To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Stuki w ukladzie kierowniczym

robertdg - 30-05-2011, 22:19

fergul11 napisał/a:
Założyłem końcówki firmy DELPHI , zobaczymy jak długo pojeżdżą ?
Krócej niż poprzedniki
KaWu - 30-05-2011, 23:20

fergul11 napisał/a:
końcówki były zaopatrzone w kalamitkę na dole sworznia


I smarowales sworzen przez kalamitke :?:

Hugo - 30-05-2011, 23:22

fergul11 napisał/a:
Podzielę się swoim doświadczeniem ,około 20 tyś km wstecz założyłem końcówki drążków kierowniczych firmy 555, końcówki były zaopatrzone w kalamitkę na dole sworznia , na odlewie był znak graficzny 555 , nie były pokryte żadną farbą zabezpieczającą, natomiast nakrętka miała zabezpieczenie w postaci zawleczki .
Pokryły się rudą w przeciągu tygodnia , guma na sworzniu wytrzymała lecz przepuściła do środka wodę która zamieniła towot w błoto i gałki dostały luz .
Witam, witam, u mnie było DOKŁADNIE tak samo z końcówkami drążków firmy 555!
fergul11 - 30-05-2011, 23:40

KaWu napisał/a:

I smarowales sworzen przez kalamitke :?:

No muszę się w pierś uderzyć i powiedzieć że tylko raz podczas montażu , wciśnięte ponad miarę aż wyszło przez gumę na trzpień.
Jeśli brak smarowania skróciło życie końcówek to mea culpa i przestroga dla innych .

Krzyzak - 31-05-2011, 07:31

też mam zakupione 2 końcówki 555... strach montować... może zastosuję używaną końcówkę, którą mam z demontażu (podobnie jak wahacze - oryginalna, niezniszczona i może podziała jak one przez 2 lata)
Hugo - 31-05-2011, 08:13

fergul11 napisał/a:
No muszę się w pierś uderzyć i powiedzieć że tylko raz podczas montażu , wciśnięte ponad miarę aż wyszło przez gumę na trzpień
Widzę, że postąpiliśmy identycznie. I moim zdaniem dobrze, przecież żadne inne końcówki drążków nie mają smarowników i ich się nie smaruje, mają tylko fabryczny smar pod osłoną i wytrzymują kilkakrotnie dłużej niż 555... Także widać tu jakość końcówek 555 :?
bieniak - 31-05-2011, 14:03

A ma ktoś wiedze jak dostać się do maglownicy???chodzi mi o miejsce gdzie łączy sie ślimak z listwą zębatą,niestety mnie dopadły też stuki i teraz jakoś muszę temu zaradzić
Krzyzak - 31-05-2011, 17:26

śrubka jest na zewnątrz - widoczna od góry, klucz 12
odkręcisz ją i masz magla odłączonego od kierownicy
potem tylko magiel od grodzi i końcówki od zwrotnicy
oraz przewody od wspomagania

Hugo - 31-05-2011, 21:02

Krzyzak napisał/a:
śrubka jest na zewnątrz - widoczna od góry, klucz 12
odkręcisz ją i masz magla odłączonego od kierownicy
potem tylko magiel od grodzi i końcówki od zwrotnicy
oraz przewody od wspomagania
Jesteś pewien, że w EA to jest takie proste?
bieniak - 01-06-2011, 00:27

ale mi chodzi o dokręcenie tej nakrętki co powinna dociskać listwę do ślimaka
nie chcę specjalnie targać magla poza auto.

Krzyzak - 01-06-2011, 07:30

Hugo napisał/a:
Jesteś pewien, że w EA to jest takie proste?

w teorii tak :) - w praktyce to jeszcze nie wiem, nie robiłem tego w EA

Hugo - 01-06-2011, 08:39

bieniak napisał/a:
ale mi chodzi o dokręcenie tej nakrętki co powinna dociskać listwę do ślimaka
nie chcę specjalnie targać magla poza auto.
Też ją chciałem dokręcić u siebie w EA2A i niestety oczywiście jest od strony ściany grodziowej i bez odsunięcia lub wyjęcia maglownicy nie ma szans. Jednak cały czas sie łudzę, że stuki w moim nie pochodzą z maglownicy...
bieniak - 01-06-2011, 10:42

no to mnie nie pocieszyles://///i znowuu samochod do gory i trzeba grzebac:///
Tomii - 04-06-2011, 16:13

potrzebuję info odnośnie długości całkowitej drążka kierowniczego lewego, może ktoś ma zużyty i mógłby pomierzyć :D byłbym wdzięczny
robertdg - 04-06-2011, 17:13

Chyba niespełna 250mm, czy to wystarczy :?:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group