MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - PYTANIE DO MMC- dotyczy ASO Olsztyn
Firebee - 03-08-2011, 19:12
ASO ma taką opinię o Mitsumaniakach, jaką Mitsumaniacy mają opinię o nich.. Docelowo jednak to my jesteśmy ich klientami a nie na odwrót.
Tylko wybrane ASO dają Mitsumaniakom rabaty, zresztą nie tylko ASO. Wykaz tutaj:
http://mitsumaniaki.pl/index.php/rabaty
Aktualnie jest to Japan Motors i Grafix, wkrótce może dojdą następne.
Poza tym nie będę prosił ani współpracował z ASO, które nie mają dobrej opinii u Was- Mitsumaniaków
ziutoon - 05-08-2011, 22:58
Ale sie zrobila dyskusja.
Pytanie o znizke bylo standardowym pytaniem jakie sie zadaje chcac cokolwiek kupic. I nie mialo wiekszego wplywu na to czy dokonam zakupu czy tez nie. Ale odpowiedz i sama obsluga moze miec juz duzy wplyw na podjecie decyzji o zakupie przez klienta. To my mamy pieniadze, ktore chcemy - czesciej musimy, zostawic w serwisie i mamy prawo wymagac fachowej obslugi.
Najgorsze jest to ze lozysko jakie chcialem kupic wystepuje tylko w serwisie mitsubishi i nie ma mozliwisci znalesc zamiennika.
Pozdrawiam
coltito - 12-09-2011, 19:36
Panie ZIUTOON-ie.
"Majac łożysko w ręku, mimo wszytsko musiałem wskazać to łożysko na ekranie komputera na rysunku gdzie były wszystkie tryby wraz z pozostałymi łożyskami.
Tylko dlatego ze znałem numer katalogowy łożyska i wcześniej przeczytałem kilka postów na forum byłem wstanie je wskazać"
"Według mnie to gość z serwisu wykazał się bardzo dużym brakiem profesjonalizmu"
A według mnie pracownik serwisu postąpił właściwie prosząc o wskazanie łożyska na rysunku.
Nie wiem jakim trzeba być "magikiem" żeby dobrać łożysko po wyglądzie.
Jeżeli klient nie jest w stanie sprecyzować, którego wałka jest to łożysko to jakoś trzeba to ustalić PRAWDA?
Zapewne chodziło o łożysko wałka sprzęgłowego i warto by było wymienić obydwa bo zaraz drugie się odezwie
A jeżeli miał Pan numer łożyska to po co szukać elementu w programie doboru części?
Co do rabatów to każda firma ma swoją politykę w tej materii.
Jutro pokażę ten temat koledze który Pana obsługiwał i zapytam co on na to.
Pozdrawiam
|
|
|