To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Zawory

Anonymous - 23-04-2008, 22:05

to gratulacje oby służyła i dawała dużo przyjemności z jazdy a z tego co mówisz to chyba łożysko oporowe

[ Dodano: 23-04-2008, 22:06 ]
jak możesz wżuć jakieś foty :D

Anonymous - 23-04-2008, 22:08

łozysko oporowe nie powinno "rzęźic" na wciśnietym sprzęgle? Bo sytuacja jest task, ze na wolnych obrotach słychac ten dzwięk ze skrzyni a jak wcisne sporzegło to jest cisza.
Jutro dam fotki :)

Anonymous - 24-04-2008, 10:41

Noritsu napisał/a:
łozysko oporowe nie powinno "rzęźic" na wciśnietym sprzęgle? Bo sytuacja jest task, ze na wolnych obrotach słychac ten dzwięk ze skrzyni a jak wcisne sporzegło to jest cisza.
Jutro dam fotki :)


Jak wciśniesz i jest cisza, to oznacza defekt skrzyni.
Łożysko oporowe by było słychać po wciśnięciu sprzęgła, wtedy też może być też słychać łożysko wałka sprzęgłowego, które jest w kole zamachowym(jako podpora wałka).
Zmień olej i zobacz czy w starym są opiłki.
Dopuszczalna drobna pasta, ale wióry długości od 2mm, to końcówka skrzyni.

[ Dodano: 24-04-2008, 10:46 ]
lukasz12 napisał/a:
Cytat:
Jeśli oleju nie pali to musi go przybywać(rozpylone paliwo skrapla się na zimnych ściankach cylindra i musi spłynąć do oleju oczywiście zaraz po odpaleniu).
Jeśli silnik jest zimny i do tego mocno obciążony to musi wypić oliwę.
Max norma dla diesla to 3l oleju na 1000l ON.
Jak jest z beną to nie wiem.
Jeśli po rozgrzaniu silnika nie czuć w spalinach swądu oleju, to jest OK.
Błękitny dym = olejopijca. Nie mylić z parą wodną, której z benzyny jest dużo!!!!!!!


Czyli myślisz ze moje zużycie jest jeszcze w miarę rozsądne? (nie narzekam, pytam z ciekawosci, znowu ten litr oleju nie jest jakimś strasznym wydatkiem)


Jeśli po dłuższej trasie komin jest koloru siwego to OK.
Czarny nalot świadczy o spalanym oleju, lub niewłaściwym spalaniu (prawie niemożliwe na wtrysku).
Wykręć świece i je sobie obejrzyj.
Powinny mieć jasnoszary nalot.
Biały- za uboga mieszanka
Czarny- za bogata lub krótkie trasy
Czarny oleisty i dużo-olej na tym cylindrze.
Pozdro

Anonymous - 24-04-2008, 12:28

To teraz pytanie gdzie zlać i jak zalać olej do skrzyni?
Anonymous - 24-04-2008, 14:31

noritsu moim zdaniem jest to ewidentnie łożysko oporowe jest hałas a po wciśnięciu sprzęgła cisza nie stresuj się to napewno nie skrzynia tylko to łożysko
lukasz12 - 24-04-2008, 14:45

batman-1 napisał/a:
noritsu moim zdaniem jest to ewidentnie łożysko oporowe jest hałas a po wciśnięciu sprzęgła cisza nie stresuj się to napewno nie skrzynia tylko to łożysko

Tak czy inaczej jest to trochę roboty, dobrze ze w automacie chociaż konwerter jest bardziej bezobsługowy niż sprzęgło ;-)

Anonymous - 24-04-2008, 15:19

No skoro tak piszecie to sie trochę uspokoiłem, znajomy też mówi, że raczej kwestia docisku i łożyska oporowego. Ale pewności nie ma więc wole zapytać.
Anonymous - 08-05-2008, 17:21

Dołączam się do pytania: jak wymienić olej w skrzyni?
zbyszek05 - 09-05-2008, 12:06

to już było...//oczywiście manual //jak wejdziesz w kanał od przodu sigmy to po lewej masz łeb na 17 -załóż nasadkę bo może być dopier..../trudno tego korka nie zauważyć / a od lewej na końcu pod dekielkiem spustowy na 23 ? duża nasadka. jak zlejesz olej to zalej coś na przepłukanie i dopiero ten właściwy -półsyntetyk .żeby poszło szybko te 2 litry to przewód gróbości małego palca u ręki i /1 m starczy / i lejek z otworem " zacnym" na lejek zakładasz przewód przewód do wlewu w skrzyni lejek pod maskę i wlewasz olej przez ten lejek -czas ok .8 minut -odpalasz sigmę i wyjezdzasz.pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group