To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A] Popychacze hydrauliczne

mkm - 09-01-2010, 14:37

Czerwien napisał/a:

Ktoś pewnie zmieniał :D

Nie pisalbym wtedy o przebiegu...

Co do oleju... To czy aby w tych silnikach nie wolno lac mineralnego?

kartomaniak gti - 09-01-2010, 14:51

generalnie nie wolno... mineralny zalałem jak docierałem motor
robertdg - 09-01-2010, 15:09

generalnie to producent zaleca olej wzgledem strefy klimatycznej i wedle instrukcji obslugi optymalny olej to 10W40 dla naszego klimatu, inaczej ma zas sie sprawa w serwisach, gdzie znajomy serwisuje swojego Mitasubishi i ma juz przebieg okolo 220tys i tam nadal leja mu pełny syntetyk od nowości
Rafal_Szczecin - 09-01-2010, 16:28

ja powtarzalem juz wielokrotnie, ale w swoim galu przy przebiegu 300tkm ciagle leje pelen syntetyk (samochod nigdy nie mial zalanego innego oleju ) , i nie notuje zuzycia oleju :)
pyjte - 09-01-2010, 16:41

robertdg napisał/a:
Mitasubishi i ma juz przebieg okolo 220tys i tam nadal leja mu pełny syntetyk od nowośc
Ja mam 238 i nadal latam na pełnym :mrgreen:
Anonymous - 09-01-2010, 19:45

pyjte napisał/a:
Ja mam 238 i nadal latam na pełnym

Ale 10W40 Motul:)

Wracając do moego pytania-czy powodem stukania może być wyrobiony "piesek" trzymający popychacz?:)

czarnuch23 - 09-01-2010, 21:36

wyrobiony na zaworze? Ogulniejest to mozliwe ale musial by byc mocno uszkodzony. Ciezko mi uwierzyc ze udalo ci sie zniszczyc pieska a nie popychacz.... szybciej wyrabia sie glowka popychacza.
Hugo - 09-01-2010, 22:24

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45792
Warto przeczytać cały temat.

Anonymous - 09-01-2010, 22:50

Czytałem już dawno:)
Dziś wyjąłem trzy podejrzane popychacze i wsadziłem-zobaczymy czy to coś pomoże:)

rosomak1983 - 05-10-2010, 01:23

czarnuch23 napisał/a:
igielka otwiersz zaworek od gory w popychaczu i jakims syfem (do gaznikow wel innym na eterze) pluczesz caly mechanizm sciskajac i obracajac popychaczem pozniej z boczku tym czyscidelkiem w otworek i to samo i tak az do momentu gdy przestanie syf wyplywac z popychacza:) X 16 + wyczyszczenie magistrali olejowej tym czyscidlem i szmatka :) czekamy az odparuje i skladamy.

jak to sciskajac i obracajac ??? moje nie daja sie scisnac rekami :|
hmmm i jak to składamy mam rozebrac popychacz czy co :o

kartomaniak gti - 05-10-2010, 09:14

jeśli dałeś głowice do sprawdzenia to prawdobodobnie w warsztacie już Ci wycisnęli olej z nich :)
rosomak1983 - 05-10-2010, 09:40

kartomaniak gti napisał/a:
jeśli dałeś głowice do sprawdzenia to prawdobodobnie w warsztacie już Ci wycisnęli olej z nich :)

nie nie.... dałem do sprawdzenia juz bez wałków i popychaczy :wink:

Anonymous - 05-10-2010, 12:45

rosomak1983 napisał/a:
jak to sciskajac i obracajac ??? moje nie daja sie scisnac rekami

Boże :D
Wkładasz popychacz do ropy,przez górną dziurkę wciskasz rozłożony spinacz(wtedy da się bez użycia siły ścisnąć popychacz),patrzysz jak wylatują bąbelki a gdy przestaną montujesz go na swoje miejsce.
Wuala :D

rosomak1983 - 05-10-2010, 15:57

juz rozkminiłem bo za płytko wsadzałem ta rurke, teraz po głebokiej mocnej penetracji :D popychacze daja sie sciskać. :P :P :P
Najpierw psikam do srodka WD 40 jutro przeczyszcze ropa. troche syfu wypłyneło popychacze nie zacinaja sie ale stawiaja opór. Bedzie cos z nich ????

Hugo - 05-10-2010, 16:59

rosomak1983 napisał/a:
popychacze nie zacinaja sie ale stawiaja opór
To dobrze. Jak nie idzie go napompować tak aby był sztywny to jest zużyty i do wymiany.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group