[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wymiana żarówek H7
rick - 18-03-2009, 18:16
dobrze jest pomóc sobie śrubokrętem albo czymś w podobie
SirSinner - 18-03-2009, 18:24
Druga sprawa, że te druciki po wypięciu jakimś sposobem się lubią odginać i wtedy faktycznie jest problem i się trzeba z nimi siłować (przynajmniej ja tak miałem). I tu dobrym patentem jest najpierw ją dogiąc w stronę żarówki a potem zapinać, wchodzi jak w masełko bez szarpania i siłowania.
Marcino - 18-03-2009, 19:50
Fajne info. Napewno pomoze niejednemu.
Jak ja już miałem lampe na wierzchu to mi to łatwo ptzychodzi wymiana, bo sam dorobiłem soebie ta sprezynkę z drutu, nie jest idealna ale skuteczna. ostanio jak wymieniałem zarówke to trawało to z minutke, ale jak sie wie czego dotchnac to jest proste, dobrze ze nie ma rozkręcania osłon jak w innych nowych samochodach:)
Sikub - 19-03-2009, 06:44
Wielkie dzieki za pomoc, poszlo jak po masle. Nawet drucik byl w dobrej formie Niestety tak to jest jak sie aku kupuje na styk i pozniej nie ma miejsca na oko
Jeszcze raz wielkie dzieks
mar111cin - 19-03-2009, 13:34
powiedzcie mi dlaczego jak ja na to patrze, to piny od żarówki są ułożone pionowo jeden obok drugiego, a u mnie nie idzie wsadzić inaczej żarówki niż piny poziomo jeden nad drugim.
Sikub - 19-03-2009, 16:30
Masz racje piny poziomo jeden pod drugim, dociskasz drucik i bingo ... Musi tak byc bo z prawej tez tak mam. Moze to kwestia ulozenia do fotki
czekoladka_1981 - 19-03-2009, 17:01
[/quote] Sikub napisał/a: | Moze to kwestia ulozenia do fotki |
Dokładnie! To co pokazał na zdjęciu BigTomala to tylko fotka poglądowa, chodziło o sprężynkę mocującą. Prawidłowo to piny poziomo.
Lukaas - 29-06-2009, 08:51
Podepnę się pod temat żarówek.
Ostatnio "padła" mi żarówka i podczas wymiany zauważyłem, że cokół na którym osadza się żarówkę jest lekko przytopiony w okolicach jednego styku. Teraz pytanie, czy to wina poprzedniej kijowej żarówki za 10 zeta czy cosik grubszego się dzieje. Kostka od zasilania żarówki jest ok także nie mam pomysłu gdzie tam jest zwarcie.
Anonymous - 29-06-2009, 09:49
Może po prostu docisk na stykach w kostce był za mały i się wygrzało. Sprawdź i jak trzeba to ściśnij bo jak się tak będzie grzać to stracisz światło w trasie i będziesz szukał tego wygrzanego elementu. Jak żarówka miała nominalną moc 55W to nic nie powinno się stać.
Lukaas - 29-06-2009, 09:56
żarówka wchodzi w te styki bardzo ciężko więc luzu nie ma. Wymienię ten cokół na nowy i zobaczę. Dzięki!
lambe - 31-10-2009, 13:33
Witam,
wiecie może szanowni, gdzie można dostać oprawkę żarówki H7 do Galanta, lub pasujący zamiennik? Prócz szrotowisk i ASO, oczywiście
pozdrawiam,
lambe
swinks_UK - 31-10-2009, 22:46
Masz na myśli ten cokolik? Znaczy redukcję z H4 na H7, bo tak właśnie jest w rzeczywistości (żarówki H7, ale wtyczki H4).
Jak tak, to nie kombinuj, tylko bierz z ASO, w Anglii płaciłem 1.80 GBP za sztuke w MMC.
Marcino - 01-11-2009, 18:51
A mnie sie włąsnie ukruszył przewód przy kostce i muszę go zalutować choć dostęp kiepski, kabelki krótkie..:)
lambe - 03-11-2009, 18:48
swinks_UK napisał/a: | Masz na myśli ten cokolik? Znaczy redukcję z H4 na H7, bo tak właśnie jest w rzeczywistości (żarówki H7, ale wtyczki H4).
Jak tak, to nie kombinuj, tylko bierz z ASO, w Anglii płaciłem 1.80 GBP za sztuke w MMC. |
Taa, właśnie ten cokolik. Widzę, że w UK to inne marże, bo u nas krzyczą sobie 68 PLN za szt. normalnie pogięło ich
Może są jakieś zamianki, jak myślicie?
robertdg - 03-11-2009, 19:00
lambe, opel tez stosuje takie(w Corsie takie widzialem z roku 2006), moze od opla podejdzie, wkoncu to zwykla przejsciowka mozna nazwac
|
|
|