Pajero III - [3.2 DID] 2H, 4H, 4HLC, 4LLC, R/D LOCK
Anonymous - 27-12-2007, 13:57
Dokładnie.
Anonymous - 27-12-2007, 14:38
Cytat: | Blokadę tyłu ma parę aut, to wiem, ale czy coś ma fabryczną blokadę przodu? Tak z czystej ciekawości |
Pinzgauer 712 6x6 Steyr Daimler Puch ma. Ten 4x4 też ma.
rtvstefan - 30-12-2007, 20:35
Dzięki koledzy za wszystkie rady, dopadłem te instrukcje do PAJERO i poznałem dogłębnie technike jazdy jak i również napędy teoretycznie i praktycznie w terenie.co do niedawna było dla mnie tajemnicą Następnym moim samochodem będzie PAJERO II z blokadą tylnego mostu, ewentualnie HIUNDAI GALOPER z powodu przystępnej ceny.Mam nadzieje że oba samochody mają ogumienie 15 cal, tylko przy takich kołach czuję to coś.
Pozdrawiam
Gene - 31-12-2007, 10:30
Oba stoja na 15" ale Galoper jest robiony na bazie pierwszej generacji. Nie jestem pewien czy bedzie mial SS.
zbyszekm2 - 01-01-2008, 01:13
Gene napisał/a: | Oba stoja na 15" ale Galoper jest robiony na bazie pierwszej generacji. Nie jestem pewien czy bedzie mial SS. |
Nie będzie ss.
Gene - 01-01-2008, 11:04
A no wlasnie, wolalem nie opierac swojej wypowiedzi na ksiazkowej teorii ale zbyszekm2 potwierdza. Zreszta, mnie jakos Hiundai nie pasi.
rtvstefan - 05-01-2008, 00:01
Przepraszam, że pytam, ale co to jest SS?
Szyszkowa - 05-01-2008, 09:16
rtvstefan napisał/a: | Przepraszam, że pytam, ale co to jest SS? |
SS = SuperSelect, typ skrzyni biegów.
Gene - 05-01-2008, 13:01
Mikrusek napisał/a: | typ skrzyni biegów | to nie jest skrzynia zmiany biegow tylko system napedu. Ewentualnie mozna stosowac nazwe skrzynia rozdzielcza ale nie skrzynia biegow.
rtvstefan - 06-01-2008, 20:07
Okej.tak przypuszczałem nawet ten temat gdzieś się przewinął na forum tylko szczegółów nie znam co z czym się je
Pozdrawiam
Anonymous - 08-01-2008, 09:46
A ktos wogole mial kiedys do czynienia z dyframi ARB
http://arb.com.au/arb-differential-cover.php
Ktos pytał o porownianie Pajero II i pajero I w terenie mi sie wydaje ze wersja II jest bardziej dzielniejsza a wy jak sadzicie ?
Wytrzymalosciowo to nie wiem ...
rtvstefan - 13-01-2008, 12:22
Croom napisał/a: | Ktos pytał o porownianie Pajero II i pajero I w terenie mi sie wydaje ze wersja II jest bardziej dzielniejsza a wy jak sadzicie ?
Wytrzymalosciowo to nie wiem ... |
To ja zadałem takie pytanie, dzięki za odpowiedź. Tak też przypuszczałem, że II jest dzielniejsza, jeśli ma blokadę z tyłu.
Pozdrawiam.
Anonymous - 17-01-2008, 20:44
Czy coś się może stać przy przełączeniu w Pajero II automat pokolei z 2H-4H-4HLC-4LLC I w dół to samo na asfalcie przy prostej jeździe na asflacie przy prędkości około 50 km/h ? Żona dzisiaj testowała od czego jest ta druga dźwignia i trochę się boje Sam sprawdzałem niby wszystko oki ale. . . . Aha i jak powinny śię świecić wskaźniki w danym przełożeniu tzn 2H, 4H, 4HLC, 4LLC, R/D LOCK co powinno być podświetlone?
Anonymous - 17-01-2008, 21:15
Chili napisał/a: | Czy coś się może stać przy przełączeniu w Pajero II automat pokolei z 2H-4H-4HLC-4LLC I w dół to samo na asfalcie przy prostej jeździe na asflacie przy prędkości około 50 km/h ? Żona dzisiaj testowała od czego jest ta druga dźwignia i trochę się boje Sam sprawdzałem niby wszystko oki ale. . . . Aha i jak powinny śię świecić wskaźniki w danym przełożeniu tzn 2H, 4H, 4HLC, 4LLC, R/D LOCK co powinno być podświetlone? |
Z ciekawości: jak jej się jechało 50 km/h na reduktorze?
Gene - 18-01-2008, 07:34
Chili, http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=17970 sam przeczytaj i popros zone aby to zrobila
|
|
|