To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - [3.2 DID] Tuning/Modyfikacja Silnika

zbyszekm2 - 04-10-2009, 20:32

mitsu00 napisał/a:
Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.

Pozdr.

To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie)

dynamics - 05-10-2009, 08:37

no to zaczynam się bać, ale do odważnych świat należy ...
Anonymous - 08-10-2009, 07:26

zbyszekm2 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.

Pozdr.

To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie)
zbyszekm2,
co masz na myśli pisząc: "fabrycznie ograniczenie" ?

zbyszekm2 - 08-10-2009, 08:17

gootek napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.

Pozdr.

To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie)
zbyszekm2,
co masz na myśli pisząc: "fabrycznie ograniczenie" ?

to trochę jak tajemnica zawodowa :wink: Jest urządzenie, które ogranicza wysokość ciśnienia w układzie zasilania.

mitsu00 - 11-10-2009, 21:56

dynamics napisał/a:
jw1900 napisał/a:
A co sadzicie o ofercie firmy 44tuning.pl, moze ktos mial juz z nimi stycznosc?

http://www.44tuning.pl/ch...shi-pajero.html

W wersji sredniej dla PIV 3.2 AT wzrost mocy do 200 KM i momentu do 450Nm..



jadę do nich we wtorek 6.10.2009 - z tego co wiem są dużo lepsi niż każda inna firma, zwłaszcza, że usuwają fabryczny błąd w systemie pompy. Cena kosmos za komplet bo aż 4.600,00 brutto ale ja lubię robić z najlepszymi - napiszę czy faktycznie tacy są ...



I jak wrażenia po zawirusowaniu?

Pozdr.

dynamics - 24-10-2009, 07:43

no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków... natomiast po 2 tygodniach jazdy zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka (wygląda jak silnik) no i teraz mam problem
zbyszekm2 - 24-10-2009, 08:42

dynamics napisał/a:
no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków... natomiast po 2 tygodniach jazdy zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka (wygląda jak silnik) no i teraz mam problem

A gdzie to robiłeś?
Jęsli nie został wymieniony pewien zawór, to tak się będzie działo.

dynamics - 25-10-2009, 08:08

www.44tuning.pl w Opolu na ulicy Budowlanych 6. Napisz mi proszę jaki to zawór, to zadzwonię do faceta i powiem mu. Będę wdzięczny jak wyślesz mi nr swego telefonu / mój adres: krzysztof@szymanowski.biz / z góry dziękuję za kontakt. Wiesz jak to jest, gdy bryka nie jedzie ...
kudlaty94 - 25-10-2009, 16:03

dynamics napisał/a:
no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków...


Witam, mam pytanie, czy przed tą modyfikacja w 44tuning miales jakiegos innego chipa albo box-a ? np. z V-techa ? Jeżeli tak, to czy jest różnica ? Pytam, bo ja mam power boxa z V-techa i zastanawiam sie na dzalozeniem tego z 44tuning, bo podobno lepszy jest.

mitsu00 - 25-10-2009, 21:06

4 tys. zapłaciłeś w 44tuning? To strasznie drogo!!!!!!!! Ja dałem 2400 zł za zmianę mapy z hamownią przed i po.

Pozdr.

Robert-SMOK - 15-11-2009, 10:50

mitsu00 napisał/a:
4 tys. zapłaciłeś w 44tuning? To strasznie drogo!!!!!!!! Ja dałem 2400 zł za zmianę mapy z hamownią przed i po.

Pozdr.





To powiedz kolego i daj namiary na firme która za 2400 w Polsce zmienia mape w Pajero IV- Bo dla mnie to małoprawdopodobne. Pozdrawiam.

mitsu00 - 15-11-2009, 11:44

robertsmok>>>>>Przeczytaj uważnie wątek kolego to będziesz wiedział gdzie to zrobiłem :D

Pozdr.

roman - 26-07-2010, 16:51

dynamics napisał/a:
www.44tuning.pl w Opolu na ulicy Budowlanych 6. Napisz mi proszę jaki to zawór, to zadzwonię do faceta i powiem mu. Będę wdzięczny jak wyślesz mi nr swego telefonu / mój adres: krzysztof@szymanowski.biz / z góry dziękuję za kontakt. Wiesz jak to jest, gdy bryka nie jedzie ...

Witam,
mam pytanie do "dynamics", jak się teraz zachowuje samochód po podniesieniu mocy w www.44tuning.pl ?
pozdrawiam

gildor - 28-09-2010, 17:18

zbyszekm2 napisał/a:
W piątek robiliśmy PIII i podnieśliśmy moc do 207 KM, i lepiej się zbiera jak moje.

a czym go podkręciliście?

ja testuje teraz taki box:
http://www.rapidtuning.hu...hp?menu=1&dis=5
ma sporo ustawień ale mimo, że kopa dostaje na przyspieszeniu (wg stopera), to jakoś czegoś mi brakuje. ale on nie ma programów od 1-10 czy co tam, jak v-tech, ale sporo ustawień wykonywanych z konsolki. najważniejsze, że ma wyłącznik (równiez z pilotem jak ktoś chce). klikasz i masz fabrykę. teoretycznie można go włączyć i wyłączyć na chodzącym silniku, pod warunkiem, że jest nie obciążony aktualnie. generalnie ciekawa zabawka.

Falisty - 12-12-2013, 12:22

zbyszekm2 napisał/a:
A my robimy to w Bytowie, ja swoje PIV podniosłem do 227KM i 560 NM. I też jestem zadowolony.
W piątek robiliśmy PIII i podnieśliśmy moc do 207 KM, i lepiej się zbiera jak moje.


Z góry przepraszam za odgrzanie kotleta a temat mnie bardzo interesuje.

Kolego, czy hamowałeś może swoje auto ? Bo wielu na tym forum opowiada o modyfikacjach w swoich PIV i podaje wartości 200 i więcej KM , ale nikt nie poparł tych rewelacji wykresem z hamowni.
Te 227KM/560Nm to za pomocą boxa czy programu ?

Pozdrawiam,



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group