Pajero IV - [3.2 DID] Tuning/Modyfikacja Silnika
zbyszekm2 - 04-10-2009, 20:32
mitsu00 napisał/a: | Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.
Pozdr. |
To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie)
dynamics - 05-10-2009, 08:37
no to zaczynam się bać, ale do odważnych świat należy ...
Anonymous - 08-10-2009, 07:26
zbyszekm2 napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.
Pozdr. |
To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie) | zbyszekm2,
co masz na myśli pisząc: "fabrycznie ograniczenie" ?
zbyszekm2 - 08-10-2009, 08:17
gootek napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.
Pozdr. |
To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie) | zbyszekm2,
co masz na myśli pisząc: "fabrycznie ograniczenie" ? |
to trochę jak tajemnica zawodowa Jest urządzenie, które ogranicza wysokość ciśnienia w układzie zasilania.
mitsu00 - 11-10-2009, 21:56
dynamics napisał/a: | jw1900 napisał/a: | A co sadzicie o ofercie firmy 44tuning.pl, moze ktos mial juz z nimi stycznosc?
http://www.44tuning.pl/ch...shi-pajero.html
W wersji sredniej dla PIV 3.2 AT wzrost mocy do 200 KM i momentu do 450Nm.. |
jadę do nich we wtorek 6.10.2009 - z tego co wiem są dużo lepsi niż każda inna firma, zwłaszcza, że usuwają fabryczny błąd w systemie pompy. Cena kosmos za komplet bo aż 4.600,00 brutto ale ja lubię robić z najlepszymi - napiszę czy faktycznie tacy są ... |
I jak wrażenia po zawirusowaniu?
Pozdr.
dynamics - 24-10-2009, 07:43
no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków... natomiast po 2 tygodniach jazdy zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka (wygląda jak silnik) no i teraz mam problem
zbyszekm2 - 24-10-2009, 08:42
dynamics napisał/a: | no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków... natomiast po 2 tygodniach jazdy zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka (wygląda jak silnik) no i teraz mam problem |
A gdzie to robiłeś?
Jęsli nie został wymieniony pewien zawór, to tak się będzie działo.
dynamics - 25-10-2009, 08:08
www.44tuning.pl w Opolu na ulicy Budowlanych 6. Napisz mi proszę jaki to zawór, to zadzwonię do faceta i powiem mu. Będę wdzięczny jak wyślesz mi nr swego telefonu / mój adres: krzysztof@szymanowski.biz / z góry dziękuję za kontakt. Wiesz jak to jest, gdy bryka nie jedzie ...
kudlaty94 - 25-10-2009, 16:03
dynamics napisał/a: | no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków... |
Witam, mam pytanie, czy przed tą modyfikacja w 44tuning miales jakiegos innego chipa albo box-a ? np. z V-techa ? Jeżeli tak, to czy jest różnica ? Pytam, bo ja mam power boxa z V-techa i zastanawiam sie na dzalozeniem tego z 44tuning, bo podobno lepszy jest.
mitsu00 - 25-10-2009, 21:06
4 tys. zapłaciłeś w 44tuning? To strasznie drogo!!!!!!!! Ja dałem 2400 zł za zmianę mapy z hamownią przed i po.
Pozdr.
Robert-SMOK - 15-11-2009, 10:50
mitsu00 napisał/a: | 4 tys. zapłaciłeś w 44tuning? To strasznie drogo!!!!!!!! Ja dałem 2400 zł za zmianę mapy z hamownią przed i po.
Pozdr. |
To powiedz kolego i daj namiary na firme która za 2400 w Polsce zmienia mape w Pajero IV- Bo dla mnie to małoprawdopodobne. Pozdrawiam.
mitsu00 - 15-11-2009, 11:44
robertsmok>>>>>Przeczytaj uważnie wątek kolego to będziesz wiedział gdzie to zrobiłem
Pozdr.
roman - 26-07-2010, 16:51
dynamics napisał/a: | www.44tuning.pl w Opolu na ulicy Budowlanych 6. Napisz mi proszę jaki to zawór, to zadzwonię do faceta i powiem mu. Będę wdzięczny jak wyślesz mi nr swego telefonu / mój adres: krzysztof@szymanowski.biz / z góry dziękuję za kontakt. Wiesz jak to jest, gdy bryka nie jedzie ... |
Witam,
mam pytanie do "dynamics", jak się teraz zachowuje samochód po podniesieniu mocy w www.44tuning.pl ?
pozdrawiam
gildor - 28-09-2010, 17:18
zbyszekm2 napisał/a: | W piątek robiliśmy PIII i podnieśliśmy moc do 207 KM, i lepiej się zbiera jak moje. |
a czym go podkręciliście?
ja testuje teraz taki box:
http://www.rapidtuning.hu...hp?menu=1&dis=5
ma sporo ustawień ale mimo, że kopa dostaje na przyspieszeniu (wg stopera), to jakoś czegoś mi brakuje. ale on nie ma programów od 1-10 czy co tam, jak v-tech, ale sporo ustawień wykonywanych z konsolki. najważniejsze, że ma wyłącznik (równiez z pilotem jak ktoś chce). klikasz i masz fabrykę. teoretycznie można go włączyć i wyłączyć na chodzącym silniku, pod warunkiem, że jest nie obciążony aktualnie. generalnie ciekawa zabawka.
Falisty - 12-12-2013, 12:22
zbyszekm2 napisał/a: | A my robimy to w Bytowie, ja swoje PIV podniosłem do 227KM i 560 NM. I też jestem zadowolony.
W piątek robiliśmy PIII i podnieśliśmy moc do 207 KM, i lepiej się zbiera jak moje. |
Z góry przepraszam za odgrzanie kotleta a temat mnie bardzo interesuje.
Kolego, czy hamowałeś może swoje auto ? Bo wielu na tym forum opowiada o modyfikacjach w swoich PIV i podaje wartości 200 i więcej KM , ale nikt nie poparł tych rewelacji wykresem z hamowni.
Te 227KM/560Nm to za pomocą boxa czy programu ?
Pozdrawiam,
|
|
|