To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Łożysko koła przedniego

Hugo - 10-01-2011, 09:38

spown napisał/a:
na Allegro kupisz za 220zł KOYO MR455003
marcinzam napisał/a:
część o numerze MR455003 czyli komplet łożysko z flanszą i piastą
To aż niemożliwe.
spown - 10-01-2011, 10:46

Wg mnie bez piasty. Pytałem o łożysko KOYO i wymieniłem model auta, odpisali mi ten numer i cenę.

Na Allegro znalazłem inne oferty KOYO samego łożyska po 240zł dlatego tak wnioskuję.

jacekxx - 10-01-2011, 11:19

Ja napisałem do nich maila i odpowiedzieli mi, że łożysko koyo kosztuje 250 złotych.
j-rules - 10-01-2011, 12:01

w www.jparts.pl koyo dla mitsumaniaków po 227 zł jakby co.
Z całą piastą jest servica parts za 248 zł

Hugo - 10-01-2011, 12:04

spown napisał/a:
Wg mnie bez piasty
Nie ma łożyska bez piasty, jak już to bez flanszy.
jacekxx - 10-01-2011, 12:21

A weług mnie jest odwrotnie, nie ma łożyska bez flanszy a może być bez piasty tak jak twierdzi Owczar w tym temacie http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=210

Słowo flansza-kołnierz. To jest łożysko z kołnierzem, do którego przykręca się piastę. Ten kołnierz jest integralną częścią łożyska, ponieważ stanowi także zewnętrzną bieżnię łożyska. Więc bez flanszy nie ma łożysk do galanta E5xx i EAxx. Są tylko łożyska bez piasty.

Sprzedawcy często mylą flanszę, nazywając ją piastą lub małą piastą, a na piastę mówią flansza
_________________

robertdg - 10-01-2011, 12:25

jacekxx napisał/a:
To jest łożysko z kołnierzem, do którego przykręca się piastę.
wciska/prasuje sie piaste, flansza mocuje łożysko do zwrotnicy

Dywagacje :mrgreen:

jacekxx - 10-01-2011, 12:34

Więc jest odwrotnie? Bo juz się w tym pogubiłem. Proszę o uświadomienie mnie jeżeli się mylę.
robertdg - 10-01-2011, 12:43

jacekxx, dobrze piszesz, ale ja uzupełniłem (to pogrubione), więc jeszcze raz:

Piasta - element zaprasowany przez wewnętrzne bieznie łozyska, w którym na wewnętrznej tulei jest wieloklin służacy do osadzenia przegubu napędowego, a zewnętrzny kołnierz służy do osadzenia tarczy hamulcowej i koła

Łożysko - posiada 2 bieżnie, zewnętrzną i wewnętrzną, wewnetrzna bieżnia jest dwurzędowa, na nich osadzana/prasowana jest piasta, zewnętrzna bieznia stanowi jednocześnie flansze, do mocowania łozyska na zwortnicy (4 śruby)

Jasne :!: :?:

tomekrvf - 10-01-2011, 12:50

Mozna w Intercarsie kupić oryginalne łożysko z piastą za 540PLN lub zamiennik BTA za 359PLN. Montowałem te BTA i jeździ. A wymiana łożyska razem z piastą jest przyjemniejsza. Chyba że stoi przegub w piaście.


Uploaded with ImageShack.us

jacekxx - 10-01-2011, 12:52

Jasne. Dziękuje bardzo. Przed chwilą dzwoniłem do firmy której link podał Marcinzam http://www.albeco.com.pl/?i=home i pytałem o to łożysko ntn. Sprzedający twierdzi, że te łożysko nie posiada takiej flanszy zewnętrznej tylko jest to zwykłe "okrągłe" łożysko. Więc dalej szukam czegoś tańszego od koyo a w miarę dobrego.
marcinzam - 10-01-2011, 13:39

właśnie że da się kupić samo łożysko bez flanszy/kołnierza chłopaki z evoforum montowali to łożysko do piasty MR455003

http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?p=87201

robertdg - 10-01-2011, 13:48

marcinzam, a gdzie tam pisze o łozysku bez flanszy, bo przeczytałem całośc i nie trafiłem na taką opcje, wszyscy gmerają o możliwości z piasta i bez :?:
marcinzam - 10-01-2011, 13:57

robertdg, ostatni post
Owczar - 10-01-2011, 14:39

marcinzam, flansza jest integralną częścią łożyska i nie da się wymienić łożyska bez flanszy.

robertdg napisał/a:
Jasne :!: :?:


Jasne ;) Rzeczywiście pomyliłem się troszkę. :) Piasta jest wprasowywana, a kołnierz przykręcany jest do zwrotnicy :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group