To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Poprawa kilku drobiazgów w moim Miśku

krzychu - 14-10-2009, 19:41

Wydaje mi się że 99% użytkowników wywaliło go w pierwszych godzinach użytkowania samochodu. Ja zrobiłem to zaraz po przyjechaniu autem do garażu do dzisiaj leży w szafie.
.TM - 15-10-2009, 09:55

KRZYCHU, ja zaliczam się do pozostałego 1% użytkowników, którzy go zostawili na miejscu. Jednak coraz bardziej mnie drażni i chciałbym coś zakombinować, może jakoś go zmniejszyć - trochę słabo wyglądają te otwory w oparciu jak go usunę.
Pawel`85 - 17-10-2009, 23:34

Ja tez bede ten 1%. Ja poprostu ustawilem sobie dosc wysoko fotel i w sumie tak bardzo mi juz ten zaglowek nie przeszkadza, przyzwyczailem sie. Probowales zamienic srodkowy zaglowek na jeden z pozostalych? Moze z dziora w srodku bedzie cie mniej draznic. Ja nad tym myslalem ze wzgledow estetycznych, wszystkie jednakowe ladniej by sie prezentowaly.
.TM - 18-10-2009, 10:30

Niestety posiadam wersję z pełnymi zagłówkami... Tak czy owak myślę o zmniejszeniu zagłówka środkowego, przynajmniej o połowę niżej.
lazy - 01-02-2010, 12:35
Temat postu: Re: Poprawa kilku drobiazgów w moim Miśku
lathael napisał/a:

2. Wymieniałem ostatnio wycieraczki ale niestety nowe strasznie hałasują (jak włączę to przeskakują a nie jadą gładko, może są za mało elastyczne lub nacierają pod złym kątem). Próbowałem zakładać je na różne sposoby ale nic to nie dało. Myślę o ponownej wymianie. Polecacie jakieś ciche i solidne do Lancera? Może Valeo?


Ja od paru lat używam wyłącznie wycieraczek polskiego producenta MOTOGUM. Produkują wycieraczki do praktycznie wszystkich marek samochodów. Wg. mnie jakość i wytrzymałość nieporównywalna z np. popularnymi (a wg. mnie przereklamowanymi i za drogimi) Valeo.
Nie wiem jak się sprawują te konkretne (do Lancera) ale kupowałem je do kilku marek samochodów i zawsze byłem zadowolony.

W Warszawie można je kupić np. a hipermarkecie Auchan.

A na ich stronie można znaleźć informacje o sieci dystrybucji z całej polski :

http://www.motgum.com/index.php?pid=7

krzychu - 01-02-2010, 12:43

Dla mnie valeo i bosch są skreślone (coraz bardziej się przekonuję że niemiecka technologia jest o kant :butthead: rozbić). Następne będą denso japońskie ktoś testował w outku i sobie chwali.
waldek1978 - 01-02-2010, 17:10

lazy napisał/a:
Ja od paru lat używam wyłącznie wycieraczek polskiego producenta MOTOGUM.


Posiadam wycieraczki MOTOGUM. W poprzednim autku też miałem piórka tej firmy. Jestem bardzo zadowolony! Niewygórowana cena, a jakość super! Polecam!!! :lol:

ApAcHoS - 01-02-2010, 18:53

A mi tylne zagłówki wogóle nie przeszkadzają :roll:

p.s. czy regulacja lusterek i reg. podświetlenia zegarów jest podświetlona?

Bo u mnie Wszystko jest podświetlone oprócz tego... :roll:

Anonymous - 01-02-2010, 19:24

Właściwie to miałem w miśku kilka napraw do zrobienia m.in. wymiana tych "skaczących" wycieraczek (reszta napraw poniżej). Chodzą zdecydowanie lepiej od starych. Wsadzili mi o dziwo jedną Valeo 600 (37 zł) a drugą Bosch ECO 400 (15zł) :)

Tak poza tym wymieniałem:
- drążki kierownicze (124 zł sztuka) + ustawiana zbieżność kół
- łączniki stabilizatora (75 zł sztuka)
- gumy stabil. (48 zł sztuka)
- paski klinowe (jeden 30 drugi 40zł) - zrobiły się twarde i popiskiwały
- Tłumik drgań (80 zł + wymiana)
- odświeżanie klimy (filtr, odgrzybianie) - raz na jakiś czas trzeba
- przegląd podwozia - profilaktycznie

Myślałem też o wymianie podświetlenia deski rozdzielczej na diodowe (tylko nie te punktowe diody tylko o szerszym zakresie świecenia i mocniejsze) w jakimś fajnym kolorze - myślałem o tym ponieważ spaliło mi się kilka żarówek.
Nie wiecie może ile (i jakie) żarówki wchodzą:
- wokół trzech gałek w środkowym panelu?
- do zegarów? ja mam te stare http://imgs.indiaautomobi..._cedia_int2.jpg
- do pozostałych przycisków i podświetleń?

W tej "radzieckiej" instrukcji dostępnej na forum nie znalazłem takiej informacji.

Wszędzie szukam tej srebrnej konsoli wokół radia i gałek. gdzie można takową dostać?
http://imgs.indiaautomobi..._cedia_int2.jpg

Pawel`85 - 01-02-2010, 19:46

ApAcHoS napisał/a:
A mi tylne zagłówki wogóle nie przeszkadzają :roll:

p.s. czy regulacja lusterek i reg. podświetlenia zegarów jest podświetlona?

Bo u mnie Wszystko jest podświetlone oprócz tego... :roll:
regulacja lusterek nie jest podświetlona a jasnosc zegarów jest

lathael, Żarówki sa różne:
- w popielniczce, zapalniczce, podswietleniu regulacju jasności zegarów i wysokości świateł oraz włączniki przeciwmgielnych sa T5 - takie http://sklep.variant.pl/?...045-16128" (po jednej wszegdzie)
- Podświetlenie poretel klimatyzacji są dwie T10 takie http://sklep.variant.pl/?...ukt-18045-16124
-nie wiem jaka jest we właczniku awaryjek
-a w podgrzewaniu foteli sa jakies dziwne prostokatne gumowe mocowania z nalitkimi zaroweczkami ale tam akurat łatwo podmienic zaroweczki na diody

Dodam jeszcze ze prawie wszegdzie zaroweczki maja zalozone niebieskie gumki w celu zmiany koloru

pozdro

.TM - 01-02-2010, 22:07

lathael jeśli o takie coś chodzi to proszę bardzo http://www.allegro.pl/ite...8r_wys_48h.html
Anonymous - 01-02-2010, 22:45

.TM

tą widziałem ale chodzi mi taką która ma te trzy otwory pod pokrętła i przyciski pod klimę - tak jak podałem w linku wcześniej. Tą wersję którą Ty podajesz widziałem w niektórych evo, w których pokrętła powędrowały trochę niżej.

http://www.netcarshow.com...allpaper_06.htm

.TM - 02-02-2010, 09:26

Sorry lathael nie przemyślałem sprawy, faktycznie trochę różnica jest. Chyba żeby pokrętła przenieść niżej i wstawić poliftowe - ciekawe czy to jest do zrobienia.
Radowan - 09-02-2010, 01:00

Ja mam pytanie odnośnie małej poprawki dolotu powietrza do silnika.
Miałem chwilkę czasu i wziąłem Miśka na warsztat.
Pooglądałem dokładnie dolot do filtra i sam filtr.
Przed wkładką znalazłem dwie dodatkowe komory. Domyślam się, że były to tłumiki szmerów ssania. Jeden pod rurą dolotową, drugi połączony z puszką filtra.
Oba kanały zaślepiłem ale nie usunąłem tych przestrzeni. Za Wkładką na dole puszki znalazłem jeszcze jeden otworek prowadzący do pustej przestrzenie, z której nie wystawał żaden kabelek ani czujnik. Ten kanał też zatkałem.
Zaraz za wejściem rury do puszki filtra znalazłem jeszcze zwężkę przynitowaną do obudowy, która odchylała strumień wpadający do filtra, ale dodatkowo zmniejsza przekrój kanału.
Oczywiście.... Wywaliłem.
Po takich zmianach zauważyłem (chyba) niewielką poprawę dynamiki auta w zakresie ponad 3000rpm, ale i niestety chyba też jakieś zamulenie w okolicy 1500-2500rpm.
Nie wiem teraz czy to subiektywne odczucie, czy faktycznie tak się stało.
Jeżeli mógłby ktoś posłużyć konstruktywną radą lub krytyką będę zobowiązany.
Wiem, że tłumiki szmerów nie są niezbędne w dolocie, ale może ich zaślepienie przy takim układzie bardziej przeszkadza niż pomaga?

A jeszcze dwa pytania:

1 czy zrobienie rozrządu MIVEC w moim silniku jest do zrobienia i czy ma sens?
2 a jak nie to czy założenie regulowanych kół rozrządu ma sens (chciałbym poingerować lekko w dolot i wydech) i chyba indywidualna regulacja powinna jeszcze bardziej pomóc?

HELP i nie śmiejcie się proszę :)

Uwex - 09-02-2010, 09:27

Zmieniłeś pojemność układu dolotowego i to może powodować , że dół osłabł . Do każdego silnika jest ona obliczona i nie jest łatwo tak to pozmieniać , żeby nie zepsuć .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group