[92-96]Colt CA0 - [CA0 92-96] Może ktoś się szarpnie ;-)
Hubeeert - 11-07-2008, 00:51
Temat tu na Forum wałkowany i na innych też. ZTCW tylko teoria
londolut - 11-07-2008, 12:10
Hubeeert napisał/a: | Tam gdze sprzedawano Cyborgi obowiązuje ograniczenie prędkości do 180km/h. I żaden licznik samochodu z Japonii nie jest wyskalowany wyżej. | Nieźle, ograniczono prędkość cyferką na liczniku a autko zapieprza wyżej
Hubeeert napisał/a: | Blok chyba tak | Raczej, nie powinno być zmian skoro to 4G92.
pawela napisał/a: | wał, może tłoki są takie same | Muszą być wzmocnione, o ile nie są zakute bo to jest 60KM więcej i zwykły 4G92 na 100% nie wytrzymał by tych przeciążeń. Same możliwości tego silnika i to że kręci się prawie do 10k już dyskwalifikuje tłoki, wał i inne flaki ze zwykłego 4G92.
Hubeeert - 11-07-2008, 12:37
londolut napisał/a: | Nieźle, ograniczono prędkość cyferką na liczniku a autko zapieprza wyżej | Po zdjęciu blokady.
[ Dodano: 11-07-2008, 12:39 ]
londolut napisał/a: | Raczej, nie powinno być zmian skoro to 4G92. |
Powołam się na 4G63
4G63SOHC to inny blok od 4G63 DOHC 16V
Bartek - 11-07-2008, 13:00
Cytat: | 4G63SOHC to inny blok od 4G63 DOHC 16V |
nie prawda
londolut napisał/a: | Raczej, nie powinno być zmian skoro to 4G92 |
popieram - bloki 4g92 względem 4g93 różnią się tylko wysokością, średnica cylindrów jest taka sama, a w 4g93 bloki są identyczne czy S czy DOHC - sprawdzone organoeptycznie - korby takie same, wał taki sam, panewki takie same, tłoki różne, ale Franki porusza się na tłokach z SOHC bezproblemowo......
Hubeeert - 11-07-2008, 13:15
Bartek napisał/a: | nie prawda | prawda
[ Dodano: 11-07-2008, 13:17 ]
Co ma takie same? Nie ma żadnych różnic?
harpagan - 11-07-2008, 13:28
Bartek napisał/a: | Franki porusza się na tłokach z SOHC bezproblemowo...... |
Prawda
Bartek zaglebiales sie kiedys w temat mixu miveca z 4g93?
londolut - 11-07-2008, 14:24
harpagan napisał/a: | Bartek zaglebiales sie kiedys w temat mixu miveca z 4g93? | Właśnie, może się wypowie ktoś kto miał te wszystkie silniki rozebrane w mak na stole Bartek, do dzieła, obal nasze teorie
pawela - 11-07-2008, 18:10
dodam tylko co napisał Hubeeert o ogranicznikach na Japonię. Do niedawna obowiązywał też limit mocy do 280KM na auta sportowe. Zawsze mnie zastanawiało dlaczego Skyline'y GTR, 300ZX, Imprezy STI czy nasze EVO mają zawsze +- 280KM. Tymczasem ten kaganiec zniesiono jakoś niedawno, stąd np moc 350Z skoczyła do 315, a GTRa do 480KM.
londolut napisał/a: | harpagan napisał/a: | Bartek zaglebiales sie kiedys w temat mixu miveca z 4g93? | Właśnie, może się wypowie ktoś kto miał te wszystkie silniki rozebrane w mak na stole Bartek, do dzieła, obal nasze teorie |
i cała nasza teoria pójdzie...
londolut - 11-07-2008, 18:38
pawela napisał/a: | Zawsze mnie zastanawiało dlaczego Skyline'y GTR, 300ZX, Imprezy STI czy nasze EVO mają zawsze +- 280KM. Tymczasem ten kaganiec zniesiono jakoś niedawno, stąd np moc 350Z skoczyła do 315, a GTRa do 480KM. | Tego widzisz nie wziąłem pod uwagę
pawela napisał/a: | i cała nasza teoria pójdzie... | Taaaa ale będziesz przynajmniej wiedział na czym stoimy
Anonymous - 18-12-2008, 11:32
jest jeszcze to ogloszenie czy słabo?
[ Dodano: 18-12-2008, 11:45 ]
aha i pytanie czy cyborgi wychodzili tylk awd ?
jak nie to jaka skrzynie mozna zastosowac pod wersje fwd
...hmm
|
|
|