[97-04]Galant EAxA/W - Przednia szyba paruje ale tylko od strony kierowcy :-(
polaff - 10-07-2011, 08:57
ja napisałem z czym mam problem. W chwili obecnej mam zdemontowany zespół siłownika od sterowania obiegiem zamkniętym, ale co zrobić by rozwiązać mój problem porządnie nie wiem...
brodzky - 10-07-2011, 11:43
[quote="polaff"] danielxc717 napisał/a: |
Tam powinno być 12V raz +/- a raz -/+ ? |
Tak. Manual 55-24, na dole. Jest tam jeszcze taka uwaga by odłączać aku tylko w jednej pozycji (pewnie po złożeniu się coś poprzestawia)
polaff - 10-07-2011, 19:57
Cytat: | by odłączać aku tylko w jednej pozycj |
tego nie kumam
brodzky - 10-07-2011, 21:11
polaff - 10-07-2011, 22:22
spoko, ale co znaczy, że należy odcinać napięcie aku gdy jest obieg zamknięty lub nie?
No chyba, że se źle przetłumaczyłem...
Może mój problem ma związek z tym, że ktoś wcześniej niewłaściwe odłączył akumulator...
robertdg - 10-07-2011, 22:40
polaff napisał/a: | spoko, ale co znaczy, że należy odcinać napięcie aku gdy jest obieg zamknięty lub nie?
| żeby nie spalić silniczka albo nie rozsypać wnętrzności.
polaff - 10-07-2011, 23:02
robertdg napisał/a: | polaff napisał/a: | spoko, ale co znaczy, że należy odcinać napięcie aku gdy jest obieg zamknięty lub nie?
| żeby nie spalić silniczka albo nie rozsypać wnętrzności. |
a co ma jedno do drugiego?
robertdg - 10-07-2011, 23:07
To ma, że jak silniczek ułoży się w jedno ze skrajnych położeń układ automatycznie rozłacza napięcie, a Ty jak sobie podepniejsz napięcie to nikt Cię nie zmusi aby je rozłączyć dopóki sie nic nie stanie, nie dla kazdego wszystko jest tak oczywiste.
polaff - 10-07-2011, 23:21
brodzky napisał/a: | Jest tam jeszcze taka uwaga by odłączać aku tylko w jednej pozycji (pewnie po złożeniu się coś poprzestawia) |
to mnie w błąd wprowadziło...
|
|
|