To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Immobilizer

m6riano - 11-11-2012, 20:24

uki_2, jakbyś miał jakiekolwiek problemy z immo, auto by ci nie odpaliło.
uki_2 - 11-11-2012, 20:27

Byłem przekonany, że immo działa właśnie w ten sposób, że po kilku sekundach jeśli nie rozpozna kluczyka, to odcina silnikowi prąd.
m6riano - 11-11-2012, 20:35

odcina cały czas..dopóki zbliżysz kluczyk z pastylką..wtedy przestaje..;-)
radek79 - 11-11-2012, 20:44

kiedyś miałem taki przypadek że przewód od czujnika położenia wału był przełamany i palił jak chciał ,błędu nie było i była to lancia kappa
uki_2 - 11-11-2012, 20:44

No to teraz już kompletnie nie wiem, gdzie szukać przyczyny kaprysów mojego miśka.
m6riano - 11-11-2012, 20:48

zacznij od wyjęcia zegarów i sprawdzenia czy masz wsadzoną żarówke od czekendżajn czyli CE.
Bo być może jest tak że np. padł ci któryś czujnik,powiedzmy położenia wału i wywala ci błąd ale ty o tym nie wiesz bo nie masz żaróweczki od CE(bardzo często zabieg handlarzy)

uki_2 - 11-11-2012, 20:56

Miśka mam od 5 lat. CE na pewno działa, bo "wymigując" błędy CE cały czas świeci, tylko ABS daje 23 + 43.

[ Dodano: 12-11-2012, 20:50 ]
Chyba zgodnie z tym co napisał m6riano to że samochód odpala na kilka sekund wylkucza winę immobilizera.
Kończę więc problem w tym wątku, żeby nie robić OT.

Dread87 - 09-06-2014, 14:06

A ja zapytam się o -
czy przy swapie z diesla na 2,5V6 musze zmieniac stacyjke/immobilizer/ecu immo?
Jesli tak to bardzo bym prosił o info gdzie znajduje sie ecu i co wymienic

arturj123 - 09-06-2014, 15:10

Musisz wymienić komplet ECU+Immo+stacyjkę (wraz z czytnikiem IMMO)+ dla wygody wszystkie zamki.

ECU znajduje się pod deska rozdzielczą. Gdzieś na wysokości gałki zmiany biegów

Dread87 - 09-06-2014, 16:34

Czytnik immo to ta cewka przy stacyjce?
arturj123 - 09-06-2014, 16:42

Tak, wraz z podświetleniem stacyjki
francuz83 - 16-06-2014, 21:35

Witam
Też ostatnio wymrugał mi błąd 54 (brak połączenia ECU z immo) a że od dłuższego czasu auto po przekręceniu kluczyków nie zawsze odpala to wnioskuje że tu właśnie jest przyczyna. Zamierzam spróbować jakoś przeczyścić styki na tym połączeniu. Kilka postów wyżej pomogło.
Pytanko. Czy skrzynka z immo to to szare na zdjęciu po prawej?
http://allegro.pl/mitsubi...4257328681.html

I gdzie dokładnie jest w galu, za panelem środkowym?
I drugie pytanie czy trzeba odłączyć aku przed taką zabawą? Nie chciał bym coś popsuć.

Witek vel Mysza - 17-06-2014, 19:21

A ja rzeźbię KIA Magentis dwaktóryś rok, pod machą jakoś znajomo, tylko silnik 16v DOHC. Kojarzycie, czy elektronika też z Mitsubishi? Czasem zapala, a czasem nie chce i nie wiem co mu jest, po OBD się nie łączy z silnikiem. Może spróbuję dziś wymrugać. Jakie objawy daje padnięte immo? Auto mi nie odpala, nie ma sterowania wtryskami. Ale pompa chodzi, jest paliwo i jest iskra. Czy takie są objawy jak się zetnie czujnik położenia wału? :) Wałka już podmieniałem. Na drugim zestawie immo/komp/pętla/kluczyk jest to samo. Pomysły? :)
robertdg - 18-06-2014, 09:01

Immo odcina zasilanie wtryskow
Witek vel Mysza - 30-06-2014, 07:56

robertdg napisał/a:
Immo odcina zasilanie wtryskow
Chyba montowane u ziutka w stodole. Zasilanie jest. Nie ma sterowania z komputera. Podmieniony zestaw z innego auta - kluczyk, box i ecu. To samo. Kable przejscie maja, wtryski da sie wysterować masą przy kostce kompa. Czy zblokował się immo przez to że inny kluczyk znalazł się w pobliżu pętli? Jak to się odblokowuje?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group