To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Ogólne - Co jest z userami Pinina?

Anonymous - 27-10-2005, 15:49

"dane z wyswietlacza nalezy obserwowac traktujac je raczej jako punkt odniesienia, gdyz moga sie roznic od wartosci rzeczywistych" :lol:

chlopcy popisali sie w tej instrukcji do pininka..... :mrgreen:

ale tak szczerze to w niej nie ma nic ciekawego, 247 stron i glownie ostrzezenia, uwagi typu "przed rozpoczeciem jazdy upewnij sie...."

Anonymous - 28-10-2005, 00:22

no faktycznie w manualu nie ma nic ciekawego... a co do spalaniato na normalnych kapciach (215/65R16) pali tak 9 - 9.5 a na MT (205/70R16) pali tak okolo 12 litrow... ale za to o wiele lepiej radzi sobie w terenie
RAFUROS - 28-10-2005, 00:26

c24rny napisał/a:
a co do spalaniato na normalnych kapciach (215/65R16) pali tak 9 - 9.5 a na MT (205/70R16) pali tak okolo 12 litrow

Wiesz może na jakim dystansie komputer oblicza średnie spalanie w Pininie?

Anonymous - 28-10-2005, 00:34

RAFUROS napisał/a:
c24rny napisał/a:
a co do spalaniato na normalnych kapciach (215/65R16) pali tak 9 - 9.5 a na MT (205/70R16) pali tak okolo 12 litrow

Wiesz może na jakim dystansie komputer oblicza średnie spalanie w Pininie?


Nie mam pojecia na jakim dystansie... bo moze pokazywac srednie spalanie na trasie majacej 100 km jak i na trasie majacej 2000 km i wtedy wyniki beda sie diametralnie roznic... ale najlepiej sprawdzac spalanie na jakies konkretnej trasie np. pomiedzy 2 miastami.

roch_27 - 09-04-2006, 21:10

Pytanie do użytkowników PININA lub do Jackie :?:

Kolega ma dwa auta do wyboru Focusa C-max'a i właśnie Pinina.

Nie wie jeszcze na co się zdecydować.
Na oku ma pininka silnik 1.8 rok 2002 i pyta się jak z jego ekspolatacją, typowymi usterkami, użytkowaniem itd.
Proszę o obiektywną odpowiedź, w miare szybko :wink:

Jeszcze jedno pytanie na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach :?:

pozdrawiam i liczę na pomoc :D

Jackie - 10-04-2006, 09:42

a) nie kupuje się samochodów na F
b) porównanie jak między Dawidem a Goliatem - zupełnie różne samochody...do czego auto ma służyć?
c) przy Pininie sprawdzić podłogę pod względem korozji - ten samochód wymagał konserwacji co 50 tysięcy (z doświadczenia wiem, że ludzie często to olewali...)
d) przy fordzie sprawdzić czy jedzie....;)
A teraz zupełnie serio i obiektywnie:
C-max nie jest złą propozycją, generalnie nieźle skonfigurowany samochód. Pinin ma napęd na 4 buty i jest samochodem, może nie terenowym, ale z zacięciem ;) Oba auta mogą cieszyć właściciela choć służą do zupełnie innych celów. Kolega musi sobie odpowiedzieć na pytanie do czego ma mu służyć samochód, jeżeli do rekreacji - Pinin jeżeli do miasta - Focus. Tak po krótce;)
Pozdrawiam

Anonymous - 10-04-2006, 09:46

No właśnie... zupełnie inne bryki. Dziwny wybór.
roch_27 - 10-04-2006, 09:56

Zeby nie robić OT - takie auta bo żona chce Forda a on Mitsu :D
RAFUROS - 10-04-2006, 15:23

Tak jak napisał Jackie zależy do czego i dla kogo to autko ma być?Ja mam Pinina GDI i jestem zadowolony jak :twisted: !Zważywszy na stan polskich dróg wybór nie powinien być trudny!!!Pogadaj z C24ym on ma Pinina 1.8 MPI.
Anonymous - 10-04-2006, 16:19

autko fajne i bardzo dobre na nasze warunki... zawiecha niezla... w kazdym razie po przejechaniu prawie 40 tys kilosow po naszych polskich drogach jedyne co wymaga ustawienia to stabilizator. Co prawda autko sobie radzi, w terenie tez i to calkiem niezle ;) ale cos za cos - spalanie jest w granicach 9 - 11 litrow na zwyklych oponkach (czyli brigestonach montowanych seryjnie) a po wlozeniu innych kapciochow zmienia sie, ale to juz w zalezonosci jaka opone sie mu tam wepchnie... bez problemu da sie wcisnac nawet MTeka o wymiarach 205/70R16 i chociaz spalanie sie podniesie to jednak jazda stanie sie o wiele wiele przyjemniejsza. Chociaz jest glosno, to jednak mozna sie spodziewac, ze na dziurach zawiecha bedzie sobie dzialala bez zarzutow... co dalej - trzeba sprawdzic konserwacje, bo lubi go lapac korozja pod spodem, a na zawiasach tylnej klapy lubi go tez lapac rdza... poza tym solidne autko... przy jakies kolizji na pewno nie bedzie tak pokiereszowane jak C-max... wiec jest o wiele bezpieczniejsze... co dalej... hmmm... trzeba uwazac bo to autko jednak ma sporo elektorniki w sobie i czasami lubi cos pasc niespodziewanie - np. sonda lambda... a poza tym mile i sympatyczne autko, ktorym jazda jest naprawde fajna a do tego na weekend mozna zapakowac rodzinke do aukta i pojechac gdzies na lono natury i wjechac tam gdzie np zwykla osobowka mozna tylko pomazyc... jak masz takowe i za dobra cene to nie zastanawiaj sie tylko bierz... to tyle w tym temacie ode mnie jak na razie. Jak masz jeszcze jakies pytania to pisz - postaram sie odpowiedziec ;)
roch_27 - 10-04-2006, 17:17

Dzieki za odpowiedź :D

Przekażę wszystko kumplowi. Zobaczymy czy żona czy on ma więcej do powiedzenia w sprawie zakupu auta :wink:

pozdro

Anonymous - 10-04-2006, 17:37

nie ma sprawy ;) jakby cos jeszcze trzeba bylo napisac o piniku to zawsze moge napisac cos wiecej :)
Anonymous - 14-05-2006, 10:27
Temat postu: 2.0 GDI
A jak sie ma wersja 2.0 do 1.8 ? Sprawdzal ktos w praktyce ?
Anonymous - 27-05-2006, 14:46

RAFUROS napisał/a:
Czyli teraz plastikowe rury do fury :D kto to widział?!Ciekawe jaka jest cena takich plastików i dostępne są chyba tylko w salonie?

[ Dodano: 06-09-2005, 23:29 ]
Wie ktoś może na jakim dystansie komputer oblicza średnie spalanie w Pajero Pinin?


Do nowego L-200 są całkiem ładne stylistycznie "rurki"... Dodają mu trochę agresji.... :mrgreen:

RAFUROS - 30-05-2006, 23:19

Kupiłem mojemu Pininkowi oryginalną rurę i dopiero teraz się prezentuje! :shock: Co do spalania to ostatnio na trasie wyszło mi 6,9 :idea: :!: tak że rewela!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group