To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] 2H, 4H, 4HLC, 4LLC, R/D LOCK

Anonymous - 27-12-2007, 13:57

Dokładnie.
Anonymous - 27-12-2007, 14:38

Cytat:
Blokadę tyłu ma parę aut, to wiem, ale czy coś ma fabryczną blokadę przodu? Tak z czystej ciekawości

Pinzgauer 712 6x6 Steyr Daimler Puch ma. Ten 4x4 też ma.

rtvstefan - 30-12-2007, 20:35

Dzięki koledzy za wszystkie rady, dopadłem te instrukcje do PAJERO i poznałem dogłębnie technike jazdy jak i również napędy teoretycznie i praktycznie w terenie.co do niedawna było dla mnie tajemnicą Następnym moim samochodem będzie PAJERO II z blokadą tylnego mostu, ewentualnie HIUNDAI GALOPER z powodu przystępnej ceny.Mam nadzieje że oba samochody mają ogumienie 15 cal, tylko przy takich kołach czuję to coś.
Pozdrawiam

Gene - 31-12-2007, 10:30

Oba stoja na 15" ale Galoper jest robiony na bazie pierwszej generacji. Nie jestem pewien czy bedzie mial SS.
zbyszekm2 - 01-01-2008, 01:13

Gene napisał/a:
Oba stoja na 15" ale Galoper jest robiony na bazie pierwszej generacji. Nie jestem pewien czy bedzie mial SS.

Nie będzie ss.

Gene - 01-01-2008, 11:04

A no wlasnie, wolalem nie opierac swojej wypowiedzi na ksiazkowej teorii ale zbyszekm2 potwierdza. Zreszta, mnie jakos Hiundai nie pasi. :wink:
rtvstefan - 05-01-2008, 00:01

Przepraszam, że pytam, ale co to jest SS?
Szyszkowa - 05-01-2008, 09:16

rtvstefan napisał/a:
Przepraszam, że pytam, ale co to jest SS?


SS = SuperSelect, typ skrzyni biegów.

Gene - 05-01-2008, 13:01

Mikrusek napisał/a:
typ skrzyni biegów
to nie jest skrzynia zmiany biegow tylko system napedu. Ewentualnie mozna stosowac nazwe skrzynia rozdzielcza ale nie skrzynia biegow.
rtvstefan - 06-01-2008, 20:07

Okej.tak przypuszczałem nawet ten temat gdzieś się przewinął na forum tylko szczegółów nie znam co z czym się je

Pozdrawiam

Anonymous - 08-01-2008, 09:46

A ktos wogole mial kiedys do czynienia z dyframi ARB
http://arb.com.au/arb-differential-cover.php

Ktos pytał o porownianie Pajero II i pajero I w terenie mi sie wydaje ze wersja II jest bardziej dzielniejsza a wy jak sadzicie ?
Wytrzymalosciowo to nie wiem ...

rtvstefan - 13-01-2008, 12:22

Croom napisał/a:
Ktos pytał o porownianie Pajero II i pajero I w terenie mi sie wydaje ze wersja II jest bardziej dzielniejsza a wy jak sadzicie ?
Wytrzymalosciowo to nie wiem ...

To ja zadałem takie pytanie, dzięki za odpowiedź. Tak też przypuszczałem, że II jest dzielniejsza, jeśli ma blokadę z tyłu.

Pozdrawiam.

Anonymous - 17-01-2008, 20:44

Czy coś się może stać przy przełączeniu w Pajero II automat pokolei z 2H-4H-4HLC-4LLC I w dół to samo na asfalcie przy prostej jeździe na asflacie przy prędkości około 50 km/h ? Żona dzisiaj testowała od czego jest ta druga dźwignia i trochę się boje :shock: Sam sprawdzałem niby wszystko oki ale. . . . Aha i jak powinny śię świecić wskaźniki w danym przełożeniu tzn 2H, 4H, 4HLC, 4LLC, R/D LOCK co powinno być podświetlone?
Anonymous - 17-01-2008, 21:15

Chili napisał/a:
Czy coś się może stać przy przełączeniu w Pajero II automat pokolei z 2H-4H-4HLC-4LLC I w dół to samo na asfalcie przy prostej jeździe na asflacie przy prędkości około 50 km/h ? Żona dzisiaj testowała od czego jest ta druga dźwignia i trochę się boje :shock: Sam sprawdzałem niby wszystko oki ale. . . . Aha i jak powinny śię świecić wskaźniki w danym przełożeniu tzn 2H, 4H, 4HLC, 4LLC, R/D LOCK co powinno być podświetlone?

Z ciekawości: jak jej się jechało 50 km/h na reduktorze?

Gene - 18-01-2008, 07:34

Chili, http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=17970 sam przeczytaj i popros zone aby to zrobila


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group