L200 Techniczne od 2006r - Super nowoczesny silnik w L200 '06.
Anonymous - 14-01-2008, 16:27 Temat postu: Re: Super nowoczesny silnik w L200 '06.
MotSow napisał/a: | supernowoczesny silnik Common-Rail w moim Miśku wymaga regulacji 16 zaworów. |
Aż zacząłem szukać.
4D56, jaki jest w L200, to czterocylindrowy ośmiozaworowy silnik o pojemności 2477 cc, z dwoma wałkami rozrządu, intercoolerem i wtryskiem typu common rail.
Mylę się?
Gene - 14-01-2008, 16:51
ciut
2.5 TD 4D56 i V6 w benzynie byly do 2006 roku w starszych Eleczkach montowane. Teraz siedzi tam 2,5 Common-Rail DID 136 KM.
Anonymous - 14-01-2008, 17:17
Gene napisał/a: | ciut
2.5 TD 4D56 i V6 w benzynie byly do 2006 roku w starszych Eleczkach montowane. Teraz siedzi tam 2,5 Common-Rail DID 136 KM. |
Ale mam silnik 4D56 (tak napisane w świadectwie homologacji - L200 KA0T wydanym w Warszawie 12.12.2006 r.).
Gene - 14-01-2008, 17:26
A ja myslalem, ze ta konstrukcja umarla wraz z nadejsciem "okraglakow". Pewnie mechanicznie blok silnika jest taki sam ale system zasilania sie zmienil. Wszedzie wypisuja NOWA JEDNOSTKA NAPEDOWA. papier wiele zniesie
Gene - 14-01-2008, 17:29
2.5 l Common-rail TURBO z Intercoolerem DI-D czyli wysokoprezny z bezposrednim wtryskiem
Anonymous - 14-01-2008, 17:34
Doczytałem, że common rail (poprzednia wersja była "tylko" Intercooled turbo) i DOHC (poprzednia wersja była SOHC) ale nigdzie nie znalazłem ile ma zaworów...
Niedługo przegląd to wcisnę się do warsztatu i policzę.
Kibloo - 14-01-2008, 17:46
rzeczywiście, to jest 4D56, tylko układ zasialnia i głowica mu sie zmieniła... w końcu jak cos jest dobre to po co to zmieniać?? Dopalili go tylko troche i tyle...
pozdro
tomekrvf - 14-01-2008, 20:29
Panowie, z silnika 4D56 została tylko nazwa
Oczywiście silnik ma 4 zawory na cylinder. Wystarczy prześledzić przekrój głowicy tego silnika(układ i kształt kanałów dolotowych itp) aby dojść do wniosku że jest to nowoczesna konstrukcja zapewne przygotowana na dużo wyższą moc niż ma teraz.
Hubeeert - 14-01-2008, 20:39
ed1 i szanowna reszto.
Nie zauwazyliście jak widzę dopisku pod tym nieszczęśnym stwierdzeniem o które macie pretensje.
Bardzo przepraszam za to, że Was uraziłem. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że stwierdzenie którego użyłem jest kompletnie nieprawdziwe. Tak samo jak to dotyczące ASO.
LUMPY - widzisz to jest tak. Jako administrator tego Forum jestem trochę jak między młotem a kowadłem. Z jednej strony jest to Forum dla wszystkich posiadaczy i wielbicieli Mitsubishi. Z drugiej - warto byłoby żeby przedstawiciele "ciemnej strony mocy" czyli Dilerzy i pracownicy MMC Car Poland też się na naszym Forum udzielali. I stąd wynika moja reakcja na pewne posty. Jeżeli będziemy nazywać ich "cwaniakami", "kombinatorami" itd nie wspominając o oszustach to nie spodziewam się, żeby chcieli wogóle podejmować dyskusję.
Niezależnie od naszych poglądów i doświadczeń pewien poziom dyskusji musi być utrzymany. A pisanie ogólnie
Cytat: | Chyba wszystkie
tzw. polskie cwaniactwo zwycięza | w odpowiedzi na pytanie które serwisy i dlaczego są nieprofesjonalne. Przecież w ten sposób nic się nie uda nam osiągnąć. Jako grupa Klientów którzy kupili nowe samochody w sieci dilerskiej (i poza nią ) jesteście niejako skazani na ASO. Wymagacie profesjonalnej obsługi. No a jeżeli jej nie dostaniecie to jesteście niezadowoleni prawda? Opisanie dokładnie dlaczego tylko pomoże bo:
1. Jest to przestroga dla innych
2. Diler zarabia głównie na serwisach i jeżeli ci inni czytający taki post zmienią ASO to dla Dilera to konkretna strata finansowa.
3. Często sam Diler o pewnych sprawach może nie wiedzieć. Bo pracownik/kierownik serwisu nie ma ochoty mówić o swoich wpadkach.
4. Z tego co wiem MMC Car Poland już niejednokrotnie na spotkaniach Dilerów wyciągało sprawy z Forum.
Ale wszystko z głową Panowie i Panie
Jeszcze raz przepraszam wszystkich których uraziłem
Hubert "Hubeeert" Ciuruś
administrator Forum
Anonymous - 14-01-2008, 20:42
tomekrvf napisał/a: | Panowie, z silnika 4D56 została tylko nazwa
Oczywiście silnik ma 4 zawory na cylinder. |
Nie uwierzę póki nie zobaczę.
tomekrvf napisał/a: | Wystarczy prześledzić przekrój głowicy tego silnika(układ i kształt kanałów dolotowych itp) aby dojść do wniosku że jest to nowoczesna konstrukcja zapewne przygotowana na dużo wyższą moc niż ma teraz. |
I co? Ukrywają ją przed nami?
Gene - 15-01-2008, 09:23
Cytat: | I co? Ukrywają ją przed nami? |
nie nie to chodzi raczej o zaleznosc miedzy moca a trwaloscia im mniej wysilona jednostka tym dluzej pracuje bezusterkowo.
tomekrvf - 16-01-2008, 10:14
Rysunki głowicy nowego L200
Anonymous - 16-01-2008, 10:58
tomekrvf napisał/a: | Rysunki głowicy nowego L200
|
Przekonałeś mnie
Już to DOHC dawało do myślenia. Ale w żadnym opisie eLki nie znalazłem wzmianki o ilości zaworów; tylko mowa była o common railu. I dodatkowo to oznaczenie silnika... Chyba to jakaś wschodnia niechęć do wprowadzania nowych nazw.
Czyli niedługo regulacja 16 zaworów.
tomekrvf - 16-01-2008, 11:13
elili napisał/a: | Ale w żadnym opisie eLki nie znalazłem wzmianki o ilości zaworów |
Japończycy jakies 15-20 lat temu przestali się chwalić czymś takim jak 16V. Europejscy producenci do tej pory naklejają beznadziejne naklejki na klapach 16V itd bo np w VW na początku lat 90 16 zaworów to juz była hiper technika.
W swoim aucie mam 2.5 V6 24V DOHC i jedenym śladem obecności takiego silnika jest ledwo widoczna naklejka na lewym błotniku(jak jest czyste auto) 2.5i V6, a można było strzelić z tyłu 2.5 V6 DOHC 24V
Anonymous - 21-01-2008, 23:03
MMC POLSKA SPRAWDZIŁA KTÓRE SERWISY W POLSCE ZAMAWIAJĄ USZCZELKI POTRZEBNE DO REGULACJI LUZÓW ZAWOROWYCH , WYNIKI SA CIEKAWE ALE O NICH NIE BĘDĘ MÓWIŁ. POZDRAWIAM
|
|
|