To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Lancer 94' kombi- osiagi ??

pawela - 13-12-2007, 14:32

Hugo napisał/a:
Milosz_GLXi napisał/a:
ktos z forum zmontowal rozpurke na kielichy na przod do CA0, pomoglo w zlikwidowaniu tej podsterownosci?
Np. ja. Chociaż jakoś nie wyczułem podsterowności wcześniej, jednak w zakrętach prowadzi się o niebo lepiej.

Potwierdzam slowo w slowo. Tez montowalem niedawno rozporke, tez 'na miarke' i tez zauwazylem znaczna poprawe na zakretach, wchodzi ciasniej i pewniej.

Leppe - 13-12-2007, 15:28

Rafal_Szczecin napisał/a:
HamanN napisał/a:
a testowal ktos kiedys Lancerka kombi na V-max ?:D (pomijam dane producenta)

160 na 4 biegu :D ( w deszcz :P ) dalej skonczyla sie droga.
natomiast, moj mial w brefie napisane, ze v max to 180, polecial 185 i droga sie skonczyla :P a jeszcze jakis tam maly zapas pod noga mial. ale moj to byla taka perelka, ideal ... :mrgreen:

Perełka??? :?: 90 parę na drugim biegu :mrgreen: 150 na trzecim biegu :wink: 180 parę na czwartym biegu :lol: 215 na piątym biegu jak jechałem A2 do Berlina :shock: (możecie spytać o przyśpieszenie np Piciora z Łódzkiego).
Jeśli chodzi o trzymanie się drogi to uważam, że trzyma się idealnie. Jedynym mankamentem tego autka to przegrzewające się chamulce (chociaż mam płyn Ferrodo sportowy klocki też tej samej marki oraz tarcze nawiercane i frezowane).

Rafal_Szczecin - 13-12-2007, 16:24

Leppe zarzynasz auto ;) hehe :D ja sie bede tetgo trzymal,ze moj to byl perelka :D
ja niestety nie moge juz sprawdzic, czy polecialby wiecej na 4 biegu natomiast wiem jakie kiedy ma odciecie :D

pierwszy bieg to 7200 obr/min reszta przy 6800 - sprawdzone :D

Anonymous - 14-12-2007, 15:12

no to skoro 170 top ja go tyle bujnac nie moge :/ max 150 narazie wyciaglem z niego ale niestety strasznie zamulony jest ... chociaz wbrew wszystkiemu co tu czytalem wyciolem kata i wstawilem strumiennice i widac roznice minimalna ale buja sie lepiej
stary alfer - 14-12-2007, 21:55

Cytat:
no to skoro 170 top ja go tyle bujnac nie moge :/ max 150 narazie wyciaglem z niego ale niestety strasznie zamulony jest ... chociaz wbrew wszystkiemu co tu czytalem wyciolem kata i wstawilem strumiennice i widac roznice minimalna ale buja sie lepiej
_________________


żeby Cię pocieszyć ok 170 km/h. Droga się skończyła, ale jakiś szczególnych chęci do zwiększenia prędkości ze strony miśka nie widziałem... Na pewno powyżej 170 to by chłopak pojechał.

Anonymous - 14-12-2007, 22:15

na swieta bede jechal w dluzsza trase to mzoe cos wiecej z niego wyciagne jak cos ponad 150 pojade to sie pochwale chodz watpie :P
Anonymous - 15-12-2007, 00:29

wsza-lancer napisał/a:
na swieta bede jechal w dluzsza trase to mzoe cos wiecej z niego wyciagne jak cos ponad 150 pojade to sie pochwale chodz watpie :P


Na swieta to trzeba przedewszystkim dojechac a nie jakies testy ;)

akbi - 15-12-2007, 16:33

stary alfer napisał/a:
żeby Cię pocieszyć ok 170 km/h. Droga się skończyła

wsza-lancer, pytał o silnik 1.3 a Ty masz 1.6

Leppe - 16-12-2007, 06:58

wsza-lancer napisał/a:
wyciolem kata i wstawilem strumiennice

Strumiennice wstawia się wtedu jak dodasz dużo kucy do autka poto aby zwiększyć wylot spalin z którymi nieradi sobie fabryczny katalizator w innych przypadkach możesz tylko pogorszyć osiągi i zwiększyć spalanie.

stary alfer - 16-12-2007, 13:48

akbi napisał/a:
wsza-lancer, pytał o silnik 1.3 a Ty masz 1.6


Wiem jaki mam silnik ;)

Moja wina. Nie doczytałem poprzedniej strony.

Anonymous - 17-12-2007, 19:39

Leppe napisał/a:

Strumiennice wstawia się wtedu jak dodasz dużo kucy do autka poto aby zwiększyć wylot spalin z którymi nieradi sobie fabryczny katalizator w innych przypadkach możesz tylko pogorszyć osiągi i zwiększyć spalanie.


A dlaczego w samochodach WRC tego nie ma? W F1 tez nie ma? Ktos to wymyslil zeby zarobic pieniadze. Tak naprawde strumienica nie daje praktycznie zadnego efektu. Lepiej zalozyc kata. Przyjazniej dla srodowiska.
Znajomy w rajdowym seju ma caly wydech przelotowy i tylko kata. Auto w miare ciche i srodowiska nie zaniesczyszcza.

mrscruffik - 23-03-2008, 23:49

Witajcie moj to 1,6 16V kombi :) co do maxymalnych osiagow :
na trasie KOLN - BIELSKO w dwie osoby wykrzesalem z biedactwa 210km/h plaska droga ani z gorki ani pod powyzej 180 nie chce przyspieszac ale nie ma sie czemu dziwic przeciez to kombi jechalismy w dwie osoby (jesli ktos ciekaw obciazenie) z autem poza gazem nie robione nic (instalacja BRC sequent 24 polecam dobrze gra z tym autem)

co do zarzucania i zachowania na drodze - jezdze nim od roku przesiadlem sie z colta 1,3 92' czyli z popularnego zolwika - gorzej sie prowadzi czy podsterowny trudno powiedziec ale zdarzylo mi sie 3krotnei zgubic tyl - raz z wlasnej winy przegialem w gorach na szczescie jest to pewne autko i latwo go wyprowadzic dwu krotnie uciekl sam z siebie w tym raz w lekkim luku przy predkosci ok 60 do dzisiaj neiwiem dlaczego :( poza tym bardzo chwale jak sie zachowuje. a co do stabilnosci w wiekszych predkosciach to uwazam ze jest ok jak grzalem z niemiec byl stabilny i prowadzil sie pewnie :)

Hugo - 24-03-2008, 09:10

mrscruffik napisał/a:
dwu krotnie uciekl sam z siebie w tym raz w lekkim luku przy predkosci ok 60 do dzisiaj neiwiem dlaczego
Tylne amortyzatory do wymiany. Wiem coś o tym. Też mnie kiedyś w moim Colcie (a przecież jaki krótki jest) wyprzedził tył na bardzo ciasnym rondzie przy prędkości ok. 30 km/h. Biegiem do sklepu po amortyzatory i od tego czasu to rondo mogę przejeżdzać nawt 60 km/h a auto jedzie jak po prostej :mrgreen: .
wichura1 - 25-03-2008, 09:33

Nie koniecznie amortyzatory, niech sprawdzi gumy stabilizatorów, kiepskie opony też mogą powodować utratę przyczepności tyłu.
DanielBogusz - 25-04-2011, 20:59

Wnosząc swój wpis co do osiągów... 2 osoby na prostej, równej drodze, bez wzniesień - na 4 biegu osiąga polskie limity autostradowe...nie jechałem już szybciej tylko zwolniłem. Tyle, że to było na LPG, który sporo gorzej chodzi niż Pb u mnie. A silnik ma z tego co wiem ponad 350tys km, a z tego co nie wiem to myślę, że nie więcej :) Dane z książeczki manual trochę odbiegają jednak. Koła 13

[ Dodano: 25-04-2011, 21:06 ]
Milosz_GLXi napisał/a:
A tak przy okazji ile mozna pocisnac lancera 1,6 na II. biegu? Jakies mam opory jak narazie wejsc na czerwone pole :p



Raz w życiu i myślę, że ostatni: 100km/h :oops:

Edit:
10. Mitsumaniaki popierają akcję Stop wariatom drogowym - dlatego zanim napiszesz coś o swoich dokonaniach drogowych zastanów się trzy razy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group