To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Problem z coltem brak mocy przy rozpędzaniu

londolut - 03-03-2008, 19:36

mieciuu napisał/a:
powiedział mi ze na lampe takiego starego nie ma co ustawiać bo cos tam ze musiałbym mieć idealny rozrząd i cos tam nie pamietam ogolnie ze to sie na czucie ustawia no ale i tak nie ustawiłby bo nie mial lampy
Zmień mechanika, idiota jeden :doubt:
mieciuu napisał/a:
powiedział mi żebym sobie sam poprzesówał tą cewke tylko wcześniej zaznaczył jak była ustawiona no i sprawdzał jakie są efkty tak dzisiaj zrobiłem i nic ;/ autko jak słabe tak słabetzn coraz bardziej sie zaczynam zastanawiać vzy on tak ma jeździć no ale dobra zbierac sie powinien od razu a nie po 2 sek ;/
Kolejny powód żeby zmienić mechanika :?

Wymień MAP sensor. Jak będziesz kupował (najlepiej używkę) dowiedz się czy jest cały z takim rusztowaniem. Wieczorem wstawię foto jak to ma wyglądać. Miałem identyczne objawy, mówiłem ci o tym na gg. A rurkę dosztukowałeś czy naciągnąłeś tą urwaną?

Anonymous - 03-03-2008, 19:45

ile taki map sensor moze kosztować ??? jeżeli chodzi o tą rurke to naciągłem tą tzn puściłem ją inaczej i starczyło, aha gdzie ja ten czujnik moge dostać ?? i jaką mam pewnośc ze on sie zepsuł?
londolut - 03-03-2008, 20:05

mieciuu napisał/a:
ile taki map sensor moze kosztować ?
JA kupiłem za 50zł
mieciuu napisał/a:
gdzie ja ten czujnik moge dostać ?
W dziale Kupię/Sprzedam na forum
mieciuu napisał/a:
jaką mam pewnośc ze on sie zepsuł?
Miałem dokładnie takie same objawy jak ty, tyle, że u mnie wyrzucało CE.
Anonymous - 03-03-2008, 20:56

dobra a jak jeszcze moge sprawdzić czy żeczywiście on jest wlnięty i musze go wymienić czy jak go odepne to odpale auto ?? bo jeśli on jest walnięty to powinienem odpalić auto i powinien chodzić tak samo jak był wpięty to właśnie sugerowało by ze jest zepsuty a jak nie to jak inaczej moge go sprawdzić??
londolut - 03-03-2008, 21:13

Najlepiej mieć na podmiankę :? Ciężko tak na odległość kombinować.
Zagadaj do Trawor76, może będzie miał możliwość wysłania ci tego żeby podmienić, musisz zapytać.

Anonymous - 03-03-2008, 21:40

dobra czyli tak obstawiasz ze mam padnięty map sensor, on jest odpowiedzialny za to ze moje autko nie jest zrywne reaguje z opóźnieniem powoli sie rozpędza i troche za dużo pali ;/ aha chciałem dodać co zauważyłem wczoraj jak wracałem ze szkoły autko zimne odpaliłem i co mnie zaskoczyło jakoś było mocniejsze niż zazwyczaj nie wiem co to jest czsami tak jest ze na zimnym i jeszcze na ssaniu lepiej chodzi a i na ssaniu nie czuc tak bardzo spadku obrotów przy włączaniu np świateł czy wentylatora dopiero potem jak sie rozgrzeje to dramat spadają obroty tak że troche zaczyna trzepać autem ;/ ale nie gaśnie
londolut - 03-03-2008, 21:44

Tak obstawiam że to MAP

Delikwent



A z prawej strony dochodzą dwie gumowe rurki od tej czarnej puszki z której ty miałeś odpięty wężyk do zaworu upustowego (za MAPem). Dobrze by było, żebyś kupił cały zestaw na tej ramce metalowej.

Hugo - 03-03-2008, 22:12

mieciuu zawory regulowałeś?
Anonymous - 03-03-2008, 22:46

tak były regulowane przez mojego mechanika tzn zawiozłem mojego misia do niego i powiedziałem zeby mi je wyregulował i zrobił to ale jak to nie wiem chyba dobrze
Hugo - 04-03-2008, 08:31

mieciuu zapytaj się go czy regulował je na rozgrzanym silniku? Bo jak nie to źle.
Anonymous - 04-03-2008, 10:23

dzwoniłem do mechanika i powiedział ze regulował go na zimnym silniku i powiedział że inne są przerwy na zimnym a inne na ciepłym mowił też ze te zawory nie będą miały wpływu na prace no ale powiedział że moge wyregulować te zaworki jak do niego przyjade na ciepłym silniku no dobra ale czy jak on je na zimnym ustawił to ma to taką znaczącą role' ;/ w tym ze moj colcik tak świruje ;/
londolut - 04-03-2008, 11:23

mieciuu napisał/a:
czy jak on je na zimnym ustawił to ma to taką znaczącą role
No pewnie, przerwa na zaworach ustawiona na gorącym silniku ma wynosić 0,20mm na dolotowych a 0,25mm na wydechowych. A jeśli koleś ustawił takie wartości na zimnym to po rozgrzaniu będą znaczne zmiany a to źle.
Hugo - 04-03-2008, 12:34

mieciuu napisał/a:
powiedział ze regulował go na zimnym silniku i powiedział że inne są przerwy na zimnym a inne na ciepłym
Logiczne. Niczego nie odkrył. W autach Mitsubishi zawory reguluje się na ciepłym silniku.
mieciuu napisał/a:
mowił też ze te zawory nie będą miały wpływu na prace
Myli się i to bardzo.
Miroslaw1305 - 04-03-2008, 17:39

Mieciuu czy u was niema mechanika ,który najbardziej podstawowej regulacji silnika nie sknoci. Takie rzeczy trzeba umiec za ucznia w zawodzie . Popytaj na forum regionalnym o speca do colta i umów się z nim na regulację oraz przegląd samochodu .
londolut - 04-03-2008, 17:42

Miroslaw1305 napisał/a:
czy u was niema mechanika ,który najbardziej podstawowej regulacji silnika nie sknoci
Mówiłem mu już o tym na górze tej strony :D Jak najszybciej zmienić mechanika... bez dwóch zdań.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group