To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [ALL] Za i przeciw w temacie fel

Hugo - 28-01-2008, 12:38

londolut napisał/a:
Czarne środki z polerowanym frontem
O gustach się nie dyskutuje, ale jak dla mnie porażka.
londolut napisał/a:
standardowe jasne alu?
Tylko taki z jakimś "lekkim" wzorem.
londolut napisał/a:
A jak wytłumaczysz to, że ludzie mający ET35 w feldze (optymalne dla CA0) w jednych przypadkach muszą mieć zaklepane ranty bo inaczej nie da się jeździć a w innych przypadkach niewiedzą nawet co to znaczy 'zaklepać rant'. Mówię tutaj o feldze szerokiej na 6,5".
slo_mo wytłumaczył.
londolut - 28-01-2008, 12:46

Hugo napisał/a:
londolut napisał/a:
A jak wytłumaczysz to, że ludzie mający ET35 w feldze (optymalne dla CA0) w jednych przypadkach muszą mieć zaklepane ranty bo inaczej nie da się jeździć a w innych przypadkach niewiedzą nawet co to znaczy 'zaklepać rant'. Mówię tutaj o feldze szerokiej na 6,5".
slo_mo wytłumaczył.

Nie pomyślałem o tym, że może być aż taka różnica po założeniu różnych opon, żeby zaczęło obcierać. Dlatego napisałem
Cytat:
Najprawdopodobniej, zależy od stanu zawiasu ale raczej tak

Dzięki, że mi to wyklarowałeś razem ze slo_mo, 'pomógł' dla was. Człowiek uczy się całe życie :)

Anonymous - 28-01-2008, 13:15

londolut napisał/a:
Btw klepnięcie rantu to małe piwo :) :drinkers:


Cytat:
I tak nawiasem mówiąc, przy klepaniu rantów trzeba uważać bo jest tam łączenie blach + spawanie punktowe = za mocno uderzysz to rozdzielisz blachę i będziesz miał za jakiś czas duży kłopot z rudą :twisted:


wiem ze to nic trudnego ale wolalbym tam nic nie ruszac bo na 100% zostanie naruszona w jakims stopniu ochrona przed korozja i faktycznie za jakis czas mozna mniec problemy z rudą :/ No ale zobaczymy jak bedzie jak sie felgi kupi ;)

londolut, calkiem niezle te felgi ale dla mnie kozackie sa te i chyba sobie takie na lato sprawie :D

http://www.moto.allegro.p...ck_nowosc_.html

londolut - 28-01-2008, 13:17

SlaVkoEg, grunt to prezencja :) CA0 1.3 to nie wyścigówka ;)
Anonymous - 28-01-2008, 14:13

londolut, hehe a co te felgi maja do wyscigowki ?? :P :)
londolut - 28-01-2008, 16:23

Cytat:
grunt to prezencja :)

Chciałem powiedzieć, że felgi cacy :) widziałem takie same tylko, że OZ ale 15 kosztują 2400
http://moto.allegro.pl/it...model_2007.html

SlaVkoEg napisał/a:
co te felgi maja do wyscigowki

Te konkretnie nic ale temat jest ogólnie o tym dlaczego 14 a nie 15 i odwrotnie do CA0 1.3 i wcześniej było pisane, że przy 15" niby jest gorsze przyspieszenie i Vmax jest troszkę zaniżona, ale to się tyczy 1.3 a ty masz 113KM :twisted:

PiotrekSL4 - 05-02-2008, 23:04

Panowie. Wpadłem na niezly pomysł. Moje 2 alusy mają troche poździerane ranty. Mozna z tym jeździc ale mozna pomalować. Jesli juz malowac to co Wy na to zeby prysnąc wszystkie 4 felgi na biało?? Rozmawialem z lakiernikiem imozna to pomalowac lakierem ktory nadaje sie do felg i jest nieco droższy od normalnego. Z tym ze ten lakier nie bedzie tak wytrzymaly jak oryginał. Zrobilem szybki projekt i prosze o opinie.

przed


Po

Anonymous - 05-02-2008, 23:28

hmmmm... moze i by to dobrze wygladalo- zalezy od jakosci wykonania ;) Fajnie jakbys dal wieksze fotki

londolut napisał/a:
e konkretnie nic ale temat jest ogólnie o tym dlaczego 14 a nie 15 i odwrotnie do CA0 1.3


No fakt i dzieki za wytlumaczenie hehe :)

londolut - 06-02-2008, 01:52

PiotrekSL4 napisał/a:
mozna to pomalowac lakierem ktory nadaje sie do felg

Najlepiej proszkowo jak już chcesz malować :) Tutaj jest o tym jak maklakus malował http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=11896

A może by takie coś, http://www.audi80.pl/view...ght=polerowanie . Kolesie spędzili nad tym kupę czasu ale jaki efekt :D

Hugo - 06-02-2008, 09:48

londolut napisał/a:
A może by takie coś, http://www.audi80.pl/view...ght=polerowanie
Polerowane felgi do Lancera lub Colta :roll: . PiotrekSL4 białe felgi, super to wygląda.
PiotrekSL4 - 06-02-2008, 10:14

Tez zaczelo mi sie podobac jak przerobilem moja fele na bialo. Tylko malo ludzi potrafi dostrzec urok bialych felg. I nie wiem czy nie bede postrzegany za odmienca :-) Swoja droga obawiam sie ze moge nie podolac zadaniu pomalowania felg. I ze spiernicze robote jak zdrape stara w miare dobra farbe i zostane ze zmatowialymi alusami.
I czy bialy kolor pasuje do srebrnego koloru auta ( osobiscie podoba mi sie ale to tylko moje odczucie)
Za przemalowaniem przemawia fakt ze jesli sprawa wypali to pozostane z 14 nie obciazajac zawiasu 15 i profilem 50 (a robie rocznie ok 25 tys na naszych polskich drogach!!!)
Przeciw jest jedna rzecz. Brud, osad z klocków i wszelki zanieczyszczenia z drogi ktore na bialym wygladac beda na pewno swietnie. Do tego na jesieni pomalowalem zaciski i bębny na czerowno bo czerwony jest cool jesli chodzi o srebrne auto i srebrna fele. A do bialych juz chyba nie podpasuje wiec kolejna robota z malowaniem ich na nowo. Musialyby być wtedy czarne, z pieknie umytymi czarnymi oponkami. Miodnie

Anonymous - 06-02-2008, 11:16

Hugo napisał/a:
Polerowane felgi do Lancera lub Colta :roll:


Czemu nie???? Jakies fajne felgi z rantem moga calkiem fajnie wygladac

londolut - 06-02-2008, 15:21

PiotrekSL4 napisał/a:
pomalowalem zaciski i bębny na czerowno bo czerwony jest cool jesli chodzi o srebrne auto i srebrna fele. A do bialych juz chyba nie podpasuje
A zaciski w EVO :twisted: ?



SlaVkoEg napisał/a:
Hugo napisał/a:
Polerowane felgi do Lancera lub Colta :roll:

Czemu nie???? jakieś fajne felgi z rantem moga calkiem fajnie wygladac
Jednemu się podoba innemu nie :) Rzecz gustu i tego jaki auto ma kolor, jaki jest wzór felgi itp. Jednemu może się podobać a drugiemu kojarzyć z F&F :P
Jogurt - 06-02-2008, 18:15

jakby to były OZ Racing to biały będzie wyglądał spoko. przy takich felgach możesz sie narobić a efekt bedzie doopiaty
PiotrekSL4 - 06-02-2008, 22:20

Nie chce was zanudzać, ale mam kolejny pomysł (byc moze juz kiedys poruszany).
Opona 175/70/13 ma obwod 57,5cm, a wysokość tej opony to 12,2cm. Dlatego że opona ta jest dosc wysoka amortyzuje nierówności świetnie, gdyż zachowuje sie jak balonik podczas docisku.
Jeżdząc na oponie 185/60/14 nie zmieniamy obwodu kola, gdyż zwiekszając srednice felgi o 1 cal zmniejszamy wysokosc opony do 11cm. Pozostaje dosc dobry komfort z uwagi na to że wysokość opony zmniejszyla sie niewiele (1.2 cm)

Opona 195/50/15 posiada niezmieniony obwód, ale wysokosc opony zmniejsza sie do 9,7 cm. Czyli znacznie bo o 2,5 cm. Komfort gorszy.

Wiec dla zachowania jako takiego komfortu i jednocześnie aby móc założyć felgi 15, wymyslilem zeby na felge 15 zalozyc opone 185/60/15. Obwod zwiekszy sie o 2,7 cm (auto podniesie sie o ponad 1.5 cm) ale mysle ze przy pelnym zaladunku nie poobrywamy nadkoli.
Wysokosc opony wynosic zatem bedzie 11 cm, czyli dokladnie tyle ile przy 14 185/60. Wiec i resztki komfortu zachowane i felga 15 wisi na aucie.
Wiem ze moze to wydawac sie troche skomplikowane, ale co o tym sadzicie??
W grę wchodzi jeszcze opona 195/55/15 ale to juz inna historia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group