To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - Opony zimowe - Przestroga

Anonymous - 23-01-2009, 20:47

to prawda panowie na internecie podejrzewam jest sprzedawane cos jak 2-gi gatunek oczywiscie w cenie 1-szej klasy ja tez sie naciolem felgi 22" z oponami aurora firmy LENSO 24,000 a jakie bylo moje zdziwienie gdy przy 110 km/h kierownica wpada w drgania.nastepnym razem zrobie jak kolega napisal powyzej przy kupnie kaze sprawdzic felgi na wywazarce i opony tez.poniewaz wszedzie pelno wszelkiego rodzaju g...a a cena wcale nie mala 2008003wz2.jpg][/URL]
namotore - 24-01-2009, 11:41

warto tez poruszyc temat gustu i wygladu :lol: no i przydatnosci na codzien... L-ka do kosciola czy do pracy? :|
Anonymous - 24-01-2009, 20:25

jako transport do pracy tylko tak uzywam mojej l-ki niezjezdzam z asfaltu i oprocz zakupow nic nia niewoze wiec raczej 15" na wysokim profilu z terenowym bieznikiem na asfalcie wygladalo by conajmniej dziwnie tak dziwnie jak te kola w terenie a o kwesti gustow sie niedyskutuje kazdy lubi co innego czyz nie?
RAFUROS - 24-01-2009, 21:18

Sądząc po wyglądzie Elek (wszelkie chromowane dodatki,wypasione fele,rury itd) spotykanych na drogach to nie tylko auto do pracy choć i tak napewno bywa.
Marcin B - 02-02-2009, 14:04

Witam wszystkich Szanownych Forumowiczów :!: Jako świeżo upieczony właściciel l200 bardzo proszę o wyrozumiałość.L 200 to pierwsze auto marki mitsubishi i mam nadzieję ,że na dłuższy czas.Cztery lata z Subaru spowodowały ,że dostaje drgawek i nerwowego tiku powieki, ale ad rem ,czy opona zimowa Good Year Ultra Grip 245-65-17 to dobry pomysł na zakup :?:
Anonymous - 02-02-2009, 19:26

Marcin B napisał/a:
Cztery lata z Subaru spowodowały ,że dostaje drgawek i nerwowego tiku powieki, ale ad rem ,czy opona zimowa Good Year Ultra Grip 245-65-17 to dobry pomysł na zakup :?:

Witaj.
Może eLka wyleczy Cie z tików :mrgreen:

Tutaj każdy ma swój typ opon zimowych. Poczytaj i tu.
Uważam, że każdy wybór jest dobry pod warunkim: na zimę - zimowa (jest szkołe mówiąca, że AT też starczą)
Dobór powinien uwzględniać przewidywane dominujące warunki np. we Wrocławiu bardziej błoto pośniegowe i aguaplaning a w górach śnieg i lód.


BTW która Ultra Grip :?:
UltraGrip 6
UltraGrip 7
UltraGrip 7+
UltraGrip Performance
UltraGrip Performance 2 :D :D :D

Marcin B - 03-02-2009, 00:02

Wrangler Ultra Grip.
Anonymous - 03-02-2009, 15:37

Dobry (na szos) choć nie najtańszy wybór.

Nie wiem, czy jest na forum ktoś używający tych opon więc wiosną opisz wrażenia :biggrin:

Marcin B - 03-02-2009, 15:53

Zapewniam,że po 1000km zdam relację :thumbup:
timber - 02-04-2009, 17:22

Daj namiar na tego polskiego producenta tych feluś. Albo nazwa ---ciekawe jakie będa? Właśnie mam zamiar kupić więc szukam:-)

alarmik napisał/a:
Te DOTZ z FI 110 to wielka ściema byłem dzisiaj z moimi kołami DOTZ Luxor u oponiarza który ma papiery rzeczoznawcy i jak zobczył te felgi to mnie wyśmiał i stwierdził że te felgi z fi 110 a piasta 67 nie mają racji bytu i nigdy ta felga nie bedzie dobrze pracowawła na czarnym powyżej 100km/h i kazał mi składać reklamacje do ALCAR Polska że te felgi nie nadają sie do L200 gdyż bez pierścienia centrującego nigdy sie nieda ustawić idealnie na kołach L200 i z tymi felgami to se możemy po piachu lub błocie do 80km/h pojeżdzić
pkazał mi felgi polskiego producenta z fi 67 które już obuł z 15 eli i jest OK
Jak mu pokazałem na stronie DOTZ konfiguratora do L200 i Hamande i Luxor to sie na śmiał i stwierdzł żę nigdy by żadnemu klijentowi nie zaproponował tch felg bo to nigdy nie zagra na czarnym bo zbyt duża tolerancja. Na wyważarkach będzie OK ale po zakręceniu napewno będzie 1-2 mm odchyłu a przy tak dużych kołach będzie walić na kierownicy i siedzenia, czyli kolego jestes w lepszej sytuacji bo masz do walki tylko wulkanizatora a ja cały internet I dystrubutora ALCAR od jutra zaczynam walke

Tylko felgi osadzeniem fi 67 mają racje bytu żadne centrowanie na śrubach DOTZ Luxor,Hamnda to sciema Dotzów z Fi 110

johnson - 15-02-2011, 20:08

koledzy, szybkie pytanko, chce kupic na lato felgi dotz rafting dark, srednica otworu 110mm, wg producenta wystarcza nakretki specjalne do tego aez zjx1 i pierscien centrujacy nie jest potrzebny, czytalem posty o problemach z biciem itd. dotzow z otworem 110mm, czy moze ktos potwierdzic ze uzycie nakretek zalecanych przez producenta rozwiazuje problem?
namotore - 15-02-2011, 21:14

nie rozwiazuje
PiotrasL200 - 15-02-2011, 23:22

U mnie rozwiązuje. Ja mam dokładnie taki zestaw śrub i felgi hammada z fi 110mm. Opony 275/60R17 i w żadnym zakresie prędkości bicia nie mam. :D

pzdr

johnson - 16-02-2011, 08:01

i wreszcie jakis pozytywny glos :) felgi mi sie mega podobaja a nie chce dorabiac pierscieni, jeszcze takie pytanie, czy guma 275/65/17 na feldze z et20 (tyle maja te moje upatrzone dotz-e) nie bedzie tarla/wystawala? mi wyszlo ze opona jest szersza o 30mm od fabrycznej 245, oodsadzenie zmieni sie z et38 na 20, to daje jakies 4-5 cm na zewnatrz samochodu w stosunku do zestawu 245/65/17 na fabrycznej feldze
jacek z płocka - 16-02-2011, 19:12

Witam, a ja miałem wielki problem z dotzami hammada dark. Dziura fi 110 powodowała drżenie kierownicy, niestabilność pow. 100 km/h oraz (o zgrozo !!! odkręcanie nakrętek). Oponiarz który mię w to wpędził tylko dokęcał mi śruby, aż do zrywania szpilek !!!! Założyłem pierścienie centrujące i jest ok. Oczywiście chromowane kapsle rdza zjadła po jednym sezonie. Nakrętki centrujące nic nie dawały. L200 to za duży i za ciężki samochód żeby tylko na 6 szpilkach się trzymał. POzdr


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group