[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Łożysko koła przedniego
Hugo - 10-01-2011, 09:38
spown napisał/a: | na Allegro kupisz za 220zł KOYO MR455003 |
marcinzam napisał/a: | część o numerze MR455003 czyli komplet łożysko z flanszą i piastą | To aż niemożliwe.
spown - 10-01-2011, 10:46
Wg mnie bez piasty. Pytałem o łożysko KOYO i wymieniłem model auta, odpisali mi ten numer i cenę.
Na Allegro znalazłem inne oferty KOYO samego łożyska po 240zł dlatego tak wnioskuję.
jacekxx - 10-01-2011, 11:19
Ja napisałem do nich maila i odpowiedzieli mi, że łożysko koyo kosztuje 250 złotych.
j-rules - 10-01-2011, 12:01
w www.jparts.pl koyo dla mitsumaniaków po 227 zł jakby co.
Z całą piastą jest servica parts za 248 zł
Hugo - 10-01-2011, 12:04
spown napisał/a: | Wg mnie bez piasty | Nie ma łożyska bez piasty, jak już to bez flanszy.
jacekxx - 10-01-2011, 12:21
A weług mnie jest odwrotnie, nie ma łożyska bez flanszy a może być bez piasty tak jak twierdzi Owczar w tym temacie http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=210
Słowo flansza-kołnierz. To jest łożysko z kołnierzem, do którego przykręca się piastę. Ten kołnierz jest integralną częścią łożyska, ponieważ stanowi także zewnętrzną bieżnię łożyska. Więc bez flanszy nie ma łożysk do galanta E5xx i EAxx. Są tylko łożyska bez piasty.
Sprzedawcy często mylą flanszę, nazywając ją piastą lub małą piastą, a na piastę mówią flansza
_________________
robertdg - 10-01-2011, 12:25
jacekxx napisał/a: | To jest łożysko z kołnierzem, do którego przykręca się piastę. | wciska/prasuje sie piaste, flansza mocuje łożysko do zwrotnicy
Dywagacje
jacekxx - 10-01-2011, 12:34
Więc jest odwrotnie? Bo juz się w tym pogubiłem. Proszę o uświadomienie mnie jeżeli się mylę.
robertdg - 10-01-2011, 12:43
jacekxx, dobrze piszesz, ale ja uzupełniłem (to pogrubione), więc jeszcze raz:
Piasta - element zaprasowany przez wewnętrzne bieznie łozyska, w którym na wewnętrznej tulei jest wieloklin służacy do osadzenia przegubu napędowego, a zewnętrzny kołnierz służy do osadzenia tarczy hamulcowej i koła
Łożysko - posiada 2 bieżnie, zewnętrzną i wewnętrzną, wewnetrzna bieżnia jest dwurzędowa, na nich osadzana/prasowana jest piasta, zewnętrzna bieznia stanowi jednocześnie flansze, do mocowania łozyska na zwortnicy (4 śruby)
Jasne
tomekrvf - 10-01-2011, 12:50
Mozna w Intercarsie kupić oryginalne łożysko z piastą za 540PLN lub zamiennik BTA za 359PLN. Montowałem te BTA i jeździ. A wymiana łożyska razem z piastą jest przyjemniejsza. Chyba że stoi przegub w piaście.
Uploaded with ImageShack.us
jacekxx - 10-01-2011, 12:52
Jasne. Dziękuje bardzo. Przed chwilą dzwoniłem do firmy której link podał Marcinzam http://www.albeco.com.pl/?i=home i pytałem o to łożysko ntn. Sprzedający twierdzi, że te łożysko nie posiada takiej flanszy zewnętrznej tylko jest to zwykłe "okrągłe" łożysko. Więc dalej szukam czegoś tańszego od koyo a w miarę dobrego.
marcinzam - 10-01-2011, 13:39
właśnie że da się kupić samo łożysko bez flanszy/kołnierza chłopaki z evoforum montowali to łożysko do piasty MR455003
http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?p=87201
robertdg - 10-01-2011, 13:48
marcinzam, a gdzie tam pisze o łozysku bez flanszy, bo przeczytałem całośc i nie trafiłem na taką opcje, wszyscy gmerają o możliwości z piasta i bez
marcinzam - 10-01-2011, 13:57
robertdg, ostatni post
Owczar - 10-01-2011, 14:39
marcinzam, flansza jest integralną częścią łożyska i nie da się wymienić łożyska bez flanszy.
robertdg napisał/a: | Jasne |
Jasne Rzeczywiście pomyliłem się troszkę. Piasta jest wprasowywana, a kołnierz przykręcany jest do zwrotnicy
|
|
|