To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - TUNING

arekb - 05-01-2009, 09:01

SHARK1979, a mnie się osobiscie ta kierownica i pokrowce podobaja ( moze nawet bym je odkupil od Ciebie jesli sa niezniszczone, a zamierzasz zmienic). Wywalibym tylko te wycieraczki ( nie podoba mi sie wogole pseudo aluminium, chociaz to Twoje nie jest jeszcze najgorsze). I troche te przyciemnione przednie kierunki mi nie pasuja. Ewentualnie spotkania, ja tez bym sie pisał, jako ze mieszkam w łodzi. Obejrzalbym sobie dokladniej Twoje autko. Ja swoje kupilem 2 miechy temu i moze na wiosne cos przy nim porobie. bo ta zima.... a nie mam garazu:( Tez myslalem o dokładkach pod zderzaki...ale... raz widzialem z bliska Cari z dokładka z tylu- okropnie to wygladalo. Moze dlatego , ze ktos to spartaczyl....
Zastanawiam sie nad takim spojlerem
http://moto.allegro.pl/it...hi_carisma.html
co o nim sadzicie? Bedzie fajnie wygladal ? Zauwazylem , ze nie ma wciecia na wycieraczke, wiec nie wiem czy bedzie pasowal....
ewentualnie znalazlem jeszcze taki
http://moto.allegro.pl/it...ler_tuning.html
tyle , ze mniej mi sie podoba
Podsumowujac 1 jest tanszy i fajniejszy wyglad ( tylko kaza przyklejac go klejem do szyb :( wolalbym chyba przykrecany) .

SHARK1979 - 05-01-2009, 11:03

Witam damiano, co do kiery walczyłem z tym bez zdejmowania :) ale ile jest kręcenia przy szyciu i uwagi by nić się nie plątała :!: ale szyje 3 auto więc jest na xxxx szyte wię spox :mrgreen: za to obszycie dostałem darmo mieszek ze skóry od firmy która mi to łatwi :D pozdr

[ Dodano: 05-01-2009, 11:09 ]
A co do arekb to miło że Ci się coś podoba :) o wszystkim pisałem wcześniej co zmienie, co do spoilera ten drugi link to ja brałem od nich swój :wink: i jest chiba oki i masz na miejscu nie, spoiler montowałem na klej jak poprzedni i wytrzymuje 210km/h jak narazie, więc oki, kupujesz aktywator oraz klej do szyb i naprawde jak sie postarasz jest super nie widać szczelin jak po wkręconym :mrgreen: pozdro

[ Dodano: 05-01-2009, 11:14 ]
Aha arekb mi zeszli na 150zł jak sam odebrałem :mrgreen:

[ Dodano: 05-01-2009, 11:15 ]



[ Dodano: 05-01-2009, 11:19 ]



[ Dodano: 05-01-2009, 11:20 ]
Pozdro jak coś pytajcie :wink:

Anonymous - 05-01-2009, 21:23

SHARK1979 napisał/a:
Witam damiano, co do kiery walczyłem z tym bez zdejmowania :) ale ile jest kręcenia przy szyciu i uwagi by nić się nie plątała :!: ale szyje 3 auto więc jest na xxxx szyte wię spox :mrgreen: za to obszycie dostałem darmo mieszek ze skóry od firmy która mi to łatwi :D pozdr

dzięki za info SHARK'u :wink: Ja też będę chciał obszyć kierownicę... ale dopiero na wiosnę :wink: Gałkę zmiany biegów też będę zmieniał i nawet jednym z wzorów jakie biorę pod uwagę jest ten, który Ty masz u siebie - tylko, że w kolorze czarnym :) Powiedz mi, czy ta gałka dobrze "pasuje" do ręki, czy jest wygodna w użyciu?
BTW. Obcinałeś drążek zmiany biegów, bo jakiś krótki mi się wydaje... :P

SHARK1979 - 05-01-2009, 23:11

Witam damiano :!: miło mi że mogę być w jakimś stopniu wzorem, wszystkie pomysły biorę z głowy i to co mi się podoba zakupuje i montuje sam :) co do kiery widzisz jak szyć, troszke trzeba sie namęczyć by załapać jak to idzie ale potem lux, gałeczka to polerowane alu + naturalna skóra, na lato pikna sprawa ale na zimke trosze zimna jest ,da się wytrzymać , i "pasuje do roni jak talala :mrgreen: co do drążka masz racje jest ciety o cały gwint plus troszke tak by nowa gała pasowała :wink: zmienia się trosze charakter zmiany biegów ala sport :wink: i fajnie wygląda przyznasz :?: pozdro

[ Dodano: 05-01-2009, 23:18 ]



[ Dodano: 05-01-2009, 23:19 ]
GRILL ala SHARK :)

[ Dodano: 05-01-2009, 23:21 ]
Sorki że nie widać ale wywalone oryginalne zaślepy wstawiona siatka profilowana oczko średnie, jest o wiele lepiej niż oryginał :mrgreen: moje zdanie

major - 06-01-2009, 00:04

SHARK1979 napisał/a:
moje zdanie


Nie tylko Twoje :) Mi również podobuje sie ten grill :) moze dlatego, że mam taki sam :twisted: :D

Anonymous - 06-01-2009, 00:58

SHARK1979 napisał/a:
co do drążka masz racje jest ciety o cały gwint plus troszke tak by nowa gała pasowała :wink: zmienia się trosze charakter zmiany biegów ala sport :wink: i fajnie wygląda przyznasz :?: pozdro

wygląda fajnie, zgrabniej... :wink: Ale ciągnąc temat dalej: powiedz mi jeszcze, SHARK'u, czym ściąłeś drążek i czy gwintowałeś później, żeby nową gałkę wkręcić czy w jakiś inny sposób ją zamontowałeś?
A bez ścinania ta gałka nie pasuje? Ścinania wajchy od biegów trochę się boję, że zetnę a potem mi coś nie spasuje i... :butthead: Ewentualne ścięcie wajchy będę musiał jeszcze przemyśleć... :P
SHARK1979 napisał/a:
zmienia się trosze charakter zmiany biegów ala sport :wink:

czyli po zabiegu skrócenia drążka biegów, lepiej się macha wajchą, szybciej wrzuca biegi... :?: Możesz coś więcej napisać...? :P

SHARK1979 - 06-01-2009, 10:59

damiano powiem tak,po obcięciu gwintu napewno kazda nowa gałka będzie pasować bo ma system montowania na 3 imbusy a nie na gwint :!: ale na gwint też założysz więc z tym nie ma problemu, masz w zestawie parę reduktorów i kilka wkrętów z czubkiem :) ale po ścięciu nie założysz już gałki oryginalnej chiba że nagwintujesz :mrgreen: pręt od gały jest twardy i oporny trosze wię wyścieliłem autko szczelnie starymi dużymi ręcznikami i upitoliłem pręt kontówką :D CO do drążka po ścięciu, biegi moim zdaniem szybciej trosze wchodzą bo masz krótszą wajche :wink: tylko na początku trzeba się przyzwyczaić bo jest wrażenie jak by oporniej wchodziły ale tylko na początku, musiał byś u kogoś się tym pobawić jak to jest, mi się wydaje że oki i ten wygląd :twisted: ścinam pręt już w 4 swoim aucie i oki

[ Dodano: 06-01-2009, 11:02 ]
http://moto.allegro.pl/it...auto_sport.html

[ Dodano: 06-01-2009, 11:02 ]
tu masz przykładową gałe i opis jak to się montuje i jaki ma skład :)

Anonymous - 08-01-2009, 19:04

dzięki SHARK'u za wyjaśnienia :lol: Póki co zostawię drążek w spokoju, a zmienię jedynie gałkę - może kiedyś się zdecyduję na ścięcie :wink:
Anonymous - 10-01-2009, 18:53

w pyrlandii znalazlem przez przypadek firme ktora robi takie cos

do cari

tak od siebie dodam ze wklejajac linki np z allergo kopiujcie z nich fotki i wklejajcie do tematu osobno bo linki wygasaja czasem i pozniej nie wiadomo co to bylo w tym linku a tymbardziej jak wyglada

kamilrozanski - 13-01-2009, 01:08

takie małe pytanko: a wsteczny to normalnie się włącza po obcięciu tej gałki?
pzdr

Chooper - 13-01-2009, 08:44

kamilrozanski napisał/a:
takie małe pytanko: a wsteczny to normalnie się włącza po obcięciu tej gałki?

Shark ma GDI a w GDI nie ma podciąganego wstecznego

SHARK1979 - 13-01-2009, 16:12

kamilrozanski napisał/a:
takie małe pytanko: a wsteczny to normalnie się włącza po obcięciu tej gałki?

Jak najbardziej i to bardzo miło :mrgreen:

wichura1 - 14-01-2009, 10:11

SHARK1979, jak juz zauważył Chooper, ty masz GDI. Masz więc normalną skrzynię, to sobie możesz skracać dźwignię wystarczy odkręcić gałkę. kamilrozanski, ma 1,6 z francuską skrzynią i tym kretyńskim systemem podciągania pierścienia więc musi sobie skracanie dźwigni odpuscić.
SHARK1979 - 14-01-2009, 16:21

wichura1 napisał/a:
ty masz GDI. Masz więc normalną skrzynię, to sobie możesz skracać dźwignię wystarczy odkręcić gałkę

Oki tylko pisałem że u mnie oki, nawet nie wiedziałem że 1,6 ma podciągany wsteczny.

Anonymous - 14-01-2009, 17:41

A gałka też chyba się nie odkręca :cry:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group