[92-96]Colt CA0 - [CAxA] silniki mivec
zab3r5polska - 08-12-2008, 09:59
wystarczy porobic rozpurki przód tył na progi na przednie zawieszenie tylne i bedzie grało.TAK JAK JA TO ROBIE( BO SPAWACZ JESTEM OCZYWISCIE TIGIEM -WIEKSZA WYTRZYMALOSC SPAWÓW)takie cos: http://images.google.pl/i...hl%3Dpl%26lr%3D
Anonymous - 12-12-2008, 21:41
e tam po co pompowac kase w rozporki ktore trzeba najpierw kupic za rownowartosc 2 srednich pensji miesiecznych w naszym kraju i sprowadzic je wszytskie za jej polowe i to z Malesji.Juz to przerabialem.Masz spawacza, spawaj bude -to sie najabrdziej oplaca, klatka jeszcze jest dobrym rozwiazaniem ale obciaza ją obciąza...cos za cos
Hubeeert - 13-12-2008, 02:09
czarnuch23 napisał/a: | naped od 4x4 jest dos lichy wieksza moc oryginalny naped zmiecie. | skąd to info?
londolut - 13-12-2008, 11:14
Hubeeert napisał/a: | czarnuch23 napisał/a: | naped od 4x4 jest dos lichy wieksza moc oryginalny naped zmiecie. | skąd to info? | Też chciałbym to wiedzieć. Maklakus dość konkretnie dawał swojemu AWD w kość i zarżnął silnika a na napędzie nie zrobiło to wrażenia.
Anonymous - 13-12-2008, 19:11
heh zaczne jezdzic to wam powiem czy jest wytrzymaly hrhrhr ;p
Anonymous - 05-01-2009, 12:32
Zobaczcie to sobie. O ile dobrze wyczytałem do gośc zrobił kombo sobie, 4g92 mivec i 4g93, dół od 1.8, góre od 1.6 miveca ?? Ciekawe czy skomplikowana robota z tym i ile mu mocy wyniesie to... ?
http://www.cardomain.com/ride/622581
Anonymous - 05-01-2009, 12:52
Hybryda jest bardzo pracochłonna i szczerze wątpię aby można było to złożyć bez rzeźby-kanały olejowe. Wystarczy porównać uszczelki w obu blokach. W Nyssanie nie jest to p&p Colty takie w Japonii w Mivecu to 2000-3000$. O same silniki trudno ale pewnie na gotowo z zestawem na swapa wyrobiłby się człowiek w 5tys zł. Czy dużo? Nie, za odpowiednik Hondy 6000-6500zł trza położyć.
Anonymous - 05-01-2009, 13:31
w rezultacie moc rzedu 188 ps?
1,6 mivec ma 160 ps
1,8 mivec 188 ps
warto?
Anonymous - 05-01-2009, 14:06
no właśnie 188 kucy. W efekcie lepiej wsadzić 4g63T i z tego klepać więcej mocy... Ale mivec...ehhh sama nazwa robi swoje można zawsze sobie taką naklejke strzelić jak ma ten gość
londolut - 05-01-2009, 15:30
Możesz też rzeźbić motor z EVO i będziesz miał MIVEC
czarnuch23 - 05-01-2009, 16:21
zawsze mozna sobie zamowic dekielek od silnika Mivec a na tyl dac cyborg i juz lata jak zly (minimum 10koni wiecej w zwyklym 1.3 a przy 1.6 nawet 15 ) - idac droga myslenia Golfiarzy:D
A na serio silnik 1.8 Mivec dosc czesto spotykana hybryda w malezji i w australii (aczkolwiek tam jest to hybryda silnika 4G93T czyli uturbionej wersji z Lacera GSR
Anonymous - 05-01-2009, 22:37
hehhehe no a jak dasz sobie wielki napis TUNING na przedniej szybie to + 35 koni a tak poważniej to marzenie taki frankenstein w Colcinie
Anonymous - 06-01-2009, 00:05
... i do tego plomienie na masce - wpradzie mocy nie doda ale za to szybciej silnik sie dogrzeje( przydatny bajer na zime)
Misiek :) - 06-01-2009, 10:49
i wielka deska do prasowania nad tylną szybą... dodaje agresywności +5, uroku +100 i można coś postawić jak wielka i płaska (np tymbarka)
powracając do tematu 188 kucyków to ładny wynik z 1,8. Ja bym się skłaniał do 4g63T... nawed samemu uturbić 4g63:) może wyjść ciekawie
|
|
|