[92-96]Colt CA0 - [CA5A] Popychacze hydrauliczne
mkm - 09-01-2010, 14:37
Czerwien napisał/a: |
Ktoś pewnie zmieniał |
Nie pisalbym wtedy o przebiegu...
Co do oleju... To czy aby w tych silnikach nie wolno lac mineralnego?
kartomaniak gti - 09-01-2010, 14:51
generalnie nie wolno... mineralny zalałem jak docierałem motor
robertdg - 09-01-2010, 15:09
generalnie to producent zaleca olej wzgledem strefy klimatycznej i wedle instrukcji obslugi optymalny olej to 10W40 dla naszego klimatu, inaczej ma zas sie sprawa w serwisach, gdzie znajomy serwisuje swojego Mitasubishi i ma juz przebieg okolo 220tys i tam nadal leja mu pełny syntetyk od nowości
Rafal_Szczecin - 09-01-2010, 16:28
ja powtarzalem juz wielokrotnie, ale w swoim galu przy przebiegu 300tkm ciagle leje pelen syntetyk (samochod nigdy nie mial zalanego innego oleju ) , i nie notuje zuzycia oleju
pyjte - 09-01-2010, 16:41
robertdg napisał/a: | Mitasubishi i ma juz przebieg okolo 220tys i tam nadal leja mu pełny syntetyk od nowośc | Ja mam 238 i nadal latam na pełnym
Anonymous - 09-01-2010, 19:45
pyjte napisał/a: | Ja mam 238 i nadal latam na pełnym |
Ale 10W40 Motul:)
Wracając do moego pytania-czy powodem stukania może być wyrobiony "piesek" trzymający popychacz?:)
czarnuch23 - 09-01-2010, 21:36
wyrobiony na zaworze? Ogulniejest to mozliwe ale musial by byc mocno uszkodzony. Ciezko mi uwierzyc ze udalo ci sie zniszczyc pieska a nie popychacz.... szybciej wyrabia sie glowka popychacza.
Hugo - 09-01-2010, 22:24
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45792
Warto przeczytać cały temat.
Anonymous - 09-01-2010, 22:50
Czytałem już dawno:)
Dziś wyjąłem trzy podejrzane popychacze i wsadziłem-zobaczymy czy to coś pomoże:)
rosomak1983 - 05-10-2010, 01:23
czarnuch23 napisał/a: | igielka otwiersz zaworek od gory w popychaczu i jakims syfem (do gaznikow wel innym na eterze) pluczesz caly mechanizm sciskajac i obracajac popychaczem pozniej z boczku tym czyscidelkiem w otworek i to samo i tak az do momentu gdy przestanie syf wyplywac z popychacza:) X 16 + wyczyszczenie magistrali olejowej tym czyscidlem i szmatka czekamy az odparuje i skladamy. |
jak to sciskajac i obracajac ??? moje nie daja sie scisnac rekami
hmmm i jak to składamy mam rozebrac popychacz czy co
kartomaniak gti - 05-10-2010, 09:14
jeśli dałeś głowice do sprawdzenia to prawdobodobnie w warsztacie już Ci wycisnęli olej z nich
rosomak1983 - 05-10-2010, 09:40
kartomaniak gti napisał/a: | jeśli dałeś głowice do sprawdzenia to prawdobodobnie w warsztacie już Ci wycisnęli olej z nich |
nie nie.... dałem do sprawdzenia juz bez wałków i popychaczy
Anonymous - 05-10-2010, 12:45
rosomak1983 napisał/a: | jak to sciskajac i obracajac ??? moje nie daja sie scisnac rekami |
Boże
Wkładasz popychacz do ropy,przez górną dziurkę wciskasz rozłożony spinacz(wtedy da się bez użycia siły ścisnąć popychacz),patrzysz jak wylatują bąbelki a gdy przestaną montujesz go na swoje miejsce.
Wuala
rosomak1983 - 05-10-2010, 15:57
juz rozkminiłem bo za płytko wsadzałem ta rurke, teraz po głebokiej mocnej penetracji popychacze daja sie sciskać.
Najpierw psikam do srodka WD 40 jutro przeczyszcze ropa. troche syfu wypłyneło popychacze nie zacinaja sie ale stawiaja opór. Bedzie cos z nich ????
Hugo - 05-10-2010, 16:59
rosomak1983 napisał/a: | popychacze nie zacinaja sie ale stawiaja opór | To dobrze. Jak nie idzie go napompować tak aby był sztywny to jest zużyty i do wymiany.
|
|
|