To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Carisma] Co dziś zrobiliśmy przy naszych Misiach ?

Anonymous - 29-10-2008, 17:18

Mechanik wymienił mi pasek rozrządu, dwie rolki, napinacz hydrauliczny i przy okazji jakiśtam pasek jeszcze jeden.
Koszt części oryginalnych oraz z robocizna - całość 1500 zł.

pajczer - 29-10-2008, 19:12

A ja wymieniłem płyn w chłodnicy i zamówiłem nowe Klebery na zimę :lol:
Piwor - 29-10-2008, 22:38

Założyłem nowe kierunki, złożyłem zderzak do kupy, poprawiłem zamknięcie maski - w końcu się zamyka. :P
turek61 - 30-10-2008, 03:25

Konop44, pochwal się jakich środków używałeś do malowania bębnów i zacisków bo to jeszcze przede mną ?
Moomin - 30-10-2008, 13:41

turek61 napisał/a:
Konop44, pochwal się jakich środków używałeś do malowania bębnów i zacisków bo to jeszcze przede mną ?

Masz z tyłu bębny? Myślałem, że po lifcie wszystkie GDI miały tarcze.

Konop44 - 30-10-2008, 18:36

Moja ma kieratę po prawej stronie,styczeń 99,wtedy w IE były jeszcze przed liftem. Do malowania użyłem farbki do wysokich temp. miejscowego wytwórcy który klepie różne rzeczy dla sieci sklepów Halfords ale w Polsce tez są dostępne farby typowe do hamulców,zarówno tradycyjne jak i w spray'u,ja jestem zwolennikiem pędzelka,wyszło ok. Można też je dostać przez Allegro,całkiem przystępna cena http://moto.allegro.pl/se...at=1&country=1.

[ Dodano: 30-10-2008, 17:52 ]
aaaa,zapomniałem dodać,że rozj...tylny klosz.Jak sobie jeszcze przypomne w jaki sposób to szlag mnie trafia!!! Jechałem autostradą do roboty,wqr... bo spozniony a tu co chwile ktoś z tyłu długasami,stanąłem na parkingu; patrze o co b, a tu stary temat;1 z podwójnych żarówek cały czas świeci mocniej,czyli STOP.Robiłem to pare dni temu,było dobrze.Do czasu. Nie wiele myśląc,puknąłem w lampe wiedząc że i tak nic to nie da i... Brak wyobrazni + dynamit w łapie i tak to sie konczy,a przegląd wkrótce. CO ZA DEBIL!!! Przy okazji ma ktos jakis chytry pomysł jak ustawić tą żarówke czy czeka mnie wymiana kostki?

Anonymous - 30-10-2008, 20:05

dziś wypucowałem, wyglancowałem i odkurzyłem Miśka oraz założyłem siatkę do bagażnika :lol:

Konop44 napisał/a:
Przy okazji ma ktos jakis chytry pomysł jak ustawić tą żarówke czy czeka mnie wymiana kostki?

nie wiem na czym polega dokładnie Twój problem, ale mi też zdarzyło się, że jedna żarówka stopu ciągle świeciła. Odkręciłem klosz i okazało się, że żarówka poluzowała się i "wisiała" trochę przekręcona pod ukosem (poprzednia mi się przepaliła i po wymianie na nową widocznie za słabo lub źle dokręciłem i wypadła z mocowania). Wsadziłem na miejsce i mocniej dokręciłem - od tamtej pory wszycho ok :wink:

Piwor - 30-10-2008, 21:42

Wyklepałem i spasowałem lewy błotnik, Poskręcałem Cari do końca. Została umyta. Teraz tylko wyczyścić wnętrze, uprać fotele i będzie super. :) Cari gotowa do życia po 10 miesiącach stania w miejscu. :) Prawdo podobnie jutro wyjedzie już na ulice. :)
fus8 - 31-10-2008, 08:19

a ja dwa dni walczyłem :) (mycie spodu maszynerii mej, potem noc na warsztacie ogrzewanym i na drugi dzień 2 Bolle środka konserwującego w podwozie)
ig_or - 31-10-2008, 11:11

A moja Cari dostała nową lewą końcówkę drążka i ustawiłem zbieżność i geometrie...no....teraz to jedzie jak po szynach :-)
JCH - 31-10-2008, 15:08

Ja zatankowałem swojego Speja :) Czas byłby go umyć, tylko kiedy..... :roll:
Moomin - 31-10-2008, 18:36

A mój Misio właśnie umyty przedwczoraj i się pięknie świeci. :)
rasiak1980 - 31-10-2008, 20:14

wymyłem i wywoskowałem. sprawdziłem poziom oleum :mrgreen:
waldek238 - 03-11-2008, 08:26

Świeżutki olej ,wymiana "laczków" na zimowe no i mycie.Dodatkowo sprawdzenie poziomu płynów.Teraz zima Nam nie straszna :)
Anonymous - 03-11-2008, 13:28

Wymieniłem w koncu Cholerny filtr paliwa udało sie bez łamania przewodu paliwowego :) poza tym odkurzony i po myjce :!: :biggrin:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group