Sigma/Diamante Techniczne - Podłączenie zdalnego sterowania zamkiem centralnym
wojtas - 08-03-2009, 10:07
Zajc3w napisał/a: | Tylko pytanie czy w sigmach bez fabrycznego alarmu też są tam sygnały sterujące centralnym |
Jeśli jest centralny,powinna być też i centralka sterownicza. A tak w ogóle były Sigmy produkowane bez ETACS? Myślałem że to standart.
Zajc3w - 08-03-2009, 11:31
Hmm. nie zapala się żadna kontrolka security po zamknięciu drzwi, nie ma fabrycznego immobilaizera (jest dorabiany) ale są jakieś 2 wtyczki "luzem" po 4 piny w wiązce razem z zapalniczką i włącznikiem awaryjnych.
Poniżej leży jakiś komp.
Omron made in japan - tyle co odczytałem. 2 wtyki różnych szerokości, bodajże 8 i 12 pinów (nie liczyłem dokładnie). - prze kieszeń od radia ciężko było
Na razie muszę przerwać poszukiwania, posonduję popołudniu.
VirMan - 08-03-2009, 15:47
ja niby mam pilota i zamek , i działa .. ale opiszę zachowanie , bo wydaje mi się ,zę nie bardzo jest...
kiedy zamykam auto jest jeden "pik" i przerwa , za kilka -kilkanaście sekund jest 3x pik.. nie zawsze czasem i w róznych odstepach od zamkniecia..
mam niestety tylko jeden pilot , i to w kiepskim juz stanie.. dodatkowo nie ma mozliwosci migania swiatłami i ma dość cienki zasięg. nie miga migaczami wogóle.. itd..
dodam ,że w diamante mam pakiet security (tak chyba sie to nazywa) że po zapaleniu auta , i zamknieciu drzwi automatycznie blokuja sie wszystkie drzwi.. ( raz sobie kluczyk zatrasnolem :/ )
Czy ktoś sięz tym spotkał ? jak podłaczyć migacze ? mój pilot ma tylko dwa przyciski. do bagaznika i otwierania jak dorobic drugi ? - da się wymienić na nowszy alarm? ( wiem jak taki alrm złamać nie robiąc praktycznie nic..
Zajc3w - 08-03-2009, 16:02
najłatwiej chyba w konsoli centralnej pod przycisk awaryjnych - ide montowac pilota do centralnego i takie tam więc za kilka godzin będę wiedział dokładnie co i jak szczegóły.
P.S pilot podłączony tak jak pisałem.
Pod radiem na tunelu jest poziomo przykręcony komp ETACS. W krótszej wtyczce (prawa)zatrzaskiem do góry wtyk "patrzy na nas":
3 pin o od prawej na górze to zamykanie a otwieranie na dole.
Zasilanie z kostki radia z linii "backup", masa tak samo.
Kierunkowskazy podpiąłem pod przycisk awaryjnych.
wtyk patrzy na nas - dwa lewe dolne piny to kierunkowskazy.
demontaż konsoli środkowej z podłokietnikiem:
6 śrub:
2 z przodu przy łączeniu
2 pod popielniczką
2 z tyłu na dole
trzeba odkręcić gałkę zmiany biegów i rozpiąć podświetlenie popielniczki
Potem są jeszcze 2 śruby trzymające konsole radia i/lub schowka + 3 wtyki i żarówka podświetlenia zapalniczki
Panel z nawiewami ma 4 śruby 2 na dole widać, 2 na górze są zakamuflowane pod osłonką podobna do grilla, osłonka trzyma się na zatrzaskach.
Powodzenia.
VirMan - 09-03-2009, 00:03
no u mnie delikatnie inaczej , bo mam diamante ale dzieki za info - w końcu wiem co to za komputer
[ Dodano: 12-03-2009, 21:20 ]
http://forum.mitsumaniaki...p=451071#451071
UWAGA!! PROSZĘ PRZECZYTAĆ POST!! ZLOT 17-19 kwietnia
lukasz12 - 21-12-2010, 00:07
Odgrzewam kotleta...
Tutaj jeszcze schemat
Podłączenie jest identyczne w obu wersjach tj. z fabrycznym immobilizerem jak i bez (z tego co mi się udało spotkać to auta 91 mogły go nie mieć - np. moj dawca i Sigma Syskiego)
wojtas - 21-12-2010, 10:19
To ja jeszcze coś dokleję odnośnie centralnego zamka. Niektórym z nas auto potrafiło się samo zamykać, najczęściej przyczyną tej usterki jest uszkodzony obwód w siłowniku centralnego zamka drzwi kierowcy:
Anonymous - 12-01-2013, 21:05
Panowie pytanie odnośnie centralnego i alarmu mam dawcę 12v z 91 w którym miałem sterowanie z pilota dzisiaj zdemontowałem z dawcy takie cuś
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
z tego co znalazłem jest to
autoalarm prestige elv55aal736 i moje pytanie czy to nie jest alarm seryjnie montowany w mitsu
lukasz12 - 12-01-2013, 22:53
Nie jest to seryjny alarm. Seryjny alaram montowany w niektórych wersjach (od 92 o ile się dobrze orientuję jest zintegrowany z komputerem ETACS który jest w tunelu, pod radiem)
t0m3k - 12-01-2013, 23:07
batman, na moje oko to ja miałem identyczny założony w Sigmie haha nawet dioda tak samo zamontowana ale niestety i tak nie działał więc go olałem i wyrzuciłem
VirMan - 12-01-2013, 23:09
miałem identyczny - w suimie sprawny i korzystałem aż mi sie jedyny pilot rozpadł w rękach na drobiazgi mimo poklejenia go taśmą we wszystkich miejscach..
Anonymous - 13-01-2013, 00:30
w moim dawcy to działało a że obecnie jest chwila czasu to chciałem to przerzucić do obecnie używanej chodzi mi przede wszystkim o sterowanie pilotem zamkiem centralnego man już schemat i opis
[ Dodano: 13-01-2013, 00:35 ]
jak wrzucić obraz w pdf ?
t0m3k - 13-01-2013, 11:01
ja oprócz tej centralki mialem jeszcze jedną pod tunelem srodkowym... szkoda ze nie działał
GóR3K - 13-01-2013, 11:32
Czyli były dwie centralki ? Panowie, a od czego jest kontrolka security po zamknięciu z kluczyka mojej sigmy na desce się wyświetla taka kontrolka przez 5 sec. ,dodam że nie mam żadnego pilota do alarmu.
Anonymous - 13-01-2013, 11:51
ale masz fabryczny alarm z sygnałem dźwiękowym wykorzystującym klakson też mam taki kiedyś zamiast wpierw otworzyć drzwi a dopiero potem bagażnik otworzyłem bagażnik kluczykiem i włączył mi się klakson przestał trąbić dopiero po otwarciu drzwi
|
|
|