To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] problem z coltem

Anonymous - 23-02-2006, 16:22

mikineo, Niestety nie czytałem. A gdzie się znajduje ta wiadomość, musiałem pospawać miskę olejowa bo ciekł mi olej gdzieś zahaczyłem mam spor. zawieszenie i jest strasznie niski .

[ Dodano: 23-02-2006, 17:27 ]
To jest moje gg 7950838

[ Dodano: 23-02-2006, 17:42 ]
Czytalem i odpisałem

ROMEL - 24-02-2006, 09:17

Hmmm....
Tu wtryskiwacze, coś nie podaje, tu podaje... tam woda....

A kolega posprawdzał wszystkie podciśnienia??? podłączenia ich....
Czystość przepustnicy...???

Jak jak ECU dostanie złą informacje wejściową to jak może dac dobrą wyjściową...

Owszem coś z tymi wtryskami siedzi.... ale troszke szerzej na problem trzeba spoglądnąć..


Pozdrawiam

Anonymous - 25-02-2006, 21:30

Mam nowa wiadomość. Ojciec jak pożyczył samochód, zatankował go ruska benzyna dopiero mi się przyznał. Pewnie to jest ważne? Było to jak odbierał go z lakierni.
Anonymous - 25-02-2006, 22:39

irekno napisał/a:
Pewnie to jest ważne?
Nawet nie wiesz, jak ważne... Badano jakość paliwa z Białorusi i wyszło, że ma 72 oktany...
tomusn - 27-02-2006, 07:52

mój brat jeździ tez na ruskiej, ale maluchem... nie narzeka :)
wichura1 - 27-02-2006, 09:18

Maluchy na 78 jeździły. Mitsu wymaga minimum 91 oktan 1300ccm, 95oktan 1600 ccm wzwyż.
Anonymous - 23-03-2006, 14:31

Dzięki wszystkim za pomoc! Byłem na badaniu oscyloskopem, które wykazało, że do wymiany jest cewka . Wymieniłem cewkę, jeszcze raz świece i wreszcie zaczął pracować jak powinien.
Hubeeert - 23-03-2006, 14:39

Hubeeert napisał/a:

Wysłany: Wto Lut 21, 2006 9:21 am
--------------------------------------------------------------------------------
Ja wstępnie obstawiam cewkę.


No normalnie za wróżkę mógłbym robić :lol:

Anonymous - 09-04-2006, 20:44

Witam znowu mam problem z tym koltem , trzęsie silnikiem jak jest zimny, do póki nie osiągnie pełnej temperatury, później ustają objawy.
Anonymous - 09-04-2006, 20:57

I pewnie potwornie falują obroty? Czyżby regulacja TPS?IPS Cię czekała? Właśnie wrzuciłem manuala made by Krzyzak do działu faq.
Anonymous - 10-04-2006, 20:36

Witam nie falują obroty ,a co to jest ips jak mogę spytać?
Krzyzak - 10-04-2006, 20:45

IPS = Iddle Position Switch - w 4G92 jest wbudowany w potencjometr TPS - Throttle Position Sensor.
Anonymous - 10-04-2006, 20:46

irekno napisał/a:
Witam nie falują obroty ,a co to jest ips jak mogę spytać?
Idle Posiotion Sensor - chodzi o regulację biegu jałowego.
Ale czegoś nie rozumiem - skoro trzęsie silnikiem, to chyba spadają obroty...

Anonymous - 10-04-2006, 21:37

Obroty nie spadają, trzęsie silnikiem jak dodaję gazu , było dobrze po wymianie cewki i świec ale 4 dni temu się tak zrobiło
Hubeeert - 10-04-2006, 22:54

Jaką cewkę założyłeś?? I kable?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group