To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - Jak podnieść moc w cari?

Robson86 - 19-07-2008, 15:15

marexi napisał/a:
sa Cari ktore maja 150PS

nie Carismy tylko Galanty EA1x :P
swinks_UK napisał/a:
W JP nie ma Carismy

a jezli nawet sa (na pewno chocby pare sztuk) to import prywatny :)
Pozdroo

Matejko - 19-07-2008, 15:43

Morfi napisał/a:
Nie wiem czy wiecie ale była Carisma Evo V w japoni 280KM


nie wiemy bo nie bylo
carisma evo to nic innego jak lancer evo, to byl podatkowy walek w niemczech, carisma nigdy nie byla oferowana na rynku japonskim wiec:

Morfi napisał/a:
silniki Carismy na japonie miały 140KM (niezaleznie od generacji).


to takze nie prawda, silniki i owszem mialy wieksza moc ale nie carismy, bo jej tam nie bylo

Morfi - 19-07-2008, 15:51

Matejko, Mam katalogi z 1998r i 2000r i pisze własnie w nich samochody na rynek japoński.
I wiele Marek japonskich na swój rynek wypuszczały mocniejsze samochody.
Byla Carisma Evo ale wygladala jak lancer i tyle.
Pisze na stronkach o EVO :)

[ Dodano: 19-07-2008, 15:57 ]
http://root.cern.ch/~rdm/Carisma.html

[ Dodano: 19-07-2008, 15:58 ]
http://www.norcom.com.pl/...opic.php?t=3563 pozycja 14

Matejko - 19-07-2008, 16:07

no ale nie wiem co mialem z tych linkow zobaczyc, jakbys mi pokazal te carisme GT i by miala kierownice po prawej stronie to i owszem a na ten moment:
-nie bylo auta o nazwie carisma w japonii

Robson86 - 19-07-2008, 16:28

Morfi napisał/a:
14) Mitsubishi Carisma Evo V 280 HP (99).................8.84

Morfi nie bylo Carism w Japoni, byly produkowane tylko i wylacznie w Holandii. Mozliwe a nawet bankowo ze bylo pare egzemplarzy w Japonii Carism ale jako import prywatny :)
teraz odnosnie Carismy EVO , niemcy zrobili taki trick w celu podniesienia sprzedazy modelowi Carisma zmieniajac nazwe z Lancera Evo :)
Pozdroo

Morfi - 19-07-2008, 16:37

To gdzie były importowane te carismy co miały 140KM. Myslalem ze ten silnik byl dla japonczyków robiony
Robson86 - 19-07-2008, 16:40

Morfi napisał/a:
To gdzie były importowane te carismy co miały 140KM.

Carismy mialy 140km w wersji MSX na europe (tylko ze to nie jest GDI)
Morfi napisał/a:
Myslalem ze ten silnik byl dla japonczyków robiony

Silnik 1,8 GDI jest robiony i zaprojektowany przez japonczykow w Japonii. Tam ten silnik byl wsadzany do Galanta EA1x na japonski rynek. Dla modelu Carisma byl wysylany z Japonii do Europy z modyfikacjami (zmniejszenie mocy) w celu dopasowania sie do rygorystycznych norm spalin panujacych w Europie...
Pozdroo

Morfi - 19-07-2008, 16:45

Caly czas mówimy o GDI (wiem, ze był MSX) jestes na bank pewny że Carisma nie była sprzedawana z kierownica po prawej stronie ???
Robson86 - 19-07-2008, 16:47

byla sprzedawana z kierownica po prawej stronie na rynek angielski :)
pozdroo

Morfi - 19-07-2008, 18:36

Robson86, To gdzie był ten silnik GDI 140KM w Angli???
Bo nie pozostaje watpliwości, że taki był ale gdzie był sprzedawany ??

Matejko - 19-07-2008, 18:55

gdzie byl w anglii, nie bylo, tylko japonia, a moc mial wieksza ze wzgledu na czystsze bezsiarkowe paliwo
marexi - 20-07-2008, 07:45

Czy ktos z Was ma cos takiego jak numer kompa z tymi 140 czy 150 koni w silniku 1.8GDI z galanta japonskiego czy cos w tym rodzaju? bo mozliwe ze bede mogl sciagnac jak bede wiedziec konkretnie co bedzie pasowalo do Naszych Miskow. kuzynka tam siedzi i powiedziala ze poszuka a ze zna ten japosnki ćińg ćiang ćiong to powiedziala ze postara sie poszukac na ebay albo nawet gdzies do firmy uderzy wiec jezeli ktos z Was wie jakie oznaczenia ma ten komputer, albo dokladnie jak sie nazywaja japonskie galatny czy legnum czy jeszcze jakos inaczej to dam jej znac i moze bedziemy mieli 150-tki a nie 120-tki:)
saphire - 20-07-2008, 08:57

No ja bym raczej na twoim miejscu z ECU japońskiego nie skorzystał - moc może i miał byś większą tyle że ogranicznik prędkości od razu do 180km/h :badgrin: a poza tym oprócz ECU musiał byś sparowac resztę kompów i nawet immo i kluczyki... bez sensu.
Morfi - 20-07-2008, 09:42

Ja moge jeździc do 180 a nawet do 170.
I tak tankuje shell v- power wiec z jakoscia paliwa tez nie powinno byc źle :D
15 KM wiecej za 600 zł załóżmy, to tani tuning :D Mogłbym
saphire napisał/a:
sparowac resztę kompów i nawet immo i kluczyki

:D

marexi - 21-07-2008, 00:50

a IMMO nie jest przypadkiem w liczniku? pozdro
wiec ktos ma taki katalog japonski z tymi silnikami:) czy nie ma szans na ten numer kompa/ECU



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group