Nasze Miśki - Carisma Bytom
rosomak1983 - 14-12-2008, 13:40
Fotki jak i autko bardzo ładne!!! . Ale wybierz po jednym najlepszym z danej pozy bo troche powielasz jedno i to samo. POZDRO
mlun - 14-12-2008, 16:03
Używasz statywu czy nie do tych zdjęć?
Morfi - 14-12-2008, 16:18
mlun, nie posiadam jeszcze statywu wstrzymuje oddech jak przy strzelaniu do tarczy .
A po drugia aparat posiada stabilizacje obrazu i sprawuje się to rewelacyjnie
P.S Zdięcia nie były obrabiane w żadnym programie
Anonymous - 14-12-2008, 20:09
autko wygląda super! Bardzo podobne do mojego Kolor ten sam, naklejka prawie w tym samym miejscu, z przodu ten sam znaczek ...tylko, że mój to sedan Gratuluję auta jak i wykonanych zdjęć!
Pozdrawiam!
Morfi - 14-12-2008, 20:52
damiano, trzeba się kiedys spotkać na Bytomiu
Anonymous - 15-12-2008, 01:04
Morfi napisał/a: | damiano, trzeba się kiedys spotkać na Bytomiu |
chętnie Morfi... jednak i tym razem muszę Cię przeprosić, gdyż nadal cierpię na brak czasu - zwłaszcza teraz kiedy kończy mi się szkoła, zbliżają się egzaminy, a pisanie pracy dyplomowej zajmuje mi całe wolne chwile... Jednak jak tylko zakończę uczelnię i dyplom będzie w kieszeni to spotkanie murowane, no i na jakimś spocie też mam zamiar wreszcie się pojawić
Tymczasem nie gniewaj się Morfi...
Pozdrawiam!
Morfi - 15-12-2008, 09:21
damiano, Spoko też juz pisze prace inż
Mam juz spis tresci hehehehe.
I tysiace stron wiedzy która trzeba ładnie uporządkować
Jak bede Cie widział to zajade droge he he
wash - 01-04-2009, 16:09
Naprawdę ładna Carisma. Felgi świetnie pasują.
machet - 14-10-2009, 14:45
Witam kolegę. Ładnie wyszły Tobie te fotki. Ja na 1/4 mili znacznie poprawiłem swój czas z 19.14 na 17.01. Pozdrawiam mistrza
wenom44 - 02-11-2009, 00:16
puntspusy napisał/a: | honda 1.5 (mowimy o silniku D15B7 102kM, nie o silniku D15B2 90kM) jest szybsza od cari 1.8 for sure
i lancera 1,6 tez
jesli kierowca lancera ma skilla a hondy nie to lancer ma szanse wygrac ( tak tez sie stalo gdy ja bylem wjezdony w lancera a kolega dopiero co kupil honde ) gdy zas kierownik hondy ma rowniez skilla to honda bije lancera nieznacznie ale bije |
ja przed GDI latałem hondą civic 1,5 90KM (D15B2) Hatchback bez modyfikacji z 93 r i miała 9,7 do 100km, ale ważyła 950 kg, maksymalnie leciała coś koło187 km/g (wskazówka nigdy nie skoczyła na 190) choć producent podaje 180:). A Carisma waży 1215, ale przy większych prędkościach bez redukcji lepiej przyśpiesza niż civic (uwielbiałem to auto, teraz uwielbiam RÓWNIEŻ GDI. pozdro)
mazin - 10-11-2009, 00:57
Robson86 napisał/a: |
Dla przykladu
BMW 320i (e46) 150KM 9,9s
Mondeo 1,8 115KM 10,9s
Mondeo 2,0 136KM 9,9s
Accord 1,8 136Km robi setke w 10,6s
Accord 2,0 147KM 9,9s ...tu dopiero jest porazka i to jeszcze Honda
Vectra 1,8 125KM 10,5s
Vectra 2,0 136KM 10s
Passat 1,8 125KM 11s
Passat 2,0 115KM 11,5s
Passat 1,9TDI 130KM 9,9s
hmmm moze Mercedes C200 136KM 11s
na pewno chodzi Ci pewnie o Peugeota 406 2,0 138km 10,8s
Laguna 1,8 120KM 10,7s
Avensis 1,8 110Km 11,1s
hmmm rozwin teraz swoja wypowiedz
|
Ale: Clio RSI 1,8 109 KM 8,9 s... Wiem, bo miałem
Robson86 - 10-11-2009, 17:44
mazin napisał/a: | Ale: Clio RSI 1,8 109 KM 8,9 s... Wiem, bo miałem |
ale zes odgrzebal temat
ale jak pewnie doskonale sie orientujesz nie liczy sie tyle sama moc co stosunek mocy do masy
I na pewno domysliles sie ze podalem auta z segmentu Carismy czyli D, a nie porownywalem jakie mi przyjda do glowy Z reszta temat juz byl i nie bede go kontynuowal...
Pozdroo
mazin - 10-11-2009, 17:59
Robson86 napisał/a: | mazin napisał/a: | Ale: Clio RSI 1,8 109 KM 8,9 s... Wiem, bo miałem |
ale zes odgrzebal temat
ale jak pewnie doskonale sie orientujesz nie liczy sie tyle sama moc co stosunek mocy do masy
I na pewno domysliles sie ze podalem auta z segmentu Carismy czyli D, a nie porownywalem jakie mi przyjda do glowy Z reszta temat juz byl i nie bede go kontynuowal...
Pozdroo |
Wiem, wiem, dodam tylko że nowsze Clio mają jeszcze lepsze przyspieszenia
Co do segmentu, to owszem, masz oczywiście rację, ale ta wersja Clio kosztowała w połowie lat 90-tych prawie 90 kawałków, tyle co na przykład avensis Nie próbuję się spierać czy cokolwiek udowadniać, ale clio ważyło 1050 kg, miało z 1,8 tylko 109 koników, ale zapierniczało jak mała rajdówka - i nie chodzi tu o sam wynik 8,9, ale o te pierwsze trzy, cztery sekundy, kiedy zostawiała na światłach rozdziawione gęby beemiarzy i mercofilów Nawet nie próbowali się ścigać z takim maluchem, bo nie podejrzewali co potrafi - a z zadziornie wyglądającym lancerem, który ma 34 konie więcej, 300 kg i około 10 sekund do setki - prawie codziennie) - to była frajda Podejrzewam, że do setki mieliby nawet lepszy wynik, ale do 60-tki z pewnością nie - clio na dwójce po trzech czy czterech sekundach miało 60-tkę na budziku
Gdyby jeszcze nie pękające plastiki, rozłażąca się elektryka, wyskakujące guziki z deski rozdzielczej i wieczne problemy z zawieszeniem, byłoby idealne
Morfi - 10-11-2009, 18:17
Myslałem że symbol RSI był dla wersji 16v 135 km.
Ale ogolnie starsze auta bardziej nadawały sie na "Rajdówki" aniżeli obecne.
Cari tez kosztowała 90 tys z silnikiem GDI i klimatyzacją .
wróce kiedys do starych lekkich rajdówek
mazin - 10-11-2009, 19:09
Morfi napisał/a: | Myslałem że symbol RSI był dla wersji 16v 135 km.
Ale ogolnie starsze auta bardziej nadawały sie na "Rajdówki" aniżeli obecne.
Cari tez kosztowała 90 tys z silnikiem GDI i klimatyzacją .
wróce kiedys do starych lekkich rajdówek |
W późniejszej wersji RSI miało więcej kucyków, ale nie wiem dokładnie ile. A był jeszcze Wilimas ze 150 konnym silnikiem
Znajomy miał peugeota z 155 konnym silnikiem i to maleństwo dopiero popierniczało (coś tam było modyfikowane ponad fabrykę)
|
|
|