
Nie.
jacobs napisał/a:
jeden spec z warszatu mowil ze podlaczy pod kompa za 60 zl.
Mi też tak kiedyś mówili. Po kilkunastu minutach obserwowania napisu "Initializing ECU" i następnie "Error" koleś się poddał :mrgreen: .
jacobs napisał/a:
To co nie dac sie naciagnac?
Nie daj się :mrgreen: .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group