To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - ile wam pali was lancerek?

krzychu - 18-06-2008, 12:10

Jak już wchodzimy w takie szczegoly to nalezy odmowntowac wszelkie elementy ktore moga powodowac opor powietrza dla przykladu bagazniki dachowe to dosc powazne wiatrolapy....

Jak ktos chce wersje extrime to nawet umycie auta i nawoskowanie daje mniejsze opory, no i nalezalo by zakleic szczeliny miedzy laczeniami blachy (np. miedzy maska a nadkolami, albo wokol reflektorow), obnizenie zawieszenia tez daje dobre efekty, opony typu ENERGY (ponoc spada spalanie okolo nawet 5% - ale to trzeba miec jeszcze o to 5% dluzsze przelozenia zdaje sie) oczywiscie opony waskiem na ile to producent przewiduje. Ale to takie tylko ciekawostki........

Krzychu

pawela - 18-06-2008, 12:51

Cytat:
Nie demonizujcie 3000 obrotów na minutę, to początkowa faza maksymalnego zakresu momentu obrotowego.

z tym się nie zgodzę. Nasze 4G92 osiąga 130Nm już przy 2200rpm, potem krzywa przebiegu momentu jest niemal idealnie płaska by przy 5000rpm osiągnąć 137Nm. To bardzo elastyczny silnik.

Robson86 - 18-06-2008, 13:26

akbi napisał/a:
albo podać linka do źródła??

http://www.eioba.pl/a7551..._zuzycie_paliwa :wink:
Pozdroo

wichura1 - 19-06-2008, 09:28

pawela napisał/a:
Cytat:
Nie demonizujcie 3000 obrotów na minutę, to początkowa faza maksymalnego zakresu momentu obrotowego.

z tym się nie zgodzę. Nasze 4G92 osiąga 130Nm już przy 2200rpm, potem krzywa przebiegu momentu jest niemal idealnie płaska by przy 5000rpm osiągnąć 137Nm. To bardzo elastyczny silnik.


EDIT
Gdzie napisałem nieprawdę? 800 obrotów to taka różnica? Jeżeli zakres jest od 2200- 5000rpm to znaczy, że 3000rpm jest początkowym zakresem. Czytaj dokładnie wypowiedzi. Nie dowodziłem, że przy 3000rpm jest mulaty i słaby, tylko wręcz przeciwnie. Dowodziłem, że można jeździć w zakresie 3000-3500rpm ekonomicznie nie zarzynając silnika zbyt małymi obrotami.

pawela - 19-06-2008, 15:28

wichura1 napisał/a:
pawela napisał/a:
Cytat:
Nie demonizujcie 3000 obrotów na minutę, to początkowa faza maksymalnego zakresu momentu obrotowego.

z tym się nie zgodzę. Nasze 4G92 osiąga 130Nm już przy 2200rpm, potem krzywa przebiegu momentu jest niemal idealnie płaska by przy 5000rpm osiągnąć 137Nm. To bardzo elastyczny silnik.


EDIT
Gdzie napisałem nieprawdę? 800 obrotów to taka różnica? Jeżeli zakres jest od 2200- 5000rpm to znaczy, że 3000rpm jest początkowym zakresem. Czytaj dokładnie wypowiedzi. Nie dowodziłem, że przy 3000rpm jest mulaty i słaby, tylko wręcz przeciwnie. Dowodziłem, że można jeździć w zakresie 3000-3500rpm ekonomicznie nie zarzynając silnika zbyt małymi obrotami.

Luzik luzik :)
ten fragment:
Cytat:
Nie demonizujcie 3000 obrotów na minutę

zrozumiałem właśnie jako:
Cytat:
Nie dowodziłem, że przy 3000rpm jest mulaty i słaby,

Już wszystko gra ;)

Krzyzak - 19-06-2008, 17:16

ale wichura ma 4G13
pelson_hk - 19-06-2008, 17:36

w miescie przy dosc dynamicznej jezdzie spokojnie 10l, a w trasie jezdzac po okolo 130-140km to ze 8,5/9l, dzisiaj zrobilem 240km i zjadl gdzies ze 20l, a benzynka po 4,75 szczyt :evil: a odbiegajac od tematu ile wasze lacery osiagaja :?: Bo ja dzis jechalem chyba max jego mozliwosci 180km/h przy 5tys. obr/min.
akbi - 20-06-2008, 08:44

pelson_hk napisał/a:
a odbiegajac od tematu ile wasze lacery osiagaja :?:

to nie forum na teksty typu:
mój wyciągnął tyle, a mój tyle ...

pelson_hk napisał/a:
ja dzis jechalem chyba max jego mozliwosci 180km/h

czyli tyle ile podano w instrukcji ... no i OK

pelson_hk - 21-06-2008, 17:06

a to niby dlaczego forum jest po to aby pytac o cos innych, mogles nie odpowiadac jezeli cos cie urazilo proste :roll:
HamanN - 21-06-2008, 18:01

najnowsze pomiary na dystansie 600km : 7.63l/100km
co ciekawe, zauwazylem, ze jezdzac "dosc mocno dynamiczie" spala mniej jak probowalem jezdic na min spalenie :) - tzn tak wlasnie w okolicach 2500 obr/min go 3mac :)

pelson_hk mi udalo sie 185 ale kombinezonem :P

pawela - 22-06-2008, 11:32

Cytat:
co ciekawe, zauwazylem, ze jezdzac "dosc mocno dynamiczie" spala mniej jak probowalem jezdic na min spalenie :) - tzn tak wlasnie w okolicach 2500 obr/min go 3mac :)

właśnie i ja to zauważyłem jakiś czas temu. I jest ok, na razie mam przejechane 170km od tankowania na full, tylko po mieście, wskazówka pośrodku między 2 a 3 kreską od góry, czyli spalił max 15L. To dużo mniej niż kiedyś.

akbi - 22-06-2008, 11:50

pelson_hk napisał/a:
a to niby dlaczego

bo:
1 - pytanie nie na temat:
pelson_hk napisał/a:
a odbiegajac od tematu ile wasze lacery osiagaja :?:

2 -
pelson_hk napisał/a:
dzis jechalem chyba max jego mozliwosci 180km/h przy 5tys. obr/min.

na tym forum nie szczycimy się tego typu "osiągami" ...Twój wynik pokrywa się z tym co masz w instrukcji obsługi swojego Lancera, więc nie jest to coś nadzwyczajnego ..ani na Plus ani na minus.

pelson_hk napisał/a:
forum jest po to aby pytac o cos innych

tak, zgadza się, ale na tym z wyjątkiem pytań typu:
pelson_hk napisał/a:
ile wasze lacery (lub inne modele) osiagaja

rosomak1983 - 22-06-2008, 11:59

pawela, a wymieniałes juz nie pamietam co to miało być zeby spalanie spadło :D Ale jaka jest przyczyna tego spalania zmieniłes styl jazdy czy cos innego?
pelson_hk - 23-06-2008, 15:37

akbi czlowieku czytaj ze zrozumieniem, ja nie wiedzialem ze on ma w instrukcji 180km/h, gdybym wiedzial nawet nie zadal bym tego pytania bo wtedy byloby jasne ze osiagnelem ile fabryka dala, a to o co bede pytal innych forumowiczow to juz moja sprawa, pozdrawiam :!: :wink:

ja bede musial sprobowac pojezdzic do 2500obr/min i zobacze czy spali mi wiecej niz tak jak normalnie jezdze :D

PiotrekSL4 - 23-06-2008, 18:04

Ja też zauważyłem że silnik 1.6 lubi pracować na wyższych obrotach. I spalanie wcale diametralnie nie wzrasta jak krece swojego duzo ponad norme. (i nie wydaje mi sie zeby max osiagiem dla 4g92 bylo 180km/h)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group