Carisma - Techniczne - [Carisma] Co dziś zrobiliśmy przy naszych Misiach ?
Anonymous - 29-10-2008, 17:18
Mechanik wymienił mi pasek rozrządu, dwie rolki, napinacz hydrauliczny i przy okazji jakiśtam pasek jeszcze jeden.
Koszt części oryginalnych oraz z robocizna - całość 1500 zł.
pajczer - 29-10-2008, 19:12
A ja wymieniłem płyn w chłodnicy i zamówiłem nowe Klebery na zimę
Piwor - 29-10-2008, 22:38
Założyłem nowe kierunki, złożyłem zderzak do kupy, poprawiłem zamknięcie maski - w końcu się zamyka.
turek61 - 30-10-2008, 03:25
Konop44, pochwal się jakich środków używałeś do malowania bębnów i zacisków bo to jeszcze przede mną ?
Moomin - 30-10-2008, 13:41
turek61 napisał/a: | Konop44, pochwal się jakich środków używałeś do malowania bębnów i zacisków bo to jeszcze przede mną ? |
Masz z tyłu bębny? Myślałem, że po lifcie wszystkie GDI miały tarcze.
Konop44 - 30-10-2008, 18:36
Moja ma kieratę po prawej stronie,styczeń 99,wtedy w IE były jeszcze przed liftem. Do malowania użyłem farbki do wysokich temp. miejscowego wytwórcy który klepie różne rzeczy dla sieci sklepów Halfords ale w Polsce tez są dostępne farby typowe do hamulców,zarówno tradycyjne jak i w spray'u,ja jestem zwolennikiem pędzelka,wyszło ok. Można też je dostać przez Allegro,całkiem przystępna cena http://moto.allegro.pl/se...at=1&country=1.
[ Dodano: 30-10-2008, 17:52 ]
aaaa,zapomniałem dodać,że rozj...tylny klosz.Jak sobie jeszcze przypomne w jaki sposób to szlag mnie trafia!!! Jechałem autostradą do roboty,wqr... bo spozniony a tu co chwile ktoś z tyłu długasami,stanąłem na parkingu; patrze o co b, a tu stary temat;1 z podwójnych żarówek cały czas świeci mocniej,czyli STOP.Robiłem to pare dni temu,było dobrze.Do czasu. Nie wiele myśląc,puknąłem w lampe wiedząc że i tak nic to nie da i... Brak wyobrazni + dynamit w łapie i tak to sie konczy,a przegląd wkrótce. CO ZA DEBIL!!! Przy okazji ma ktos jakis chytry pomysł jak ustawić tą żarówke czy czeka mnie wymiana kostki?
Anonymous - 30-10-2008, 20:05
dziś wypucowałem, wyglancowałem i odkurzyłem Miśka oraz założyłem siatkę do bagażnika
Konop44 napisał/a: | Przy okazji ma ktos jakis chytry pomysł jak ustawić tą żarówke czy czeka mnie wymiana kostki? |
nie wiem na czym polega dokładnie Twój problem, ale mi też zdarzyło się, że jedna żarówka stopu ciągle świeciła. Odkręciłem klosz i okazało się, że żarówka poluzowała się i "wisiała" trochę przekręcona pod ukosem (poprzednia mi się przepaliła i po wymianie na nową widocznie za słabo lub źle dokręciłem i wypadła z mocowania). Wsadziłem na miejsce i mocniej dokręciłem - od tamtej pory wszycho ok
Piwor - 30-10-2008, 21:42
Wyklepałem i spasowałem lewy błotnik, Poskręcałem Cari do końca. Została umyta. Teraz tylko wyczyścić wnętrze, uprać fotele i będzie super. Cari gotowa do życia po 10 miesiącach stania w miejscu. Prawdo podobnie jutro wyjedzie już na ulice.
fus8 - 31-10-2008, 08:19
a ja dwa dni walczyłem (mycie spodu maszynerii mej, potem noc na warsztacie ogrzewanym i na drugi dzień 2 Bolle środka konserwującego w podwozie)
ig_or - 31-10-2008, 11:11
A moja Cari dostała nową lewą końcówkę drążka i ustawiłem zbieżność i geometrie...no....teraz to jedzie jak po szynach
JCH - 31-10-2008, 15:08
Ja zatankowałem swojego Speja Czas byłby go umyć, tylko kiedy.....
Moomin - 31-10-2008, 18:36
A mój Misio właśnie umyty przedwczoraj i się pięknie świeci.
rasiak1980 - 31-10-2008, 20:14
wymyłem i wywoskowałem. sprawdziłem poziom oleum
waldek238 - 03-11-2008, 08:26
Świeżutki olej ,wymiana "laczków" na zimowe no i mycie.Dodatkowo sprawdzenie poziomu płynów.Teraz zima Nam nie straszna
Anonymous - 03-11-2008, 13:28
Wymieniłem w koncu Cholerny filtr paliwa udało sie bez łamania przewodu paliwowego poza tym odkurzony i po myjce
|
|
|