To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - MSW Agnieszki

londolut - 19-08-2008, 11:35

Bartek napisał/a:
Wstyd się przyznać - nie mam ani jednej fotki MSW :oops:
Ani fotek fury ani fotek ze swapa ? :axe: :P Wstydź się Bartek :P

Na tej co wkleił Darek Wagon prezentuje się okazale :mrgreen:

cns80 - 19-08-2008, 11:41

MSW Agnieszki ??? A kto wczoraj jechał przez Powiśle ??? :D
Bartek - 19-08-2008, 11:47

Wiesz.....znajduję powody, żeby nim jeździć :twisted:
TommiCrazy - 19-08-2008, 11:55

znajc Bartka i pameitajac jak jezdzil E3 gti to smiem twierdzic ze i to MSW kierowcy zazwyczaj ogladaja z tylnego profilu :)

Powiedz Bartek, Jak ten silnik sprawuje sie przy tak duzej wadze?

Bartek - 19-08-2008, 12:07

Rakieta to nie jest, o kropelce również nie jeździ......

Bardzo wygodny pupowóz dla którego 163 KM to minimalne minimum, żeby z automatyczną skrzynią jeździł OK.....

Przyspiesza rzędu 10 s do 100 km/h, więc jest autem typu 100koni-nie-dogoni, wyprzedza akceptowalnie (na długości TIRa zbiera się od 80 do ok. 140 km/h)

saphire - 19-08-2008, 13:21

No to całkiem sympatycznie. Ciekawe jak by tak Cari z takim silnikiem chodziła :mrgreen: bo z przelicznika 167 koni na 1250 kg to wychodziło by pewnie jakieś 7.5 sek do setki :rolleyes:
Bartek - 19-08-2008, 13:28

163 koniki..... ale do Cari GDi silnik powinien podejść prawie P&P
saphire - 19-08-2008, 13:29

Bartek napisał/a:
163 koniki..... ale do Cari GDi silnik powinien podejść prawie P&P


... kontynuuj ten wielce ciekawy wątek, kontynuuj :rolleyes:

Bartek - 19-08-2008, 13:39

Skrzynia biegów jest od strony silnika identyczna, więc do wymiany silnka potrzebujesz:
- silnik z osprzętem (pompy, alternator, rozrusznik)
- okablowanie silnika
- ECU + immobiliser
- Stacyjkę z pętlą immo
- przewody elastyczne wspomagania
- wyrzeźbić trzeba przewody do chłodnicy (tu pomocny jest sklep hydrauliczny)
- kawałek blachy stalowej ok. 10x15 cm gr. 16 mm do wyrzeźbienia mocowania poduszki rozrządu

i wszystko to, jeżeli tylko zmieści się pod maską (nie robiłem pomiarów pod maską Cari, ale silnik mam zwymiarowany dokładnie) powinno zaplatać jak dzikie :twisted:

Hugo - 19-08-2008, 17:22

Bartek napisał/a:
na długości TIRa zbiera się od 80 do ok. 140 km/h
:D
TommiCrazy - 20-08-2008, 01:39

powiem ze taka masa moze utrudniac jedynie start , ale po drodze juz rozpedzone autko naprawde przy tej mocy powinno wstydu narobic nie jednej dobrej nowej furze.... waga przy predkosci stanie sie problemem w czasie ostrego hamowania..... jak duzew tym aucie sa "zwalniacze"?
Juiceman - 20-08-2008, 07:14

Bartek będziesz musiał mieć sesje zdjęciową na Grudziądzu ;]
Bartek - 20-08-2008, 09:42

TommiCrazy napisał/a:
jak duze tym aucie sa "zwalniacze"



276 mm 2-tłoki..... standard jak w Galu po lifcie.... dają radę ale bez r rewelacji

saphire - 20-08-2008, 10:42

Bartek napisał/a:
Skrzynia biegów jest od strony silnika identyczna, więc do wymiany silnka potrzebujesz:
- silnik z osprzętem (pompy, alternator, rozrusznik)
- okablowanie silnika
- ECU + immobiliser
- Stacyjkę z pętlą immo
- przewody elastyczne wspomagania
- wyrzeźbić trzeba przewody do chłodnicy (tu pomocny jest sklep hydrauliczny)
- kawałek blachy stalowej ok. 10x15 cm gr. 16 mm do wyrzeźbienia mocowania poduszki rozrządu

i wszystko to, jeżeli tylko zmieści się pod maską (nie robiłem pomiarów pod maską Cari, ale silnik mam zwymiarowany dokładnie) powinno zaplatać jak dzikie :twisted:


Można by się pokusić mając tanio kupionego rozwalonego w tył gala 2.5V6 z anglii... :finga:
tyle że chyba trzeba by razem ze skrzynią go przekładać, półosiami, hamulcami kołami itp. bo te tarczki w cari przed liftem to już by za słabe były...

Anonymous - 25-08-2008, 21:48

Fotki:










Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group