Nasze Miśki - MSW Agnieszki
londolut - 19-08-2008, 11:35
Bartek napisał/a: | Wstyd się przyznać - nie mam ani jednej fotki MSW | Ani fotek fury ani fotek ze swapa ? Wstydź się Bartek
Na tej co wkleił Darek Wagon prezentuje się okazale
cns80 - 19-08-2008, 11:41
MSW Agnieszki ??? A kto wczoraj jechał przez Powiśle ???
Bartek - 19-08-2008, 11:47
Wiesz.....znajduję powody, żeby nim jeździć
TommiCrazy - 19-08-2008, 11:55
znajc Bartka i pameitajac jak jezdzil E3 gti to smiem twierdzic ze i to MSW kierowcy zazwyczaj ogladaja z tylnego profilu
Powiedz Bartek, Jak ten silnik sprawuje sie przy tak duzej wadze?
Bartek - 19-08-2008, 12:07
Rakieta to nie jest, o kropelce również nie jeździ......
Bardzo wygodny pupowóz dla którego 163 KM to minimalne minimum, żeby z automatyczną skrzynią jeździł OK.....
Przyspiesza rzędu 10 s do 100 km/h, więc jest autem typu 100koni-nie-dogoni, wyprzedza akceptowalnie (na długości TIRa zbiera się od 80 do ok. 140 km/h)
saphire - 19-08-2008, 13:21
No to całkiem sympatycznie. Ciekawe jak by tak Cari z takim silnikiem chodziła bo z przelicznika 167 koni na 1250 kg to wychodziło by pewnie jakieś 7.5 sek do setki
Bartek - 19-08-2008, 13:28
163 koniki..... ale do Cari GDi silnik powinien podejść prawie P&P
saphire - 19-08-2008, 13:29
Bartek napisał/a: | 163 koniki..... ale do Cari GDi silnik powinien podejść prawie P&P |
... kontynuuj ten wielce ciekawy wątek, kontynuuj
Bartek - 19-08-2008, 13:39
Skrzynia biegów jest od strony silnika identyczna, więc do wymiany silnka potrzebujesz:
- silnik z osprzętem (pompy, alternator, rozrusznik)
- okablowanie silnika
- ECU + immobiliser
- Stacyjkę z pętlą immo
- przewody elastyczne wspomagania
- wyrzeźbić trzeba przewody do chłodnicy (tu pomocny jest sklep hydrauliczny)
- kawałek blachy stalowej ok. 10x15 cm gr. 16 mm do wyrzeźbienia mocowania poduszki rozrządu
i wszystko to, jeżeli tylko zmieści się pod maską (nie robiłem pomiarów pod maską Cari, ale silnik mam zwymiarowany dokładnie) powinno zaplatać jak dzikie
Hugo - 19-08-2008, 17:22
Bartek napisał/a: | na długości TIRa zbiera się od 80 do ok. 140 km/h |
TommiCrazy - 20-08-2008, 01:39
powiem ze taka masa moze utrudniac jedynie start , ale po drodze juz rozpedzone autko naprawde przy tej mocy powinno wstydu narobic nie jednej dobrej nowej furze.... waga przy predkosci stanie sie problemem w czasie ostrego hamowania..... jak duzew tym aucie sa "zwalniacze"?
Juiceman - 20-08-2008, 07:14
Bartek będziesz musiał mieć sesje zdjęciową na Grudziądzu ;]
Bartek - 20-08-2008, 09:42
TommiCrazy napisał/a: | jak duze tym aucie sa "zwalniacze" |
276 mm 2-tłoki..... standard jak w Galu po lifcie.... dają radę ale bez r rewelacji
saphire - 20-08-2008, 10:42
Bartek napisał/a: | Skrzynia biegów jest od strony silnika identyczna, więc do wymiany silnka potrzebujesz:
- silnik z osprzętem (pompy, alternator, rozrusznik)
- okablowanie silnika
- ECU + immobiliser
- Stacyjkę z pętlą immo
- przewody elastyczne wspomagania
- wyrzeźbić trzeba przewody do chłodnicy (tu pomocny jest sklep hydrauliczny)
- kawałek blachy stalowej ok. 10x15 cm gr. 16 mm do wyrzeźbienia mocowania poduszki rozrządu
i wszystko to, jeżeli tylko zmieści się pod maską (nie robiłem pomiarów pod maską Cari, ale silnik mam zwymiarowany dokładnie) powinno zaplatać jak dzikie |
Można by się pokusić mając tanio kupionego rozwalonego w tył gala 2.5V6 z anglii...
tyle że chyba trzeba by razem ze skrzynią go przekładać, półosiami, hamulcami kołami itp. bo te tarczki w cari przed liftem to już by za słabe były...
Anonymous - 25-08-2008, 21:48
Fotki:
|
|
|