To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] huczenie skrzyni biegów!!

wojbud - 11-01-2015, 19:56

Ok. Pisałeś też o podkładkach dystansowych. jak je sprawdzić czy za cienkie czy za grube? W sumie to sam tego raczej nie będę robił bo ani kanału, ani normalnych kluczy ale przynajmniej uświadomię mechanika co i jak :)
milo - 11-01-2015, 20:03

Skrzynie składa się na cynę tak dobierasz podkładki dystansujące mechanik kumaty będzie wiedział
wojbud - 12-01-2015, 13:40

Łożyska, uszczelniacze i podkowa już jadą. Teraz tylko kumatego mechanika potrzeba :)
milo - 12-01-2015, 15:35

Nie zapomnij o sprawdzeniu mechanizmu różnicowego i łożysk tam właśnie są dystanse
wojbud - 13-01-2015, 23:45

Możliwe to że jadąc lekko slalomem skrzynie słychać bardziej lub mniej w zależności w którą stronę skręcę? Myślę że może są jakieś obciążenia mechanizmu różnicowego przy skręconych kołach, ale mogę się mylić. Łyso by było jak się okaże że to jednak łożysko w kole:) Ale żeby tak oba naraz to chyba mało prawdopodobne.
robertdg - 14-01-2015, 08:01

wojbud napisał/a:
Możliwe to że jadąc lekko slalomem skrzynie słychać bardziej lub mniej w zależności w którą stronę skręcę?
Z reguły można to podpiąc pod łożysko ;-)
wojbud napisał/a:
Łyso by było jak się okaże że to jednak łożysko w kole:) Ale żeby tak oba naraz to chyba mało prawdopodobne.
Wbrew pozorom, jest mozliwe.
milo - 14-01-2015, 15:19

wojbud napisał/a:
jadąc lekko slalomem skrzynie słychać bardziej lub mniej w zależności w którą stronę skręcę? Myślę że może są jakieś obciążenia mechanizmu różnicowego przy skręconych kołach, ale mogę się mylić.

Przy skręconych kołach na zakrętach itp jedno koło pokonuje więcej drogi drugie mniej wtedy intensywniej pracuje mechanizm różnicowy niż jadąc na wprost

wojbud - 24-01-2015, 22:33

Problem skrzyni ciąg dalszy. Teraz mechanik przy niej działa. Łożyska faktycznie już na wykończeniu, ale okazało się że mechanikowi pękła ta zaślepka plastikowa w skrzyni od zabezpieczenia na łożysku. Póki co to on ją załatwia ,ale jest to do kupienia czy raczej z rozbitka i czy ktoś już to kupował? Pozdro
milo - 25-01-2015, 09:47

wojbud napisał/a:
ale jest to do kupienia czy raczej z rozbitka

Jest http://e-pajero.pl/redukt...r-md746157.html
http://allegro.pl/zaslepk...4958886699.html

robertdg - 25-01-2015, 10:20

Ta zaślepka z technicznego punktu widzenia jest jednorazowa do dostania w serwisie kosztuje koło 60zl

Jezeli chodzi o częsc 21195 to jej numer oryginału MD746157

wojbud - 03-02-2015, 15:26

To znów ja i moja skrzynia. Problem chrupania nie minął mimo nowych łożysk. 1.5tys w plecy i żadnej poprawy. Czy złe dobranie tej podkładki dystansującej w mechanizmie różnicowym może się objawiać chrupaniem? Ewentualnie jak sprawdzić przegub wewnętrzny bo może w nim tkwi problem? Skrzynia pójdzie na gwarancję ale chciałbym się dowiedzieć co wy na to.
milo - 03-02-2015, 15:40

Co masz na myśli chrupanie :?:
wojbud - 03-02-2015, 15:49

To jest jakby ktoś wrzucił coś w tryby. Ciężko to opisać. Mechanik który wymieniał łożyska mówił że każde było trochę zużyte ale nic poza tym. Więc wydawało się że reszta jest ok dlatego moje domysły że źle dobrał tą podkładkę. Dla jasności to chrupanie jest związane z prędkością samochodu a nie obrotami silnika.
milo - 03-02-2015, 15:51

Podczas jazdy to się dzieje :?: na luzie też :?:
wojbud - 03-02-2015, 15:54

tylko podczas jazdy i nie ważne czy na biegu czy na luzie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group